- deleted-30842
- OP
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut , ieri am sesizat ca nu se mai aprinde in bord ledul verde pt. semnalizare dreapta si cel al bujiilor incandescente
Semnalizarea merge corect ,doar ca in bord ledul tip sageata verde nu se aprinde.
Martorul bujiilor ,la fel , pun contactul , se aprind toti martorii , mai putin cel al bujiilor.
Ce poate fi ,leduri arse , sau vreun contact prost , mufa , sau ceva componenta electronica .Inca nu am demontat , chiar nu stiu cum dau bordul jos , poate imi spuneti si mie cum il demontez si daca am acces la acele leduri fara sa dau acele ceasurilor jos .
Martorul bujiilor nu ar trebui sa se aprinda si el atunci cand se face testul la pornire ,eu chiar nu l-am mai vazut de mult aprins si nu mai stiu daca trebuie sa se aprinda sau nu la pornire odata cu ceilalti martori .
Nici asta iarna nu l-am vazut aprins niciodata.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTJ
Semnalizarea merge corect ,doar ca in bord ledul tip sageata verde nu se aprinde.
Martorul bujiilor ,la fel , pun contactul , se aprind toti martorii , mai putin cel al bujiilor.
Ce poate fi ,leduri arse , sau vreun contact prost , mufa , sau ceva componenta electronica .Inca nu am demontat , chiar nu stiu cum dau bordul jos , poate imi spuneti si mie cum il demontez si daca am acces la acele leduri fara sa dau acele ceasurilor jos .
Martorul bujiilor nu ar trebui sa se aprinda si el atunci cand se face testul la pornire ,eu chiar nu l-am mai vazut de mult aprins si nu mai stiu daca trebuie sa se aprinda sau nu la pornire odata cu ceilalti martori .
Nici asta iarna nu l-am vazut aprins niciodata.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTJ
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- OP
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Asta stiu si eu , problema este ca nu se aprinde deloc , nici la testul care se face la fiecare pornire , atunci cand si acele ceasurilor se duc la capat si toti martorii se aprind .
Este posibil sa nu se aprinda la acest test , desi nu prea cred , treaba este ca nu l-am mai vazut sa se aprinda macar o sec. asta iarna.
Maine o sa pun opcomul sa vad daca se aprinde sau nu .
Cineva poate sa imi spuna daca la pornire cand se aprind martorii , se aprinde si cel de la bujii ,cel ca o spira ?
Este posibil sa nu se aprinda la acest test , desi nu prea cred , treaba este ca nu l-am mai vazut sa se aprinda macar o sec. asta iarna.
Maine o sa pun opcomul sa vad daca se aprinde sau nu .
Cineva poate sa imi spuna daca la pornire cand se aprind martorii , se aprinde si cel de la bujii ,cel ca o spira ?
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- OP
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da ,am pus testerul si am aprins toti martorii , cel de bujii s-a aprins si toti ceilalti ,mai putin cel de la semnalizare dreapta .
Acum as vrea si eu un sfat ,sau o poza ,un link , sau un tutorial ,de unde sa vad cum demontez ceasurile din bord si poate chiar cum demontez ceasurile sa ajung la ledul respectiv.
Acum as vrea si eu un sfat ,sau o poza ,un link , sau un tutorial ,de unde sa vad cum demontez ceasurile din bord si poate chiar cum demontez ceasurile sa ajung la ledul respectiv.
- deleted-30842
- OP
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am reusit sa dau ceasurile din bord jos, am verificat ledul de semnalizare care era defect , il scot,
il masor din nou , se aprinde , il lipesc loc si merge .
Acum ai sa reglez acele ceasurilor , ce sa zic , o ora m-am chinuit sa il reglez pe cel de la kilometraj , celelalte au fost ok din prima ,e asta , nici de-al naibii nu a vrut , il puneam pe 0 , iar dupa putin timp se deregla singur . Am desfacut ceasurile pt. al regla cred ca de 10 ori si tot nu am reusit ,sta vreo 2mm mai sus de 0 .Asta e l-am lasat momentan asa , ca deja ma inebunise, bine ca macar merge ledul de la semnal.
il masor din nou , se aprinde , il lipesc loc si merge .
Acum ai sa reglez acele ceasurilor , ce sa zic , o ora m-am chinuit sa il reglez pe cel de la kilometraj , celelalte au fost ok din prima ,e asta , nici de-al naibii nu a vrut , il puneam pe 0 , iar dupa putin timp se deregla singur . Am desfacut ceasurile pt. al regla cred ca de 10 ori si tot nu am reusit ,sta vreo 2mm mai sus de 0 .Asta e l-am lasat momentan asa , ca deja ma inebunise, bine ca macar merge ledul de la semnal.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- OP
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu este greu , scoica de sus se trage de ea inspre spatele masinii ,nu in sus , dupa ce iese este fixata cu un surub cu hexagon de 8 printr-o sufa ca sa zic asa de plastic si care acest surub fixeaza si ceasurile in partea de sus.Dupa se deblocheaza volanul si se trage inapoi , ca sa avem acces la un ornament din plastic de sub ceasuri si care este fixat pe capete cu cleme de otel la fel ca la scoica pe care eu l-am scos cu o surubelnita lata ,dar cu atentie cum bagati surubelnita sa nu zgariati bordul si trageti tot spre inapoi , dupa o sa vedeti 2 suruburi tot de 8 care tine ceasurile ,dar ca sa puteti desface surubul din stanga eu am tras cu mana de ornamentul pe care este butoanele de lumini si care iese doar prin tragere avand cleme metalice .Acum dupa ce scoatem si cele 2 suruburi de jos ceasurile ies dar in partea de sus ceasurile mai au o clema care se desface putin mai greu si gata ies ceasurile care are si o mufa in spate.Restul tine de un electronist.