ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
Salutare forumisti
Sunt proaspat posesor de Astra G (z16se si z16xe) si am o problema in alegerea filtrului de polen...
Din cate am citit si auzit modelul astra vine echipat cu 2 modele de aeroterme (delphi si behr)
As dori sa stiu daca atunci cand comand filtrul este suficient sa specific tipul de aeroterma,si daca aceeasi regula se aplica si in cazul schimbarii caloriferului (al meu cred ca este infundat)
Multumesc
MODEL: Astra 2002
MOTOR: z16se
Sunt proaspat posesor de Astra G (z16se si z16xe) si am o problema in alegerea filtrului de polen...
Din cate am citit si auzit modelul astra vine echipat cu 2 modele de aeroterme (delphi si behr)
As dori sa stiu daca atunci cand comand filtrul este suficient sa specific tipul de aeroterma,si daca aceeasi regula se aplica si in cazul schimbarii caloriferului (al meu cred ca este infundat)
Multumesc
MODEL: Astra 2002
MOTOR: z16se
- taxi43edy
- ****
- 1,206 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
- sebontz
- **
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
- sebontz
- **
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 291 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,912 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,912
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
ktln79 a scris:multumesc de raspuns
poti detalia metoda cu sarea de lamaie?
poti detalia metoda cu sarea de lamaie?
Cautã detalii aici, pe forum...cu funcția "cautã orice "(dreapta, sus, pe paginã).
Oricând sunt dubii vis-a-vis de identificarea unei piese, metoda cvasi-infailibilã este demontarea ei, când e posibil, și identificarea vizualã (dupã cod, producãtor, etc) și/sau geometricã(mai ales la filtre)... șansele unei identificãri corecte cresc exponențial. Programele folosite de distribuitorii/revânzãtorii din domeniu nu sunt perfecte, ba aș zice cã unele fac niște echivalãri/identificãri cel puțin ciudate...sã nu le zic altfel...cu-atât mai mult cu cât feru' e mai bãtrân....
ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:
Cautã detalii aici, pe forum...cu funcția "cautã orice "(dreapta, sus, pe paginã).
Oricând sunt dubii vis-a-vis de identificarea unei piese, metoda cvasi-infailibilã este demontarea ei, când e posibil, și identificarea vizualã (dupã cod, producãtor, etc) și/sau geometricã(mai ales la filtre)... șansele unei identificãri corecte cresc exponențial. Programele folosite de distribuitorii/revânzãtorii din domeniu nu sunt perfecte, ba aș zice cã unele fac niște echivalãri/identificãri cel puțin ciudate...sã nu le zic altfel...cu-atât mai mult cu cât feru' e mai bãtrân....
ktln79 a scris:multumesc de raspuns
poti detalia metoda cu sarea de lamaie?
poti detalia metoda cu sarea de lamaie?
Cautã detalii aici, pe forum...cu funcția "cautã orice "(dreapta, sus, pe paginã).
Oricând sunt dubii vis-a-vis de identificarea unei piese, metoda cvasi-infailibilã este demontarea ei, când e posibil, și identificarea vizualã (dupã cod, producãtor, etc) și/sau geometricã(mai ales la filtre)... șansele unei identificãri corecte cresc exponențial. Programele folosite de distribuitorii/revânzãtorii din domeniu nu sunt perfecte, ba aș zice cã unele fac niște echivalãri/identificãri cel puțin ciudate...sã nu le zic altfel...cu-atât mai mult cu cât feru' e mai bãtrân....
intre timp am gasit cateva diy-uri despre demontare si curatare calorifer...
am gasit chiar si de schimbat (din dezmembrari) la un pret convenabil si
oricare din variante as alege, tot trebuie demontat caloriferul
o sa revin in zilele urmatoare cu un feedback
multumesc oricum, mi-ati fost de mare ajutor👍
- bibu16v
- *******
- 6,912 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,912
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,206 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dai drumul la antigel (stiutul de la radiator de jos), pui intr-o sticla de 5 L de apa distilata 300 grame de sare de lamaie, o amesteci bine, o pui in vasul de expansiune (cu butonul de caldura deschis la maxim si busonul la vasul de expansiune inchis), pornesti motorul pana porneste electroventilatorul de racire, dupa ce se opreste electroventilatorul opresti motorul si golesti iar instalatia.
Repeti aceasta operatiune inca odata sau dupa caz de 2 ori (pana simti ca baga caldura in habitaclu), dupa care reumpli instalatia cu apa distilata curata, 1-2 ori pana vezi ca iese doar apa curata fara mizerie.
Pui antigel si apa distilata 50/50 si gata.
Repeti aceasta operatiune inca odata sau dupa caz de 2 ori (pana simti ca baga caldura in habitaclu), dupa care reumpli instalatia cu apa distilata curata, 1-2 ori pana vezi ca iese doar apa curata fara mizerie.
Pui antigel si apa distilata 50/50 si gata.
ktln79
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2019
- Mesaj Privat