- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pentru alimentarea montajului am luat + de pe releul negru cauți cu un aparat de mãsurã pe ce fir ai + cînd pui contactul bineînțeles și minus de pe caroserie ,dupã ce termini de montat tot verifici și setezi la cate secunde vrei sã actioneze releul ai un potențiometru de reglaj pe modul dar mai bine citești instrucțiunile pe care le primești în pungã din ce am vãzut eu montajele sunt identice daca ai nelãmuriri posteazã aici, dupã ce reușești poate ne spui și nouã daca este ok spor la treaba
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
pornirea greoaie indiferent de temperatura de afarã poate veni și de aici. Unde este încercuit cu roșu se afla o supapa cu o bila și un arc iar pe marginea supapei ((șurubului) sunt 2 oringuri care mai crapa și scãpa motorina pe lîngã filetul ei se poate desface fara probleme eu am fãcut presiune cu o pompa manuala de Logan pe tur și aveam 3 puncte unde scãpa motorina acest șurub ,mufa de la capacul filtrului de motorina este lipita cu poxipol pe lîngã fire și pe la garnitura calculatorului de pe pompa este marcat cu roșu în poza. Garnitura cu pricina este unde am marcat cu galben acolo vin contactele de la senzorul iwz care are o garnitura se poate vedea doar daca se desface capacul de metal al calculatorului. Se poate vedea in aceasta poza
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
Iti multumesc foarte mult pentru poze si explicatii, Imi mai poti explica inca odata aceasta secventa:
",mufa de la capacul filtrului de motorina este lipita cu poxipol pe lîngã fire și pe la garnitura calculatorului de pe pompa este marcat cu roșu în poza. Garnitura cu pricina este unde am marcat cu galben acolo vin contactele de la senzorul iwz care are o garnitura se poate vedea doar daca se desface capacul de metal al calculatorului. Se poate vedea in aceasta poza "
Are legatura cu surubul acela unde tragea aer fals? sau?
Multumesc anticipat!
",mufa de la capacul filtrului de motorina este lipita cu poxipol pe lîngã fire și pe la garnitura calculatorului de pe pompa este marcat cu roșu în poza. Garnitura cu pricina este unde am marcat cu galben acolo vin contactele de la senzorul iwz care are o garnitura se poate vedea doar daca se desface capacul de metal al calculatorului. Se poate vedea in aceasta poza "
Are legatura cu surubul acela unde tragea aer fals? sau?
Multumesc anticipat!
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Acel șurub nu are legãturã cu garnitura senzorului iwz se poate demonta separat cã un șurub normal pe acest sutrub vei gãsi 2 garnituri (oringuri) de mãrimi diferite la mine se intarisera și erau crãpate pe acolo trãgea aer fals ,. Probleme am avut și la aceea garnitura și la capacul filtrului de motorina la mufa
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
Apropo de garnitura de chiuloasa fisurata, am mentionat mai la inceputul discutiei, singurul simptom care l-am avut ca se incalzea motorul, chiar si daca stateam pe loc , imi dadea apa pe afara , busonul nu il puteam strange la maxim ca se facea suprapresiune si nu cred ca are supapa de suprapresiune(nu l-am gasit si nici nu deschidea ) . Problema : termostatul nu deschidea , l-am inlocuit saptamana asta si a disparut incalzirea peste 90 grade , se mentine 87-90 grade.
Daca in caz ca aveti aceasta problema , mie asta a rezolvat-o, am scris acestea in speranta ca o sa ajute pe cineva
Daca in caz ca aveti aceasta problema , mie asta a rezolvat-o, am scris acestea in speranta ca o sa ajute pe cineva
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Acel bușon de la vasul de expansiune chiar trebuie închis bine instalația de recire a mașini trebuie sa lucreze sub presiune și DA are supapa in caz cã fierbe motorul temperatura optima la motor este 90 grade cînd ajunge pe la 110 atunci este o problema deci pune mâna și strânge acel bușon vei constata cã dupã un drum mai lung dupã ce oprești motorul apa din vas v a da pe afara eu am pãțit așa ceva aveam unele mici scurgeri de antigel pe la un furtun și am decis sã slãbesc bușonul in speranța cã nu se mai face presiune dar dupã 12 km când am oprit sã cumpãr o pâine la întoarcere am gãsit balta pe jos și vasul gol
RMehes
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2019
- Mesaj Privat
Ideea este ca din cauza fierberii se crea suprapresiune, supapa nu deschidea, si asa mi-a puscat fortunl de apa ce merge la chiuloasa ( aici deja termostatul nu deschidea doar ca eu nu stiam) asa ca am decis sa nu il insurubez la maxim, aerul inauntru pus pe cald si cam am asa am rezolvat pana am schimbat termostatul
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
petrescu.robert a scris:Acel bușon de la vasul de expansiune chiar trebuie închis bine instalația de recire a mașini trebuie sa lucreze sub presiune și DA are supapa in caz cã fierbe motorul temperatura optima la motor este 90 grade cînd ajunge pe la 110 atunci este o problema deci pune mâna și strânge acel bușon vei constata cã dupã un drum mai lung dupã ce oprești motorul apa din vas v a da pe afara eu am pãțit așa ceva aveam unele mici scurgeri de antigel pe la un furtun și am decis sã slãbesc bușonul in speranța cã nu se mai face presiune dar dupã 12 km când am oprit sã cumpãr o pâine la întoarcere am gãsit balta pe jos și vasul gol
Cine a inteles principiul de functionare...,nu face operatiuni aiurea si pe bajbaite...! Invatarea n-a facut victime...,deci...?!
- AAlexandru352
- *
- 2 mesaje
- din 03 Mar 2019
AAlexandru352
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2019
- Mesaj Privat
- AAlexandru352
- *
- 2 mesaje
- din 03 Mar 2019
AAlexandru352
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2019
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- DNicolasZainea
- *
- 8 mesaje
- din 01 Dec 2018
- Vectra
- Braila
DNicolasZainea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2018
- Mesaj Privat