Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Iar vara trebuie sa fie asa
Skip ads

  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pentru alimentarea montajului am luat + de pe releul negru cauți cu un aparat de mãsurã pe ce fir ai + cînd pui contactul bineînțeles și minus de pe caroserie ,dupã ce termini de montat tot verifici și setezi la cate secunde vrei sã actioneze releul ai un potențiometru de reglaj pe modul dar mai bine citești instrucțiunile pe care le primești în pungã din ce am vãzut eu montajele sunt identice daca ai nelãmuriri posteazã aici, dupã ce reușești poate ne spui și nouã daca este ok spor la treaba
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pornirea greoaie indiferent de temperatura de afarã poate veni și de aici. Unde este încercuit cu roșu se afla o supapa cu o bila și un arc iar pe marginea supapei ((șurubului) sunt 2 oringuri care mai crapa și scãpa motorina pe lîngã filetul ei se poate desface fara probleme eu am fãcut presiune cu o pompa manuala de Logan pe tur și aveam 3 puncte unde scãpa motorina acest șurub ,mufa de la capacul filtrului de motorina este lipita cu poxipol pe lîngã fire și pe la garnitura calculatorului de pe pompa este marcat cu roșu în poza. Garnitura cu pricina este unde am marcat cu galben acolo vin contactele de la senzorul iwz care are o garnitura se poate vedea doar daca se desface capacul de metal al calculatorului. Se poate vedea in aceasta poza
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o mica modificare REZISTENTA de 68 este in ohmi
  • RMehes

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Iti multumesc foarte mult pentru poze si explicatii, Imi mai poti explica inca odata aceasta secventa:

",mufa de la capacul filtrului de motorina este lipita cu poxipol pe lîngã fire și pe la garnitura calculatorului de pe pompa este marcat cu roșu în poza. Garnitura cu pricina este unde am marcat cu galben acolo vin contactele de la senzorul iwz care are o garnitura se poate vedea doar daca se desface capacul de metal al calculatorului. Se poate vedea in aceasta poza "

Are legatura cu surubul acela unde tragea aer fals? sau?

Multumesc anticipat!
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Acel șurub nu are legãturã cu garnitura senzorului iwz se poate demonta separat cã un șurub normal pe acest sutrub vei gãsi 2 garnituri (oringuri) de mãrimi diferite la mine se intarisera și erau crãpate pe acolo trãgea aer fals ,. Probleme am avut și la aceea garnitura și la capacul filtrului de motorina la mufa
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai bine încearcã sã montezi o pompa de amorsare de Logan (manuala) sa vezi pe unde ai probleme in timp aceasta pompa i ți va fi de ajutor și cînd schimbi filtrul de motorina
  • RMehes

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc mult robert!
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Adicã ceva de genul
  • RMehes

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Apropo de garnitura de chiuloasa fisurata, am mentionat mai la inceputul discutiei, singurul simptom care l-am avut ca se incalzea motorul, chiar si daca stateam pe loc , imi dadea apa pe afara , busonul nu il puteam strange la maxim ca se facea suprapresiune si nu cred ca are supapa de suprapresiune(nu l-am gasit si nici nu deschidea ) . Problema : termostatul nu deschidea , l-am inlocuit saptamana asta si a disparut incalzirea peste 90 grade , se mentine 87-90 grade.

Daca in caz ca aveti aceasta problema , mie asta a rezolvat-o, am scris acestea in speranta ca o sa ajute pe cineva
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Acel bușon de la vasul de expansiune chiar trebuie închis bine instalația de recire a mașini trebuie sa lucreze sub presiune și DA are supapa in caz cã fierbe motorul temperatura optima la motor este 90 grade cînd ajunge pe la 110 atunci este o problema deci pune mâna și strânge acel bușon vei constata cã dupã un drum mai lung dupã ce oprești motorul apa din vas v a da pe afara eu am pãțit așa ceva aveam unele mici scurgeri de antigel pe la un furtun și am decis sã slãbesc bușonul in speranța cã nu se mai face presiune dar dupã 12 km când am oprit sã cumpãr o pâine la întoarcere am gãsit balta pe jos și vasul gol
  • RMehes

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ideea este ca din cauza fierberii se crea suprapresiune, supapa nu deschidea, si asa mi-a puscat fortunl de apa ce merge la chiuloasa ( aici deja termostatul nu deschidea doar ca eu nu stiam) asa ca am decis sa nu il insurubez la maxim, aerul inauntru pus pe cald si cam am asa am rezolvat pana am schimbat termostatul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
petrescu.robert a scris:Acel bușon de la vasul de expansiune chiar trebuie închis bine instalația de recire a mașini trebuie sa lucreze sub presiune și DA are supapa in caz cã fierbe motorul temperatura optima la motor este 90 grade cînd ajunge pe la 110 atunci este o problema deci pune mâna și strânge acel bușon vei constata cã dupã un drum mai lung dupã ce oprești motorul apa din vas v a da pe afara eu am pãțit așa ceva aveam unele mici scurgeri de antigel pe la un furtun și am decis sã slãbesc bușonul in speranța cã nu se mai face presiune dar dupã 12 km când am oprit sã cumpãr o pâine la întoarcere am gãsit balta pe jos și vasul gol
Cine a inteles principiul de functionare...,nu face operatiuni aiurea si pe bajbaite...! Invatarea n-a facut victime...,deci...?!
  • AAlexandru352

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare posesori de Opel. Fix aceeasi problema am si eu Vectra B motor 2.0 DTI Daca o las 4-5 ore nepornita ai apoi o pornesc , porneste greu. Dimineata cand intra bujiile porneste perfect. Ma intereseaza cum va porni cand temperaturile vor creste si nu va mai intra bujiile deloc?
  • AAlexandru352

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare posesori de Opel. Fix aceeasi problema am si eu Vectra B motor 2.0 DTI Daca o las 4-5 ore nepornita ai apoi o pornesc , porneste greu. Dimineata cand intra bujiile porneste perfect. Ma intereseaza cum va porni cand temperaturile vor creste si nu va mai intra bujiile deloc?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca ai dezamorsare va porni la fel de rau dar mai mult iti vei distruge pompa (uzura prematura). Fa un test de etanseitate cum explica colegul mai sus si vezi unde este problema. schimba si furtunasele de retur si verifica T-urile de plastic pentru fisuri...
  • DNicolasZainea

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut .dar daca pui numai rezistenta de 68 k ce se intampla o zi buna ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR