- deleted-93623
- OP
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Asteptati sa vedeti cum face iarna, eu am mers vreo 2-3 ierni asa, se speria lumea cand porneam motorul, asta pana se incalzea. Acolo sunt doua discuri intre care se interpun niste arcuri. In timp arcurile se deformeaza plastic, elasticitatea lor se pierde, iar cele doua mase ale volantei trepideaza. La cald se mai dilata si nu se mai aude, are si ea niste tolerante acolo.
http://www.youtube.com/watch?v=90-hQK1BgeA
http://www.youtube.com/watch?v=90-hQK1BgeA
- deleted-93623
- OP
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut cazul este rezolvat .....acea bataie nu are treaba cu volanta .....o bataie mecanica persista si la frig si la cald ....volanta nu are cum sa bata .singurul lucru care il poate face este sa tripideze motorul.NUMAI IN TURATI MICI...totiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii posesori de opel cauta problema cu acea TACANEALA de mult timp si nimic......dupa ce am cheltuit vreo 35 de mil pe diferite piese degeaba .......tot cu urechea libera am descoperito.......CEA MAI MARE TEAPA O IEI ATUNCI CAND TRIMITI INJECTOARELE LA FACUT ,,,,,MAI RAU TILE STRICA ......sa va dau un exemplu clar din experenta mea ,,,,,,,cand masina porneste bine fara probleme si nu scoate fum dar are acea tacaneala groaznica la rece,si la cald mai putin dar tot are,,,,problema este clar 100%din injectoarele uzate care nu lucreaza cum trebuie si avanseaza motorul aiurea ...ACEA TACANEALA NU VINE DE LA INJECTOR ,EA VINE DE LA PISTOANELE CE SUNT PROST PULVERIZATE,DE INJECTOARE..FENOMENUL SE NUMESTE...........AVANS DEREGLAT,CLAR....
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- OP
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Caz rezolvat....CARE SPUNE CA ASTRA H 17cdti DTH''ESTE O MASINA GALAGEOSA HABAR NU ARE CE VORBESTE... sa tin cont ca ati fost niste domnii cu mine hai sa va zic......eu am patito.dar nu credeam ca acea tacaneala sa fie de la injectoare si reparate de doua luni la ENDOR...asa leam trimis ca tacaneau si asa leam primit ....concluzia este clara nu le pote face sa mearaga la volorile date de presiunea din rampa....aceasta problema de 8 luni o caut..si acum am gasito schimband doar cele doua injectoare pe care le banuiam si asa a fost'..acum tacane acceptabil doar 1 si 2 dar o rezolv skimband toate patru injectoare nu doar doua......si acum sa va expic ce este acea tacaneala la unii in stanga si la altii kiar si in amandoua parti...dupa ceva sute de mi de km este normal sa se largeasca putin acele gaurele din injector ....iar presiunea la masina creste foarte tare in accelerati si odata ce gaurelele sunt putin uzate creste si pulverizare ceia ce face masina numai la injectoarele defecte sa produca zgomate FOARTE MOARI in capul pistoanelor ce primesc mai multa motorina ........ACEA TACANEALA IN PLECARE DE PE LOC NU SE AUDE DE LA INJECTOR .....SE AUDE DETONATIA PISTONULUI PROST ALIMENTAT CLAR...pararile meseriasilor de guma nu mai ma intereseaza.va salut
- deleted-93623
- OP
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut ,,,,am rezolvat problema .am retrimis injectoarele baieti de la endor de nota 10...leau reparat pe un stand BOSCH asa au zis ..si scum motorul suna ca nou....chiar daca am cumparata diverse piese aiurea si toata treba era de la injectoare dereglate acum sunt foarte MULTUMIT.ca am scapat de acea TACANEALA care mi.a dus viata la urina..)
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna ! Va rog frumos care ati demontat injectoarele de pe motorul 1.7 Astra H , ma ajutati si pe mine cu niste idei? Vreau sa Inlocuiesc un injector care imi face probleme si as vrea sa stiu daca ma pot apuca eu sa il desfac sau sa apelez la un service?
Ma pricep oarecum la mecanica , am curatat galeria de admisie , Egr , etc, dar la injectoare nu am desfacut niciodata.
In principiu banuiesc ca trebuie desfacut capacul motorului , decuplate toate mufele de pe injectoare si desfacute conductele de alimentare cu motorina. E problema aici incepe . cum se extrag din motor? Necesita garnituri de schimb? Astept pareri de la cei ce au facut aceasta operatiune.
Multumesc frumos !
Ma pricep oarecum la mecanica , am curatat galeria de admisie , Egr , etc, dar la injectoare nu am desfacut niciodata.
In principiu banuiesc ca trebuie desfacut capacul motorului , decuplate toate mufele de pe injectoare si desfacute conductele de alimentare cu motorina. E problema aici incepe . cum se extrag din motor? Necesita garnituri de schimb? Astept pareri de la cei ce au facut aceasta operatiune.
Multumesc frumos !
valydraku
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
Porneste greu. Am verificat co OP_COM si am urmatoarele valori.
cantitate deviata cil.1. 0,21
2. -0,04
3. -0,40
4. 0,22
iar presiunea rail inainte de pornire este de 4,5 si la pornire(tin la automat cam 5-6 cecunde) ajunge foarte greu la 24,0 iar la relantiu ramane intre 23,0-24,0.
am fost la 2 ateliere auto si am primit 2 sfaturi.
1-sa schimb supapa de pe rampa
2-sa schimb pompa de inalta presiune.
sfaturi va rog. Cu respect TEO
cantitate deviata cil.1. 0,21
2. -0,04
3. -0,40
4. 0,22
iar presiunea rail inainte de pornire este de 4,5 si la pornire(tin la automat cam 5-6 cecunde) ajunge foarte greu la 24,0 iar la relantiu ramane intre 23,0-24,0.
am fost la 2 ateliere auto si am primit 2 sfaturi.
1-sa schimb supapa de pe rampa
2-sa schimb pompa de inalta presiune.
sfaturi va rog. Cu respect TEO
- deleted-93623
- OP
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut ....la tine este clar vorba de presiune prea mica la pornire trebuie sa ai 22.daca e sub porneste mai greu sau chiar deloc...este vorba de acea supapa de retur de pe rampa....sau regulatorul de pesiune de pe pompa.si nu uita ca si bujiile nu sunt puse degeaba,trebuie sa fie bune pentru o pornire ok.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Teoretic este bine. Practic, doar cu un test de retur poti vedea exact. Valorile injectoarelor pe Op Com sunt pur orientative , adica se accepta o deviatie de pana la +- 2.5. Cand se ajunge la valoarea asta pe OpCom de 2.5 poti fi sigur injectorul acela este cu probleme DAR dupa cum am mai zis chiar si cu o deviatie 1.3. un injector poate fi defect.
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
ruk
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2013
- Mesaj Privat
deleted-93623 a scris:salut iti multumesc de raspuns.la mine problema este alta ..acum doua luni in urma am facut toate injectoarele la ENDOR BUZAU iar cand leam trimis masina mergea bine pornea fara probleme nu scotea fum nu tripida .un motor perfect inafara de un TACANIT GROAZNIC si la rece si la cald dar la cald un pic mai incet..iar acum dupa atate piese schimbate degeaba(axe cu came.toti tacheti.distributia.si uleiul de trei ori in patru luni ...fara nici o mica schimbare.motorul tot asa merge.acum deabea constat ca cei de la buzau nu sia facut treaba bine..daca pornesc masina si ma bag sub ia se aude acea detonatie de motor avanst la pistonul 3 si 4.inspre cutia de viteze....numai in turatie pana in 2000de ture....la test cu op com astea sunt valorile. CIL 1....0,39......CIL 2 ....0,27..........CIL 3....... --0,42.........CIL 4 ....... --0,21.....aceste valori sunt facute cu motorul la 90de grade si tot tacane cam 35%..........iar cu motorul rece .....CIL1.....1,20........CIL2 0,26......CIL3.. --1.10........CIL4..... --0,28.... ....TE ROG DAMI UN SFAT CE NAIBA SAI MAI FAC PENTRU CA DE 8 LUNI CAUT ACEASTA PROBLEMA FARA GRAM DE REZULTAT
cumpara asa ceva https://www.emag.ro/stetosco...34ec9d6499fe1&X-Product-Id=33466472&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
si asculta cu el pe la motor si vezi unde bate
spor
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cred ca pentru mine e postarea ta, ca deja ma prea enerveaza tzacanitul motorului. Nu e tare, dar e prezent si il prind cu urechea. Am observat ca e mai pronuntat la cald si aproape dispare (uneori chiar dispare) cu motorul la rece. Si am si sunetul ala de motor avansat la plecarea de pe loc si in mers pana ce se incalzeste putin motorul. La fel, cu doua injectoare trimise la Buzau la reconditionat ca si colegul de mai sus.
Va rog daca stie cineva... cum isi calculeaza ECU/cum face ECU corectia la injectoare ? O face doar în relanti sau si in turatie ? De unde ,,scoate,, valorile astea pe Op-COm gen ,,Cyl. 1 Injection Quantity Deviation: +-x.xx mg/stroke,, ? Intreb pentru ca stiu ca nu exista nicio sonda pe traseul de evacuare care sa faca o analiza a gazelor arse. Si in mod evident nu are nici bujii cu senzor care sa citeasca presiunea din cilindrii motor.
Singura deviatie care pot sa ma gandesc eu este diferenta de sincronizare intre ce trimite senzorul camshaft si ce trimite senzorul crankshaft catre ECU, unde datorita existentei curelei de distributie elastice care ,,se lasa/se intinde in timp,, apare un defazaj care poate fi calculat si atunci injectia poate fi avansata/devansata cu un interval de ceva milisecunde la fiecare rotatie a axului cu came. La mine de exemplu, cureaua am lasat-o putin mai moale... ca altfel imi hârâia una din role sau chiar cureaua de distributie pâna ce mi se incalzea motorul complet.
L.E:
Mi-a picat acum o fisa, care cred ca ar putea fi singura explicatie. Dar asta obligatoriu ar presupune ca in corpul injector sa existe un martor care sa compare timpul standard de injectie pentru un injector nou (ceva gen xxx milisecunde per ciclu injector) cu ce raporteaza martorul prezent in injector (timpul scurs din momentul cand efectiv a inceput injectia si pâna la cel la care injectorul s-a inchis complet). Si de aici ar rezulta o diferenta. Si ar avea inclusiv logica faptul ca valorile sunt diferite la rece si la cald.
Daca iau de buna explicatia pe care tocmai singur mi-am dat-o, cum ca vreun injector isi deschide acul injector mai repede caci are uzura interna, injecteaza ceva mai multa motorina ca are orificiul diuzei usor marit in urma uzurii si isi inchide acul injector mai tarziu datorita uzurii interne asta inseamna deja un avans mai mare cu cantitate de carburant injectata mai mare, adaugam la asta faptul ca afara e frig si automat ECU mareste si el considerabil debitul + avansul injectiei la rece (pentru o pornire mai buna si o functionare mai lina/mai putin zgomotoasa a motorului) deja motorul este mai avansat si suna mai a tractor.
Va rog daca stie cineva... cum isi calculeaza ECU/cum face ECU corectia la injectoare ? O face doar în relanti sau si in turatie ? De unde ,,scoate,, valorile astea pe Op-COm gen ,,Cyl. 1 Injection Quantity Deviation: +-x.xx mg/stroke,, ? Intreb pentru ca stiu ca nu exista nicio sonda pe traseul de evacuare care sa faca o analiza a gazelor arse. Si in mod evident nu are nici bujii cu senzor care sa citeasca presiunea din cilindrii motor.
Singura deviatie care pot sa ma gandesc eu este diferenta de sincronizare intre ce trimite senzorul camshaft si ce trimite senzorul crankshaft catre ECU, unde datorita existentei curelei de distributie elastice care ,,se lasa/se intinde in timp,, apare un defazaj care poate fi calculat si atunci injectia poate fi avansata/devansata cu un interval de ceva milisecunde la fiecare rotatie a axului cu came. La mine de exemplu, cureaua am lasat-o putin mai moale... ca altfel imi hârâia una din role sau chiar cureaua de distributie pâna ce mi se incalzea motorul complet.
L.E:
Mi-a picat acum o fisa, care cred ca ar putea fi singura explicatie. Dar asta obligatoriu ar presupune ca in corpul injector sa existe un martor care sa compare timpul standard de injectie pentru un injector nou (ceva gen xxx milisecunde per ciclu injector) cu ce raporteaza martorul prezent in injector (timpul scurs din momentul cand efectiv a inceput injectia si pâna la cel la care injectorul s-a inchis complet). Si de aici ar rezulta o diferenta. Si ar avea inclusiv logica faptul ca valorile sunt diferite la rece si la cald.
Daca iau de buna explicatia pe care tocmai singur mi-am dat-o, cum ca vreun injector isi deschide acul injector mai repede caci are uzura interna, injecteaza ceva mai multa motorina ca are orificiul diuzei usor marit in urma uzurii si isi inchide acul injector mai tarziu datorita uzurii interne asta inseamna deja un avans mai mare cu cantitate de carburant injectata mai mare, adaugam la asta faptul ca afara e frig si automat ECU mareste si el considerabil debitul + avansul injectiei la rece (pentru o pornire mai buna si o functionare mai lina/mai putin zgomotoasa a motorului) deja motorul este mai avansat si suna mai a tractor.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Oare componentele electronice de comanda din injectoarele astea common-rail ,,obosesc,, odata cu trecerea anilor ? Cum se manifesta daca obosesc, este posibil sa introduca o intarziere a avansului ? Pot masura ceva cu un multimetru in mufa injectorului? Sau as putea testa pe un osciloscop functionarea comenzii electronice a injectoarelor cat sa-mi dau seama aproximativ cat timp ramane fiecare injector deschis, poate asa descopar vreo diferenta majora la unul dintre injectoare ?
Deocamdata am avans prea mare cu motorul rece, asta s-ar traduce prin motorina injectata prea repede la cel putin unul din cilindrii motor.
LE:
O sa caut fisele ce le-am primit de la Buzau cu valorile care au iesit la test pe banc pe fiecare injector, as vrea sa le postez aici.
Deocamdata am avans prea mare cu motorul rece, asta s-ar traduce prin motorina injectata prea repede la cel putin unul din cilindrii motor.
LE:
O sa caut fisele ce le-am primit de la Buzau cu valorile care au iesit la test pe banc pe fiecare injector, as vrea sa le postez aici.
ruk
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2013
- Mesaj Privat
Cu acel stetoscop poți asculta sã vezi dacã îți bate injectoarele sau altceva, doar pui vârful pe piesa doritã, reincarnare injectoare se poate face cu opcom, am vãzut pe forum opțiunea de meniu in op com, nu mai știu exact unde dar daca cauți o sã gãsești poze cum sa faci,
Poate bate un Bolt la un piston sau altceva,
La injectoare poți scoate mufele cate una pe rand cu motorul pornit și vezi dacã mai bate și la care, o sã de-a eroare când scoți mica dar se șterge cu testarul
Poate bate un Bolt la un piston sau altceva,
La injectoare poți scoate mufele cate una pe rand cu motorul pornit și vezi dacã mai bate și la care, o sã de-a eroare când scoți mica dar se șterge cu testarul
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Injectoarele nu bat... cel mult pot sa tzacane si reincarnare injectoare cu opcom nu poti face la Astra G 1.7cdti, daca e joc in bolt la piston atunci va bate si la rece si la cald aproape la fel (cu diferente mici) deci asta clar nu e, la injectoarele de Astra G 1.7cdti daca le-am scos mica (oricare dintre ele) instantaneu mi-a murit motorul si n-am mai putut-o porni pâna nu i-am sters erorile pe tester...
Alte pareri, altcineva ?
Alte pareri, altcineva ?