- cristian_cris2013
- OP
- 5 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Corsa 2001 1.2
- Bucuresti
cristian_cris2013
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut! Sunt nou pe forum si de ceva timp am probleme cu egr.
Nu stiu exact tipul motorului meu pt ca nu stiu unde scrie modelul lui. Stiu doar ca e de 1,2 si are 75 de cai. Daca stie cineva unde sa ma uit va spun modelul exact.
Problema mea consta in urmatoarele:
Am probleme cu egr de ceva timp, timp in care tot l-am curatat, si tot am sters erorile din calculator. Am facut chiar si curatare completa la service a supapei egr, clapetei de acceleratie, galeriei de admisie,conducte si tevute tot ce inseamna circuit de admisie inclusiv recirculare gaze. Au fost curatate in asa fel in cat ziceai ca sunt noi dupa o saptamana cu aproximatie de tinut intr-o solutie pe care baietii o aveau la service. Sa nu mai spun ca galeria de admisie aproape era perforata de gazele ce au iesit din tevuta aia de vine de la egr.
Oricum am rezolvat problema cu o solutie de la un mecanic de intretinere de unde lucrez eu, ceva gen poxipol dar muuuuult mai buna rezistenta la temperatura si ffff tare, omu o avea de prin anii 90 de cand erau niste americani in firma si produceau calculatoare sau le asamblau...
In sfarsit ceea ce vreau sa spun este ca in ultima vreme problema s-a agravat in sensul ca motorul merge foarte urat in sarcina, intrerupe si da rateuri mai ales cand il forjez(adik accelerez tare, si brusc), la relantiu trepideaza rau chiar da sa se opreasca.
Daca il accelerez pe liber(adic pe loc scos din viteze) nu se simt rateurile mai de loc.
In schimb cand accelerez brusc si cu pedala la fund sau in timp ce el decelereaza eu accelerez brusc la fund sunt singurele dati cand da rateuri(intrerupe) cand motorul nu e in sarcina.
Iar pe tester pe langa eroarea de egr cu care m-am obisnuit deja, mai am cateva erori gen cilindrul 1 si 2 rateu si amestec combustibil gresit. Sau ceva de genu. Cand mi-a zis mecanicul nu mi-am notat.
Oricum la cati bani am dat pe testere m-am hotarat sa imi iau si eu unul. Ceea ce vreau eu sa fac este sa anulez odata pt totdeauna egr asta ca nu mai vreau sa am probleme cu el iar eu 870 de ron nu dau pe unul nou ca dupa un an sa trebuiasca sa-l schimb din nou.
Sa-l anulez mecanic ma descurc nu e mare inginerie dar vreau sa stiu cum il anulez si din softul masini ca sa nu mai imi apara martorul in bord si sa nu mai fie influentat motorul de acest egr problematic.
Inca nu am cumparat tester asa ca, daca trebuie cumparat vreunul special pt aceasta operatie, va rog sa imi spuneti si mie.
Daca dupa ce rezolv cu egr tot mai face asa motorul o sa trec la schimbarea bobinei de inductie(bobinelor). Dupa ce probez in prealabil cu altele care stiu sigur ca functioneaza(mai intai trebuie sa gasesc pe cineva care e dispus sa ma ajute cu bobinele lui 10 minute.
Imi cer scuze pt greseli dar sunt nou pe forum(de fapt pe forumuri in general). Sper ca am postat unde trebuie.
Nu stiu exact tipul motorului meu pt ca nu stiu unde scrie modelul lui. Stiu doar ca e de 1,2 si are 75 de cai. Daca stie cineva unde sa ma uit va spun modelul exact.
Problema mea consta in urmatoarele:
Am probleme cu egr de ceva timp, timp in care tot l-am curatat, si tot am sters erorile din calculator. Am facut chiar si curatare completa la service a supapei egr, clapetei de acceleratie, galeriei de admisie,conducte si tevute tot ce inseamna circuit de admisie inclusiv recirculare gaze. Au fost curatate in asa fel in cat ziceai ca sunt noi dupa o saptamana cu aproximatie de tinut intr-o solutie pe care baietii o aveau la service. Sa nu mai spun ca galeria de admisie aproape era perforata de gazele ce au iesit din tevuta aia de vine de la egr.
Oricum am rezolvat problema cu o solutie de la un mecanic de intretinere de unde lucrez eu, ceva gen poxipol dar muuuuult mai buna rezistenta la temperatura si ffff tare, omu o avea de prin anii 90 de cand erau niste americani in firma si produceau calculatoare sau le asamblau...
In sfarsit ceea ce vreau sa spun este ca in ultima vreme problema s-a agravat in sensul ca motorul merge foarte urat in sarcina, intrerupe si da rateuri mai ales cand il forjez(adik accelerez tare, si brusc), la relantiu trepideaza rau chiar da sa se opreasca.
Daca il accelerez pe liber(adic pe loc scos din viteze) nu se simt rateurile mai de loc.
In schimb cand accelerez brusc si cu pedala la fund sau in timp ce el decelereaza eu accelerez brusc la fund sunt singurele dati cand da rateuri(intrerupe) cand motorul nu e in sarcina.
Iar pe tester pe langa eroarea de egr cu care m-am obisnuit deja, mai am cateva erori gen cilindrul 1 si 2 rateu si amestec combustibil gresit. Sau ceva de genu. Cand mi-a zis mecanicul nu mi-am notat.
Oricum la cati bani am dat pe testere m-am hotarat sa imi iau si eu unul. Ceea ce vreau eu sa fac este sa anulez odata pt totdeauna egr asta ca nu mai vreau sa am probleme cu el iar eu 870 de ron nu dau pe unul nou ca dupa un an sa trebuiasca sa-l schimb din nou.
Sa-l anulez mecanic ma descurc nu e mare inginerie dar vreau sa stiu cum il anulez si din softul masini ca sa nu mai imi apara martorul in bord si sa nu mai fie influentat motorul de acest egr problematic.
Inca nu am cumparat tester asa ca, daca trebuie cumparat vreunul special pt aceasta operatie, va rog sa imi spuneti si mie.
Daca dupa ce rezolv cu egr tot mai face asa motorul o sa trec la schimbarea bobinei de inductie(bobinelor). Dupa ce probez in prealabil cu altele care stiu sigur ca functioneaza(mai intai trebuie sa gasesc pe cineva care e dispus sa ma ajute cu bobinele lui 10 minute.
Imi cer scuze pt greseli dar sunt nou pe forum(de fapt pe forumuri in general). Sper ca am postat unde trebuie.
- cristian_cris2013
- OP
- 5 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Corsa 2001 1.2
- Bucuresti
cristian_cris2013
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102119
Din pacate motorul tau papa ulei si trebuie segmentat, facute supapele, curatat tot ... munca si bani. Incearca ulei full sintetic (vezi discutia de la Agila) poate te incadrezi la cei care L-au prins de picior.
Din pacate motorul tau papa ulei si trebuie segmentat, facute supapele, curatat tot ... munca si bani. Incearca ulei full sintetic (vezi discutia de la Agila) poate te incadrezi la cei care L-au prins de picior.
- cristian_cris2013
- OP
- 5 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Corsa 2001 1.2
- Bucuresti
cristian_cris2013
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Dap...... Banuiam eu ca e posibil si treaba asta... Doar ca mi-a fost frica sa ma gandesc sa fie din cauza uzurii motorului. Treaba e ca ulei full sintetic deja folosesc Castrol 5w40 si dupa 4000 km aprox de la schimb mi-a cam mancat 600 de g. Adik cu atat am completat. Ma gandeam sa nu fie prea subtire si la urmatorul schimb sa-i pun 10-40. Cand am verificat nivelul era pe minim. Oricum merg cu ea la mecanic astazi si mai revin cu detalii. A si mai e o chestie. De ce pe tester imi arata la presiune ulei very low(foarte slaba) dar in schimb cand pornesc motorul becul la ulei se stinge imediat? Adica imediat-imediat numai din invarteala la electromotor si se stinge vreau sa spun. Vre-o idee? Sa fie si asta o cauza pt care akm imi papa ulei asa?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristian_cris2013
- OP
- 5 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Corsa 2001 1.2
- Bucuresti
cristian_cris2013
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cristian_cris2013
- OP
- 5 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Corsa 2001 1.2
- Bucuresti
cristian_cris2013
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat astazi! Dupa o vizita la un mecanic diferit, omu era sigur ca e bobina de inductie, iar ca sa mi-o aduca ma costa 5 mil(bineinteles k nu stiu ce fabricant, mi-a spus dar nu am retinut, nu am mai auzit pana akm de el),
Si ATENTIE! 100 LEI demontarea + montare. In cazul acesta i-am platit omului testerul si implicit constatarea (50 lei) dupa care am fost la dezmembrari am cumparat acelasi model de pe masina (chiar era identica) cu 300 de ron si cu proba in prealabil sa vad daca intradevar e din bobina, montajul inclus. Se pare ca problema nu era din egr akm merge de rupe pamantul!
Treaba cu presiune ulei wery low imi arata pe tester cu motorul pornit!
Dar in schimb martorul ramane stins se stinge imediat cum dau cheie! Scuze m-am exprimat eu gresit.
Si ATENTIE! 100 LEI demontarea + montare. In cazul acesta i-am platit omului testerul si implicit constatarea (50 lei) dupa care am fost la dezmembrari am cumparat acelasi model de pe masina (chiar era identica) cu 300 de ron si cu proba in prealabil sa vad daca intradevar e din bobina, montajul inclus. Se pare ca problema nu era din egr akm merge de rupe pamantul!
Treaba cu presiune ulei wery low imi arata pe tester cu motorul pornit!
Dar in schimb martorul ramane stins se stinge imediat cum dau cheie! Scuze m-am exprimat eu gresit.
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat