johnwayne
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2018
- Mesaj Privat
Va salut. Am un Astra H sedan 1,7 cdti 81 kw, 2011, euro 5. Am observat ca dupa ce se regenearza dpf-ul, tinand motorul pornit, la roata spate stanga vine miros de cauciuc incins pentru o perioada, probabil pana se raceste esapamentul - parerea mea. Mirosul vine doar la roata respectiva. Am facut diagnoza si imi zice ca dpf-ul este incarcat 51%, masina avand 122000 km. Cine a facut diagnoza mi-a zis ca deja la 51% dpf-ul e praf si ca nu se mai poate regenera, solutia lui fiind eliminarea acestuia. Personal mi se pare cam devreme sa elimin dpf-ul la 51%. Ma puteti ajuta cu o parere, un sfat? Multumesc anticipat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
johnwayne
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2018
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
Regenerare forțatã înseamnã sa pui testerul si sa dai comanda sa se curețe. Cel mai bine si ieftin ieși din oraș cu masina ,sa ai motorul la 90 grade , si ii dai forje treapta 3 mers constant la 3-3500 eventual te mai duci si pe la 4000 . Ca sa se curețe singur fara regenerare trebuie sa ai temperaturi mari in țeava de esapament ,asta doar prelungeste perioada de regenerare. ( diesel cu DPF sunt concepute pentru drumuri lungi, o regenerare normala ar trebuie sa se facã o data la peste 1500 km ,daca nu ma înșel) Daca mergi mult in oraș pe distante scurte nu are timp sa se curețe.
johnwayne
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2018
- Mesaj Privat