NBosneagu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2018
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare: An nou fericit tuturor, am o astra j 1,7 cdti sport tourer, motor 17DTE si isi face regenerarea mult prea repede 10/20 km. Mentionez ca nu prea merg cu ea, i-am schimbat sonda lamda si am curatat si EGR-ul, aveam cod eroare P2297 si P0401, am fost la mecanic si nu mai apare nici o eroare si nici vreun mesaj in bord, dar isi face regenerarea prea repede, De ce? stie cineva de ce? Va multumesc.---
Model: Astra
An fabricatie: 2013
Cod motor: A17DTE
Cod(uri) eroare: An nou fericit tuturor, am o astra j 1,7 cdti sport tourer, motor 17DTE si isi face regenerarea mult prea repede 10/20 km. Mentionez ca nu prea merg cu ea, i-am schimbat sonda lamda si am curatat si EGR-ul, aveam cod eroare P2297 si P0401, am fost la mecanic si nu mai apare nici o eroare si nici vreun mesaj in bord, dar isi face regenerarea prea repede, De ce? stie cineva de ce? Va multumesc.---
Model: Astra
An fabricatie: 2013
Cod motor: A17DTE
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
La multi ani tuturor!
Cum spunea si colegul, incearca o regenerare fortata, nu ai nevoie de viteza mare ci de turatie mare si las-o sa-si faca regenerarea pana la capat. Va dura intre 10 si 20 de minute la sigur. Pe tester nu are eroare decat daca e pe ultima suta de metri sau chiar picat de tot, dar poti sa vezi cat de "curat" sau "murdar" este.
Daca nu merge nici cu regenerarea fortata se poate rezolva la service.
Cum spunea si colegul, incearca o regenerare fortata, nu ai nevoie de viteza mare ci de turatie mare si las-o sa-si faca regenerarea pana la capat. Va dura intre 10 si 20 de minute la sigur. Pe tester nu are eroare decat daca e pe ultima suta de metri sau chiar picat de tot, dar poti sa vezi cat de "curat" sau "murdar" este.
Daca nu merge nici cu regenerarea fortata se poate rezolva la service.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Asta e varianta cea mai comoda ,dar la itp......sau daca o vinzi si cel care o cump.trebuie sa faca rar-ul ,nu il da pana nu il monteaza la loc.
Chiar citisem pe aici ,nu f.de mult , cineva a anulat dpf-ul si a doua zi a fost la rar si bineinteles ca a fost respins pana il monteaza la loc.Nu mai stiu ce a rezolvat ca nu a mai postat.
Chiar citisem pe aici ,nu f.de mult , cineva a anulat dpf-ul si a doua zi a fost la rar si bineinteles ca a fost respins pana il monteaza la loc.Nu mai stiu ce a rezolvat ca nu a mai postat.
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
Daca vinzi masina la rar îți verifica doar daca corespunde seria de pe motor. Asta este cea mai ieftina soluție, ca sa cumperi unul nou costa peste 4000 Ron. Si eu cum fac multe drumuri scurte , se înfunda la loc. In medie un dpf tine intre 150-200k km, depinde si de cum este folosit. La mine a ținut pana la 130000
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
NBosneagu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2018
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
- MCatalinStrezoiu
- *
- 14 mesaje
- din 01 Jul 2018
- Meriva 2012
- Olanda
MCatalinStrezoiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Olanda
- Masina: Meriva 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2018
- Mesaj Privat
Metoda de curatare DPF acasa : demonyeaza sonda Lambda 1 ( inainte de dpf ), cumpara un spray curatare dpf ( 30 -50 ron), eu am folosit MOTIP SI WIMNY ( nu fac reclama, astea le-am gasit). Asteapta 10 mimute si pulverizeaza tot continutul unui spray in filtru DPF, ASTEAPTA CIRCA 15-25 MINUTE SI CIOCANESTE USOR DIN CAND IN CAND CU UN CIOCANEL DE CAUCIUC, NU DA CA DISPERATUL.
PORNESTE MOTORUL SI TINE-L TURAT LA 2000 R/P TIMP DE CATEVA MINUTE BUNE PANA SE INCALZESTE. CONTINUA SA PULVERIZEZI DIN AL DOILEA SPRAY SI LASA MOTORUL.SA REVINA LA 890 TURATII. OPRESTE MOTORUL, ASTEAPTA 3-5 MINUTE SI APOI , IESI LA PLIMBARE 1- 1,5 ORE PE UN DN, NU ESTE NEVOIE SA ITI TUREZI MASINA LA 3000( VEI DISTRUGE TURBINA, ROG INVATATII SA SE ABTINA MOTOARELE DE GENERATIE NOUA SUNT COMCEPUTE PENTRU TURATII MICI SI CUPLU MARE)
VITEZA MAXIMA: 90-100 IN VITEZA 5 ( ESTE DE AJUNS SA TRECI DE 2500RPM)
TINE MOTORUL IN VITEZA CAND DECELEREZI.
ESTE NORMAL SA ISI FACA REGENERARI ATATA TIMP CAT NU ITI PULSEAZA SEMNUL DE FILTRU IN BORD, ESTE ABSOLUT NORMAL
ROG INCA ODATA INVATATII DIN CARTI SA SE ABTINA DE LA COMENTARII.
MA LOVESC ZILNIC IN OLANDA DE ACELASI TIP DE PROBLEMA SI MULTI PREFERA SA ISI SCHIMBE FILTRUL DPF LA PRIMA PROBLEMA ...
Multumesc anticipat si va rog sa imi acceptati scuzele pentru capslock.
PORNESTE MOTORUL SI TINE-L TURAT LA 2000 R/P TIMP DE CATEVA MINUTE BUNE PANA SE INCALZESTE. CONTINUA SA PULVERIZEZI DIN AL DOILEA SPRAY SI LASA MOTORUL.SA REVINA LA 890 TURATII. OPRESTE MOTORUL, ASTEAPTA 3-5 MINUTE SI APOI , IESI LA PLIMBARE 1- 1,5 ORE PE UN DN, NU ESTE NEVOIE SA ITI TUREZI MASINA LA 3000( VEI DISTRUGE TURBINA, ROG INVATATII SA SE ABTINA MOTOARELE DE GENERATIE NOUA SUNT COMCEPUTE PENTRU TURATII MICI SI CUPLU MARE)
VITEZA MAXIMA: 90-100 IN VITEZA 5 ( ESTE DE AJUNS SA TRECI DE 2500RPM)
TINE MOTORUL IN VITEZA CAND DECELEREZI.
ESTE NORMAL SA ISI FACA REGENERARI ATATA TIMP CAT NU ITI PULSEAZA SEMNUL DE FILTRU IN BORD, ESTE ABSOLUT NORMAL
ROG INCA ODATA INVATATII DIN CARTI SA SE ABTINA DE LA COMENTARII.
MA LOVESC ZILNIC IN OLANDA DE ACELASI TIP DE PROBLEMA SI MULTI PREFERA SA ISI SCHIMBE FILTRUL DPF LA PRIMA PROBLEMA ...
Multumesc anticipat si va rog sa imi acceptati scuzele pentru capslock.