Salut masina e un astra h z1.4xep. Am facut o curãțire la instalația de antigel acum ceva timp dar am pus greșit cele doua furtune subțiri de la clapeta și celalalt care nu știu de la ce e. Este vreo problema? Întreb pt ca acum am antigel în ulei
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z14xep
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Un mecanic în Iași care ma poate ajuta? Unde am mers mi.au zis ca e garnitura la chiulasa ceea ce îmi este greu sa cred deoarece am refãcut motorul anul trecut
Pe vremea asta rece in mod normal pe busonul de ulei apare celebra maioneza (condens+ulei+drumuri scurte).
Daca stii ca inversand furtunurile ti-a trecut antigel in ulei, schimba uleiul, completeaza antigelul (eventual schimba-l) si urmareste ce se mai intampla pe viitor.
Știe cineva dacã sigur rolul celor 2 furtune. Dacã sunt doar de retur sau unu ar putea baga antigel în motor? Chestia e ca am refãcut anul trecut motorul, nu am avut pb cu el pana acum
Urmareste in continuare antigelul si uleiul. Desi daca nu ai avut probleme inainte, nici acum nu ar trebui sa ai. Depinde si cat ai mers cu ele inversate.
Marcheaza furtunele in poza, ca nu imi dau seama la care te referi.
ionutz01 a scris:Salut masina e un astra h z1.4xep. Am facut o curãțire la instalația de antigel acum ceva timp dar am pus greșit cele doua furtune subțiri de la clapeta și celalalt care nu știu de la ce e. Este vreo problema? Întreb pt ca acum am antigel în ulei
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z14xep
au același diametru cele douã furtune.Chiar dacã sint schimbate nu are cum sã bage antigel în ulei numai dacã e
arsã garnitura de chiulasa .Cum satai cu cãldurã bagã cald in interiorul mașinii funcționeazã bine caloriferul dacã da stai liniștit .Ca sã vezi dacã garnitura de chiulasa este arsã umpli bine vasul de rãcire pânã dã puțin pe afarã nu mai pui capacul pornești motorul îl lași sã se încãlzeascã și vezi dacã bagã bule de aer în vas mai ales cînd turezi motorul .Cînd grnitura de chiulasa este arsã nu bagã bine cãldurã pentru ca în calorifer se formeazã aer find cel mai înalt punct fața de motor
@ionutz01 furtunurile nu au treaba, prin ambele circula antigel, nu are cum sa se amestece cu uleiul din cauza inversarii. Ori antigelul intra in ulei pe la garnitura capacului de distributie, ori faci drumuri scurte si pe buson ai doar maioneza creata in urma condensului. Iarna maioneza nu dispare decat dupa un drum destul de lung.
Urmareste in timp antigelul sa vezi daca scade si cat scade.
Mariuseek aud pentru prima datã cînd cineva spune cã antigelul ajunge în motor prin garnitura capacului de distribuție . Distribuția pe curea are doar un capac de plastic care protejeazã cureaua de praf și apã . Distribuție pe lanț este închisã cu capac de aluminiu si se unge cu ulei . Garnitura de chiuloasã separã antigelul de ulei si compresia gazelor.Numai cînd este arsã garnitura de chiulasa se amestecã antigelul cu uleiul dar sint cazuri ff rare
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.