Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Andrei VADIM a scris:
tase a scris:Eu zic sa mergi la un electrician.

Am spalat bine masina pe la roti, planetare, pe la senzorul care vine pe fuzeta si nu se mai aprinde esp-ul si abs-ul. In schimb, acul de la vitezometru tot mai face asa. Ii dau contact si se ridica pana pe la vreo 60 km/h. Iau contactul si il mai pun odata si nu mai face figuri. Am mai fost acum pe la un service si ziceau ca panoul electric principal e de vina. Altu zicea ca au fost dati km inapoi si trebuie schimbat ceasul de la vitezometru.
Mai astept sa vad ce zic prietenii astia ai mei mecanici.
O seara buna tuturor!




Salut , nu a fost rulmentul fata din partea stanga de vina la problema ta?
Skip ads

  • bradut23

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Hristos a inviat,..Saptamana trecuta am schimbat anvelopele , am trecut pe cele de vara .. Imediat dupa am facut un drum de vreo 30 de km. fara nici o problema. A doua zi dupa amiaza cand am pus contacutl au ramas aprinsi in bord martorii ABS, ESP si presiune in anvelope . Pb. cu rulmentii nu am ptr, ca nu se aude nici un zgomot sau ceva de la roti sau motor care ar putea fi cauza ?.. sa verific mufele de conectare si cablurile?
  • M vlad

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1994 c2ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut!am schimbat si eu pompa abs cu cu calculator cu tot dar dupa schimbare martorul ABS ramane aprins ,am pus inapoi calculatorul vechi dar aceasi problem martorul aprins!P.S inaite de transplant nu avea aprins martorul!un sfat va rog
  • AStr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra g. Acum 2 sãptãmâni am facut explozie pe partea stanga la 40-50 km/h. Dupa 4-5 zile mi sa aprins martorul ABS in bord, kilometrajul a inceput sa faca pe nebunul sau sa ramana pe 0, a inceput sa "mearga in suturi" si uneori imi intra abs cand franez. Tin sã precizez ca nu face continu asa, are momente.
Am puso pe tester si mi am zis ca e rulmentul unde sunt senzori de kilometraj si abs si restul..
O solutie ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
În urma exploziei, este mult mai probabil cã ți s-a scrântit o conexiune la senzorul de ABS(care este folosit și ptr monitorizarea vitezei) de pe roata împricinatã...un control minuțios poate duce la rezolvare...
  • AStr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Am fost la control..am niste fire rupte la senzorul din rulmet. Si trebuie schimbat. C'est la vie 😤
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o vectra c din 2003 de 1.8 16v, z18xe.
De 3 zile s-a aprins esp in bord si am eroarea c0186-11 lateral acceleration senzor circuit range/performance si mai jos in fereastra not present. Se sterge eroarea dar apare din nou in mers, uneori sta mai mult timp sau dispare mai mult timp. In rest nu am nicio eroare si nu cred ca este de vina cim sau ecu de abs-esp. Poate fi senzoru de esp si ce trebuie demontat ca am inteles ca e sub schimbator sau timoneria lui? Va rog un sfat sau chiar si un nr. de tel cine a mai avut asta.
Multumesc. Tel 0772152858
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am o Zafira A 1.8 benzina, an 2001.
Asta e întâmplarea mea: am plecat ieri pe la prânz de acasã, și în maxim un kilometru (cu motorul relativ rece, normal), am ajuns la o coloanã de mașini ce mergea foarte încet, am franat (cu ambreiajul calcat), apoi am incercat sa merg in continuare cu viteza mica (5-10km/h). Nu mi-am dat seama cã rãmãsese maneta la viteza a treia. Normal cã mi-a murit motorul. Am incercat sa plec de pe loc, dar nu a mai pornit, învârtea dar nu pornea. Am incercat pe loc sa o pornesc de mai multe ori, și nimic. Ciudat era cã se aprindeau toti indicatorii din stânga (de sub turometru) și niciunul din dreapta, lucru nemaiîntâlnit. A trebuit sã o imping pe dreapta si sa incerc in continuare. Am decuplat debitmetrul și degeaba. Am mai lãsat-o 10 minute și apoi a pornit la prima cheie. Toți martorii erau ok, mai puțin cel pt controlul tracțiuni, care era aprins (dar care s-a stins dupã 10 minute de mers prin oraș și apoi o staționare de o jumãtate de ora).
De la ce ar fi putut sã nu porneascã?
Mulțumesc.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi s-a manifestat din nou, s-a oprit din mers cand m-am oprit la semafor, la nici 1km dupã ce am plecat, fara nici o bruscare sau groapa (chiar am si lãsat motorul sa se încãlzeascã un pic la plecare).
Norocul meu a fost un bãiat care era în apropiere și m-a vãzut cand împingeam mașina. A scos repede o interfațã și laptop-ului și mi-a resetat eroarea (erorile). Recunosc cã nu mi-a cerut nimic dar nici nu mi-a zis exact ce erori au fost, in schimb mi-a zis ceva de ECU (sa ii curat contactii / mufele sa nu fi luat apa).
Atasez doua poze cu becurile din bord, cea cu mai multe aprinse pe contact, iar cea cu mai putine când îi dau la automat.



  • ph_75_bfc

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De ceva timp mi-a apãrut un zgomot la partea din fațã a mașinii la viteze între 40 - 60 km/h ca un zumzãit și se simte și în pedala de accelerație o mișcare ca o bãtaie. Am crezut inițial cã e de la cutia de viteze dar am constatat în mers cã zgomotul este fãcut doar când ABS-ul este în funcțiune, adicã martorul ABS este stins. Când becul ABS este aprins zgomotul este inexistent. Are idee cineva care ar fi problema?
Am verificat și calculatorul ABS dar nu are nici o lipiturã la rece defectã.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@therealovy77 posibil sa ai probleme la ECU, incearca sa cureti mufele cu spray de contacte, Daca nu porneste decat dupa ce se raceste putin, atunci sigur ai lipitura rece in ECU, cand se opreste si nu mai vrea sa o ia la cheie, pune o carpa udata cu apa rece pe ECU si trebuie sa o ia repede ( atunci sigur ai probleme cu ECU )
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am împrumutat o interfațã de la un prieten și am facut o verificare sambata seara (dupã ce a mai fãcut odatã figura). Atașez mai jos poze cu ele, par destul de grave.
Am desfãcut mufele și dat jos ecu de pe motor și am bãgat spray contact uscat la greu in mufe și le-am mișcat cuplat-decuplat de pârghie de multe ori, dupã care le-am scuturat bine și suflat (sã iasã din ele surplusul de lichid). Le-am pus la loc, am șters toate erorile și, deocamdatã, de doua zile nu a mai facut, sper sa fi fost de acolo (desi mufele și contactii pe ecu nu pãreau evident murdari sau oxidati).


Inca ceva: din poza urmãtoare s-ar pãrea cã a mai fost umblat la ECU, scrie programming date 20070904, așa e?

  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Vã salut!

Am un Opel Vectra B hatchback din '96, cãruia i-am schimbat la un service plãcuțele și discurile de frânã fațã, iar la puțin timp dupã aceastã înlocuire a început sã mi se aprindã în mod aleatoriu martorul de la ABS în bord în timpul mersului... Mașina e variantã echipatã simplu, n-are senzori de uzurã la plãcuțele de frânã, nici senzori la rulmenții din butuc, ci doar senzorii tubulari de vitezã, care sunt montați cu fața spre coroana aia dințatã de pe capul planetarei. Pe aceștia i-am verificat ieri cu multimetrul și sunt buni. Au fiecare câte 1500 ohmi la rece, iar rotind butucul, la ieșire e prezentã o tensiune de aprox. 200 mV CA pt. fiecare dintre senzori. Coroanele dințate au fost verificate și ele, și sunt destul de uzate, nu prea se mai vede bine diferența dintre doi dinți succesivi, cea din dreapta are și o crãpãturã... Însã turometrul și vitezometrul din bord indicã corect, și nu prezintã defecte... Dacã, dupã ce mi s-a aprins martorul opresc motorul, el se stinge și la urmãtoarea pornire, dupã o perioadã nedefinitã de timp defectul se manifestã iar... Când pun contactul martorul se aprinde în mod obișnuit timp de 2 secunde și se stinge, ceea ce-mi semnaleazã cã la început totuși ABS-ul intrã... Ce influențã ar putea avea încãlzirea butucilor roților asupra acestei manifestãri? La început roțile la care am schimbat discurile aveau tendința de a se încãlzi destul de tare, dar acum s-au potolit... Întreb cãci, la vreo trei zile dupã ce am schimbat piesele a trebuit sã duc pe cineva cu mașina la o stație de autobuz și am tras mai tare de ea, fãrã sã știu cã s-ar putea supraîncãlzi... Atunci nu s-a aprins nimic, dar dupã ce am ajuns acasã am pus mâna pe roțile din fațã și erau foarte calde... Ce ar trebui fãcut în continuare?

Mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cred cã e boalã arhicunoscutã la electronica unitãții de ABS de VB, cautã pe forum și vei gãsi inclusiv metoda de reparare a defectului...
  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Vã referiți cumva la faptul cã s-ar putea sã am o lipiturã rece la modulul electronic al ABS,- cel care e prins cu șuruburi torx de pompã, și care e îmbrãcat în plastic? Ca sã am acces la pcb ar trebui sã tai pe margine plasticul cu ceva, cãci e turnat din câte-mi aduc aminte...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, la asta mã refer...dacã citești ce ți-am indicat sã cauți, gãsești detalii...eu am informația asta la nivel de curiozitate, nu am (avut) nicio legãturã practicã cu VB...
  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ok, mulțumesc pentru ajutor, am gãsit pe forum un tutorial interesant vizavi de reparația modulului respectiv... Revin cu rezultatul dupã ce rezolv problema.
  • cosmin43

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Italia
  • Masina: Vivaro 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2016

  • Mesaj Privat
am un opel vivaro 2.0 cdti din 2011,de la un timp mi se aprinde ledul esp la bord si nu stiu care poate sa fie problema.care poate fi cauza?
  • emt71

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bunã seara și La Mulți Ani tuturor!
Mașina e staționatã; în momentul punerii contactului vitezometrul începe sã fluctueze, se aude un beep și se încuie ușile... acum 2 zile a fost prima manifestare fãrã ca ABS sã rãmânã aprins. Azi dimineațã, la fel, cu fluctuații, încuierea ușilor plus ABS aprins dupã pornirea motorului și în mers.
Ce poate fi? Nu existã coduri de eroare la testul cu pedalele; martorlul ABS rãnâne aprins dupã pornirea motorului.
Zafira B, 1.6 16V, 2006

  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Am si eu aceiasi problema la Vectra C 1.8 16v benzina : de astazi cei doi martori ABS si ESP stau aprinsi cand pun contactul ! Acum doua zile pe un tester nu imi aparea nimic in neregula ! Ce sfat imi dati ? Am verificat mufele la imbinare si nimic nu era in neregula !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR