Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • amaier

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Va salut!
Aduc in discutie un subiect despre care nu am gasit nimic prin forum. De cateva zile gasesc apa/antigel pe cutia de viteza, in zona termostatului. Nu stiam pe unde curge pana azi cand am descoperit sursa: curge prin partea de jos a mufei (sonda?) de pe termostat. Nu pot sa-mi dau seama de ce si cum...A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc pt. raspunsuri!



Model: Insignia
An fabricatie: 2008
Cod motor: A18XER
Skip ads

  • amaier

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Nimeni nimic?
Se pare ca doar balena mea are scurgeri de antigel pe la acest senzor.
Formulez altfel: a mai schimbat cineva acest senzor de temperatura de pe corpul termostatului? Are si alte implicatii schimbarea lui?

Multumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ceva asemãnãtor este și la unele motoare VW...acel senzor/sondã presupun cã etanșeazã în scaun/locaș cu un O-ring(sau o garniturã tip șaibã), deci schimbarea lui ar trebui sã rezolve problema...schimbarea lui, dacã e cum bãnuiesc eu, ar trebui sã fie simplã: se scoate mufa/conectorul de pe senzor/sondã, se trage siguranța care îl ține în poziție, se scoate senzorul/sonda, se astupã gaura cu o cârpã (ptr a limita pe cât posibil scurgerea de lichid de rãcire), se înlocuiește O-ring-ul(sau garnitura) se remonteazã în ordine inversã, se completeazã cu lichid de rãcire...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cum am bãnuit:




Din pãcate, acel O-ring nu este identificat ca piesã separatã...trebuie dat jos, mãsurat și înlocuit cu unul dela magazinele de specialitate (nu neapãrat piese auto), asta fiind varianta ieftinã, varianta mai scumpã ar fi înlocuirea cu totul a sensorului, nu-i o avere (50-60RON)...
  • amaier

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos "bibu16v" pentru raspunsul detaliat!
  • quick

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Poate ajuta ca idee.
La un moment dat garnitura buson capac motor mi-a cedat si vesnic aveam ulei pe capacul motor.
M-am dus la magazin sa cer alta garnitura - cica se comercializeaza doar cu busonul.
Ok, l-am cumparat intreg de dragul garniturii si dupa o luna originala garnitura s-a intins precum guma cu rezultat ulei pe capac.
Am incercat improvizatii - nimic n-a tinut si nu-mi venea sa cumpar alt buson "pe original" doar pt garnitura de pe el.
Intamplator am intrat intr-un magazin de curele si simeringuri si am ramas masca - pe un perete intreg erau toate oringurile din lume pe toate dimensiunile !
Am intrat cu busonul in magazin si am cumparat o garnitura cu 2 lei. Parca era de la mama lui Smile
Dupa 4 ani inca inchide ermetic.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ceea ce spuneam (și) eu mai sus (dacã citești și înțelegi):
bibu16v a scris:...trebuie dat jos, mãsurat și înlocuit cu unul dela magazinele de specialitate (nu neapãrat piese auto)...

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR