Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florin1z

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Salut! Mi-am cumparat recent un Zafira din Germania si cateodata, mai ales la rece, motorul face in acest fel:
https://instaud.io/2EaW/dele...2a326c2ca0166d6c5
De la ce ar putea fi? In rest motorul merge foarte bine.
Pe langa asta, as dori sa stiu ce cantitate de ulei intra exact si ce ulei inclusiv brand e recomandat.
Multumesc!


Cod(uri) eroare:

----
Model: Zafira
An fabricatie: 2009
Cod motor: A17DTR
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie inlocuita valva SCV. Exact asa facea si la mine, acelasi motor. Iti intra 5,4 l ulei in motor . Iti recomand 5w30 de la Liqui Molly sau Mobil sau Motul.
  • florin1z

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns!
  • florin1z

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Am observat un lucru. Cateodata are consum, la relanti, mult fata peste normal(0.4l), 4-5l. Odata, pentru o secunda, mi-a aratat si 19l. Cand se intampla asta, se simte miros de ars/incins. E posibil sa faca asa pt ca se regenereaza filtrul de particule? E ok sa miroasa a ars/incins?
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sigur Florin!Cand vezi consumul ala mare, face regenerare. Nu trebuie sa opresti motorul. Ideal ar fi sa o tii la 2500 ture pana termina. Daca nu este posibil, se face si la relanti regenerarea, numai sa nu opresti motorul. Eu, de cand am masina, adica aproape 3 ani, nu am ratat nici o regenerare. Inainte de a opri motorul, totdeauna, imi arunc un ochi pe computer. E normal sa miroasa a incins, sa trepideze un pic, sa ai consum de 3-4 l/h la relanti.
  • florin1z

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
salut
Odata cu frigul(cred) a crescut consumul pana la 10l/100km si filtru de particule isi face regenerarea foarte des si lung. Am stat si 20 minute in seara asta. Care e putea fi cauza problemei?
  • GStelistul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Eu am un j diesel de 3 ani. Iarna e de preferat sa nu stai mult pe loc dupã pornire, pt ca relantiul e mut mai ridicat, concentratia motorinã aer e mult mai mare și filtru de particule se infunda mai des decat vara. Și da, regenerarea ajunge și la 15 minute daca se face mai ales la relanti
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regenerare pentru filtrul de particule
Cea mai mare problemã a filtrului de particule este faptul cã, la un anumit numãr de kilometri parcurși, are nevoie de regenerare. Aceasta se face în mod automat, în general prin creșterea temperaturii din galeria de evacuare prin diferite procedee. Atunci, particulele nocive sunt eliminate, astfel încât filtrul poate funcționa din nou la eficiențã maximã. Totuși, din cauza turațiilor reduse din traficul urban, regenerarea nu se poate efectua cu succes în anumite momente. Motorul intra în modul de avarie, puterea este redusã, turația limitatã, regenerarea trebuind sã fie fãcutã printr-o procedurã destul de complicatã. De principiu, procedura este menționatã de fiecare producãtor în parte, însã la bazã, șoferul trebuie sã meargã cu vitezã constantã, la o turație mai ridicatã, pentru a ajuta filtrul sã se regenereze. Însã, acest lucru este aproape imposibil în traficul din oraș, ceea ce înseamnã cã este necesarã ieșirea pe un drum mai liber. Timp pierdut, carburant irosit și nervi. În teorie, o mașinã cu filtru de particule trebuie condusã la turații mai ridicate, însã, pentru anumiți utilizatori asta nu funcționeazã mereu... Evitati regenerarile la relanti...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR