florin1z
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut! Mi-am cumparat recent un Zafira din Germania si cateodata, mai ales la rece, motorul face in acest fel:
https://instaud.io/2EaW/dele...2a326c2ca0166d6c5
De la ce ar putea fi? In rest motorul merge foarte bine.
Pe langa asta, as dori sa stiu ce cantitate de ulei intra exact si ce ulei inclusiv brand e recomandat.
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2009
Cod motor: A17DTR
Salut! Mi-am cumparat recent un Zafira din Germania si cateodata, mai ales la rece, motorul face in acest fel:
https://instaud.io/2EaW/dele...2a326c2ca0166d6c5
De la ce ar putea fi? In rest motorul merge foarte bine.
Pe langa asta, as dori sa stiu ce cantitate de ulei intra exact si ce ulei inclusiv brand e recomandat.
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2009
Cod motor: A17DTR
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
florin1z
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
florin1z
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Sigur Florin!Cand vezi consumul ala mare, face regenerare. Nu trebuie sa opresti motorul. Ideal ar fi sa o tii la 2500 ture pana termina. Daca nu este posibil, se face si la relanti regenerarea, numai sa nu opresti motorul. Eu, de cand am masina, adica aproape 3 ani, nu am ratat nici o regenerare. Inainte de a opri motorul, totdeauna, imi arunc un ochi pe computer. E normal sa miroasa a incins, sa trepideze un pic, sa ai consum de 3-4 l/h la relanti.
florin1z
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- GStelistul
- *
- 6 mesaje
- din 30 Nov 2018
GStelistul
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Regenerare pentru filtrul de particule
Cea mai mare problemã a filtrului de particule este faptul cã, la un anumit numãr de kilometri parcurși, are nevoie de regenerare. Aceasta se face în mod automat, în general prin creșterea temperaturii din galeria de evacuare prin diferite procedee. Atunci, particulele nocive sunt eliminate, astfel încât filtrul poate funcționa din nou la eficiențã maximã. Totuși, din cauza turațiilor reduse din traficul urban, regenerarea nu se poate efectua cu succes în anumite momente. Motorul intra în modul de avarie, puterea este redusã, turația limitatã, regenerarea trebuind sã fie fãcutã printr-o procedurã destul de complicatã. De principiu, procedura este menționatã de fiecare producãtor în parte, însã la bazã, șoferul trebuie sã meargã cu vitezã constantã, la o turație mai ridicatã, pentru a ajuta filtrul sã se regenereze. Însã, acest lucru este aproape imposibil în traficul din oraș, ceea ce înseamnã cã este necesarã ieșirea pe un drum mai liber. Timp pierdut, carburant irosit și nervi. În teorie, o mașinã cu filtru de particule trebuie condusã la turații mai ridicate, însã, pentru anumiți utilizatori asta nu funcționeazã mereu... Evitati regenerarile la relanti...!
Cea mai mare problemã a filtrului de particule este faptul cã, la un anumit numãr de kilometri parcurși, are nevoie de regenerare. Aceasta se face în mod automat, în general prin creșterea temperaturii din galeria de evacuare prin diferite procedee. Atunci, particulele nocive sunt eliminate, astfel încât filtrul poate funcționa din nou la eficiențã maximã. Totuși, din cauza turațiilor reduse din traficul urban, regenerarea nu se poate efectua cu succes în anumite momente. Motorul intra în modul de avarie, puterea este redusã, turația limitatã, regenerarea trebuind sã fie fãcutã printr-o procedurã destul de complicatã. De principiu, procedura este menționatã de fiecare producãtor în parte, însã la bazã, șoferul trebuie sã meargã cu vitezã constantã, la o turație mai ridicatã, pentru a ajuta filtrul sã se regenereze. Însã, acest lucru este aproape imposibil în traficul din oraș, ceea ce înseamnã cã este necesarã ieșirea pe un drum mai liber. Timp pierdut, carburant irosit și nervi. În teorie, o mașinã cu filtru de particule trebuie condusã la turații mai ridicate, însã, pentru anumiți utilizatori asta nu funcționeazã mereu... Evitati regenerarile la relanti...!