fan3e
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut, am un Opel Astra Bertone 1.8 Z18XE. Am o problema care nu am reusit sa-i dau de cap de un an de zile. Am acceleratia care imi face probleme. In timpul mersului dintr-o data nu mai accelereaza, se duce catre relanti. daca ridic piciorul dupa acceleratie si calc iar, merge. Nu stiu ce ar putea fi. Va rog mult daca ma poate ajuta cineva.
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
fan3e
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
fan3e
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ciprianszoke
- **
- 53 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Astra 2013 A17DTR
- Alba
ciprianszoke
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
fan3e a scris:mi-a mai curatato la service dar degeaba. beleaua e ca nu da nimic pe tester ( Spuneau ca ar fi din calculator. E posibil sa fie calculatoru bulit?
eu am schimbat si body throttle si pedala...ca sa fie ecu pana la urma.
intra pe www.ecu.ro...acel domn este si pe forum la reparatii de ecu..iei legatura cu el..te ajuta 100%...eu am gasit la mine...sunt din alba numai carpaci dar acest om il recomand cu toata increderea(saptamana trecuta am primit de la el ecu-ul meu reparat).
In alta oridine de idei toate benzinarele z14xe,16xe,18xe au problema asta...la mine pana nu ajungea apa la 80 de grade mergea masina bine...dupa care intra in regim de avarie...si tersterele aratau eroare la pedala de acceleratie si body throttle...si la m.a.s. aveam p1122,1120,1550...
suna-l macar si vb cu te asigur ca este un profesionist adevaratsi daca te poate ajuta o face cu siguranta.
panaittoc
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2010
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 328 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca tot mergeti pe la tester, cautati unul bun, care sa verifice si parametrii in timp real, nu doar erorile. Voltajul celor 2 senzori din pedala, deschiderea clapetei...samd. poti masura daca ii vine tensiunea corecta la clapeta de acceleratie. Aici te ajuta autodata . Si in ultimul rand, poti masura si din calculator, la pinul pentru clapeta, daca iese tensiunea corecta din el.
beavis
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
beavis
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
salut asta cu presiune pompa benzina nu am facut .
ce am observat mai de curand e k in timpul ce am volanul virat dreapta taie acceleratia cum iau stanga isi revine asta doar in mers in sarcina fara vrun cod de eroare pe loc se accelereaza merge fara probleme ?bobina inlocuita ecu schimbat pedala cost 3000 ron merita foc si la toti meseriasi cu tester
ce am observat mai de curand e k in timpul ce am volanul virat dreapta taie acceleratia cum iau stanga isi revine asta doar in mers in sarcina fara vrun cod de eroare pe loc se accelereaza merge fara probleme ?bobina inlocuita ecu schimbat pedala cost 3000 ron merita foc si la toti meseriasi cu tester
beavis
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
D.Mihai a scris:@fan3e : Pana la urma ai aflat exact de la ce facea asa si ai reusit sa rezolvi problema ?
A inceput sa faca si la mine chestia asta de vreo cateva luni si din cate am cautat pe forum cam asta e singurul topic unde intalnesc aceeasi problema.
A inceput sa faca si la mine chestia asta de vreo cateva luni si din cate am cautat pe forum cam asta e singurul topic unde intalnesc aceeasi problema.
problema u e minora nu schimba nimic aiurea ..... 0767030312
- deleted-21201
- **
- 268 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 268
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
beavis
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- ANicolaeCristian
- *
- 2 mesaje
- din 25 Feb 2018
ANicolaeCristian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2018
- Mesaj Privat
gezak
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Ma alatur si eu voua cu aceeasi problema. Verificat cu op-com nu am nicio eroare. Masina stand pe loc nu are aceste simptome. Pot accelera, pot face orice, merge perfect. Dar indata ce am pornit de pe loc, dupa 50m 100m, cand vrea ea, motorul cade la relanti , nu se poate accelera si revine doar daca las acceleratia si o apas din nou. Am facut teste in mers cu op- com si am obtinut urmatoarele rezultate:
- pozitia pedalei de acceleratie este citita corect si cand merge motorul normal si cand nu.
- pozitie pedala acceleratie calculata( in procente) este corect cand motorul merge ok. In momentul in care apare fenomenul( lipsa acceleratie) valoarea de la pozitie pedala acceleratie cade la ZERO desi valoarea tensiunii citite de la pedala este in continuare corecta! iar pozitia clapetei de acceleratie ( throttle body) cade instant la relanti( desi ar trebui sa aiba un delayde vreo 2-3 sec.). In acest moment este o neconcordanta grava intre cele doua valori citite de ECU( pozitia pedalei si pozitia clapetei de acceleratie), neconcordanta la care ECU ar trebui sa raspunda cu un cod de eroare, dar nu - l face.
Poate este ECU de vina, dar ce ma fac daca iau altul cu 5- 800 lei si ma trezesc ca problema persista? Ceva solutii, idei ar fi foarte bine venite! Motorul este pe un Bertone si este z18xe.
Merci!
Ma alatur si eu voua cu aceeasi problema. Verificat cu op-com nu am nicio eroare. Masina stand pe loc nu are aceste simptome. Pot accelera, pot face orice, merge perfect. Dar indata ce am pornit de pe loc, dupa 50m 100m, cand vrea ea, motorul cade la relanti , nu se poate accelera si revine doar daca las acceleratia si o apas din nou. Am facut teste in mers cu op- com si am obtinut urmatoarele rezultate:
- pozitia pedalei de acceleratie este citita corect si cand merge motorul normal si cand nu.
- pozitie pedala acceleratie calculata( in procente) este corect cand motorul merge ok. In momentul in care apare fenomenul( lipsa acceleratie) valoarea de la pozitie pedala acceleratie cade la ZERO desi valoarea tensiunii citite de la pedala este in continuare corecta! iar pozitia clapetei de acceleratie ( throttle body) cade instant la relanti( desi ar trebui sa aiba un delayde vreo 2-3 sec.). In acest moment este o neconcordanta grava intre cele doua valori citite de ECU( pozitia pedalei si pozitia clapetei de acceleratie), neconcordanta la care ECU ar trebui sa raspunda cu un cod de eroare, dar nu - l face.
Poate este ECU de vina, dar ce ma fac daca iau altul cu 5- 800 lei si ma trezesc ca problema persista? Ceva solutii, idei ar fi foarte bine venite! Motorul este pe un Bertone si este z18xe.
Merci!
gezak
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2016
- Mesaj Privat
Multumesc mult Beavis! Intr-adevar asta era problema. Contactul de la frana. Contactul are o pozitie normal inchis si normal deschis. Cand se eliberareaza pedala de frana sau din cauza unui contact imperfect nu se inchide circuitul prin contactul normal inchis ,atunci motorul intra in relanti si patim cu totii fenomenul descris in acest topic. Pana la urma este logic sa nu se genereaza cod de eroare de catre ECU fiindca acest lucru nu este o defectiune in logica functionarii motorului.
Beavis , cand vii la Oradea cauta-ma si ai de la mine un bax de bere!
Mii de multumiri.
Beavis , cand vii la Oradea cauta-ma si ai de la mine un bax de bere!
Mii de multumiri.