FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema la opel insignia 2.0 cdti, s-a oprit in mers si nu mai porneste, cand dau la automat nu invarte deloc si se stinge tot bordul complet si se reaprinde. Am in bord aprins ESP dar cred ca e aprins din momentul in care am virat fortat directia electrica sa scot masina de pe drum ( nu stiu sigur cauza )
Am schimbat electromotorul dupa ce pe cel vechi l-a verificat un electrician "priceput" si problema persista.
Am inlocuit senzor turatie impulsuri situate pe volanta, cand s-a oprit masina acest senzor a oprit-o subturand-o.
Ca si simtome ar mai fi faptul ca inainte sa se opreasca cand eram pe la 2k ture si acceleram dupa ce luam piciorul de pe pedala masina marca continua cca.1 sec sa se accelereze, aceasta simptoma nu era prezenta mereu.
Scuze, sper ca am postat unde trebuie.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Am o problema la opel insignia 2.0 cdti, s-a oprit in mers si nu mai porneste, cand dau la automat nu invarte deloc si se stinge tot bordul complet si se reaprinde. Am in bord aprins ESP dar cred ca e aprins din momentul in care am virat fortat directia electrica sa scot masina de pe drum ( nu stiu sigur cauza )
Am schimbat electromotorul dupa ce pe cel vechi l-a verificat un electrician "priceput" si problema persista.
Am inlocuit senzor turatie impulsuri situate pe volanta, cand s-a oprit masina acest senzor a oprit-o subturand-o.
Ca si simtome ar mai fi faptul ca inainte sa se opreasca cand eram pe la 2k ture si acceleram dupa ce luam piciorul de pe pedala masina marca continua cca.1 sec sa se accelereze, aceasta simptoma nu era prezenta mereu.
Scuze, sper ca am postat unde trebuie.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
O sa chem alt mecanic sau electrician sa faca inca o diagnoza.
A zis cel care a facut prima diagnoza ca becul ESP nu e ceva relevant la problema asta.
Inca un factor am vazut ca am pierdut antigelul din recipient de cand masina stationeaza, daca ma gandesc bine completasem in ultimele saptamani nivelul inainte sa se defecteze.
A zis cel care a facut prima diagnoza ca becul ESP nu e ceva relevant la problema asta.
Inca un factor am vazut ca am pierdut antigelul din recipient de cand masina stationeaza, daca ma gandesc bine completasem in ultimele saptamani nivelul inainte sa se defecteze.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Ungere deficitara la vilbrochen.
S-au topit cuzinetii si s-au lipit de fusurile paliere sau manetoane.
Ce ulei ai folosit si cati km ai mers cu el?
In ce regim (urban x%, extraurban y%)?
E valabil si pentru schimburile de ulei anterioare.....
Sau ai ramas fara presiune de ulei datorita faptului ca a cedat pompa de ulei sau celebrul o-ring?!🤔
S-au topit cuzinetii si s-au lipit de fusurile paliere sau manetoane.
Ce ulei ai folosit si cati km ai mers cu el?
In ce regim (urban x%, extraurban y%)?
E valabil si pentru schimburile de ulei anterioare.....
Sau ai ramas fara presiune de ulei datorita faptului ca a cedat pompa de ulei sau celebrul o-ring?!🤔
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
A apãrut acum vreo 2 ani jumate mesaj cu presiune scãzutã, am fost la un mecanic si a zis ca din cauza ca e iarna si dupa ce o sa fie cald nu o sa mai apara, nu am realizat gravitatea fiind prima mea masina.. zis si facut de atunci am tinut masina in garaj si nu a mai apãrut.. se pare ca toata aceasta uzura a condus la moartea motorului.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Acela nu e mecanic!
Cand e rece, uleiul are cea mai mare presiune in circuit, chiar prea mare, motiv pentru care pompa de ulei are o supapa de suprapresiune care deschide si lasa sa iasa ulei pentru a nu deteriora filtrul de ulei....
Si filtrul sau carcasa in care este montat are o supapa care deschide si lasa sa treaca uleiul cand este infundat sau cand uleiul are presiune mare.
Pe ger, la ralanti, uleiul are presiune mai mare decat atunci cand motorul este incins si turat!
Ultima modificare făcută de Tai-Pan la Sam 22 Sep, 2018 2:08 pm
Cand e rece, uleiul are cea mai mare presiune in circuit, chiar prea mare, motiv pentru care pompa de ulei are o supapa de suprapresiune care deschide si lasa sa iasa ulei pentru a nu deteriora filtrul de ulei....
Si filtrul sau carcasa in care este montat are o supapa care deschide si lasa sa treaca uleiul cand este infundat sau cand uleiul are presiune mare.
Pe ger, la ralanti, uleiul are presiune mai mare decat atunci cand motorul este incins si turat!
Ultima modificare făcută de Tai-Pan la Sam 22 Sep, 2018 2:08 pm
FlorinCrs
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat