Mihars
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut,
am mers cu masina la service pentru verificat de ce desi am schimbat sonda lambda cu una noua, tot am eroare pe ea si check engine aprins. Astra H 2011, 1.6 benzina, cod motor A16XER
pe scurt, s-au masurat firele din mufa sondei pana la mufele ECU si s-a decis ca nu sunt intrerupte.
s-au scos mufele de la ECU deci.
Bun, dupa ce s-au pus mufele la loc, am dat sa plec cu masina intrucat nu s-a lamurit mistrul si surpriza, moarta complet, zero putere, acceleratie in blana si masina abia se taraie, zgomot gros de la motor, in fine, dezastru total.
M-am intors la service in timp ce cred ca mi se instala un atac cerebral, intrucat mi se stramba putin gura pe partea stanga, da' ma rog.
Au pus masina din nou pe tester si dezastru, toate erorile de mai jos.
Specific ca atunci cand m-am prezentat la service, aveam una singura eroare, UNA SINGURA, sonda lambda, gasita chiar pe testerul lor, bank 1 senzor 1 aia cu P0134, acum dupa 10 minute de umblat pe la mufe si la ECU, am toate erorile de mai jos si masina nu mai este utilizabila in conditii de siguranta:
Ce credeati ca s-a dus dracului? ECU cu totul? sau este cum mi-au zis la service, ca probabil contactele din ecu s-au dezlipit cand au umblat la mufe, ca erau deja cu probleme etc...? Unde sa ma duc si ce sa fac? aici nu au ce sa faca si sunt la limita unei crize nervoase.
P0135
HO2S Circuit Control Incalzitor (bank 1, senzor 1)
open circuit
permanent
P0141
HO2S Circuit Control Incalzitor (bank 1, senzor 2)
tensiune scazuta
permanent
P0597
Coolant Thermostat Valve Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0075
Intake Manifold Selenoid Valve 1 Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0443
Selenoid valva, ventilatie rezervopr
tensiune scazuta
permanent
P0013
Exhaust Camshaft Phasing Powerstage Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0010
Intake Camshaft Phasing Powerstage Circuit
tensiune scazuta
permanent
am mers cu masina la service pentru verificat de ce desi am schimbat sonda lambda cu una noua, tot am eroare pe ea si check engine aprins. Astra H 2011, 1.6 benzina, cod motor A16XER
pe scurt, s-au masurat firele din mufa sondei pana la mufele ECU si s-a decis ca nu sunt intrerupte.
s-au scos mufele de la ECU deci.
Bun, dupa ce s-au pus mufele la loc, am dat sa plec cu masina intrucat nu s-a lamurit mistrul si surpriza, moarta complet, zero putere, acceleratie in blana si masina abia se taraie, zgomot gros de la motor, in fine, dezastru total.
M-am intors la service in timp ce cred ca mi se instala un atac cerebral, intrucat mi se stramba putin gura pe partea stanga, da' ma rog.
Au pus masina din nou pe tester si dezastru, toate erorile de mai jos.
Specific ca atunci cand m-am prezentat la service, aveam una singura eroare, UNA SINGURA, sonda lambda, gasita chiar pe testerul lor, bank 1 senzor 1 aia cu P0134, acum dupa 10 minute de umblat pe la mufe si la ECU, am toate erorile de mai jos si masina nu mai este utilizabila in conditii de siguranta:
Ce credeati ca s-a dus dracului? ECU cu totul? sau este cum mi-au zis la service, ca probabil contactele din ecu s-au dezlipit cand au umblat la mufe, ca erau deja cu probleme etc...? Unde sa ma duc si ce sa fac? aici nu au ce sa faca si sunt la limita unei crize nervoase.
P0135
HO2S Circuit Control Incalzitor (bank 1, senzor 1)
open circuit
permanent
P0141
HO2S Circuit Control Incalzitor (bank 1, senzor 2)
tensiune scazuta
permanent
P0597
Coolant Thermostat Valve Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0075
Intake Manifold Selenoid Valve 1 Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0443
Selenoid valva, ventilatie rezervopr
tensiune scazuta
permanent
P0013
Exhaust Camshaft Phasing Powerstage Circuit
tensiune scazuta
permanent
P0010
Intake Camshaft Phasing Powerstage Circuit
tensiune scazuta
permanent
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
Sincer imi pare rau pentru ce ai patit. Contactele nu se strica asa usor daca ai grija... in fine de scoti mufa cu totul si mai ai borna pusa.... nu stiu ce se poate prajii... logica este sa scoti fara alimentare.
Pune mana de cauta un ecu de proba si un tech2/mdi la programare pe masina iar apoi vezi daca isi revine in toate mintile. Bafta multa poate nu e bubu ecu!
p.s. tocmai am vazut un rusnac ce bigudea la un simtec7.5... parea ca pini se misca deci daca ai cunostinte desfa ecu si vezi cum stau ai tai... sigur ia fortat "meseriasul" si au intrat inauntru prea mult... poti vedea asta si cu ochiul liber ziua daca dai mufa jos trebuie sa fie ca pieptanele.. la linie nu aiurea unu mai sus si altul mai jos...
Pune mana de cauta un ecu de proba si un tech2/mdi la programare pe masina iar apoi vezi daca isi revine in toate mintile. Bafta multa poate nu e bubu ecu!
p.s. tocmai am vazut un rusnac ce bigudea la un simtec7.5... parea ca pini se misca deci daca ai cunostinte desfa ecu si vezi cum stau ai tai... sigur ia fortat "meseriasul" si au intrat inauntru prea mult... poti vedea asta si cu ochiul liber ziua daca dai mufa jos trebuie sa fie ca pieptanele.. la linie nu aiurea unu mai sus si altul mai jos...
Mihars
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2018
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat