Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DCornelPopescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: dupa 70-80 de km, nu mai intra in viteza, decat daca ii fac 1-2 pedale de ambreiaj. Pareri ceva?

doar cand este cald afara, iarna sau toamna nu este nicio problema
Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie: 2002
Cod motor:
Skip ads

  • DCornelPopescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra c din 2002 diesel, iar in perioada cand este cald dupa aproximativ 70-80 de km, nu mai intra in viteza decat daca ii fac 1-2 perale de ambreiaj. Am schimbat pompa de ambreiaj, apoi placa de presiune cu tot cu disc, iar rezultatul este acelasi. Care ar putea sa fie problema?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Rulmentul.
  • DCornelPopescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ms frumos , o sa incerc si varianta asta. Dar este posibil sa fie si lichidul de vina? , prea subtire, sa nu mai aiba proprietarile necesare?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Rulmentul.
Argumenteaza...,eu nu vad legatura intre realizarea de 1-2 pedale ambreiaj si rulment cu probleme!
  • DCornelPopescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Pur si simplu, dupa 70-80 de km se inmoaie pedala si nu mai intra in viteza. Fac 1-2 pedale si intra normal
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã pompa e schimbata, cum spune, și tot pierde presiune, nu poate fi decât rulmentul. Un vecin avea aceeași problema, totul era uscat:, dupã ce a schimbat rulmentul, nu a mai avut probleme.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a placut argumentatia,e beton!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da tu una mai buna, dacã ești asa priceput.
Dacã pompa e noua, lichid nu curge, unde se pierde presiunea?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pompa noua nu inseamna ca e si buna,functionala...! Posibil sa existe aer in sistem,garnituri cu probleme,etc... Rulmentul are un rol functional bine definit,nefiind generator de presiune!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã umfli o roata gaurita, e stricata pompa? Ca roatã nu genereazã presiune.
Cam asa e și cu ce spui tu.
Rulmentul este acționat hidraulic: este foarte ușor sa piardã presiune, pana ajunge sa curgã de-a binelea.
Cum totul este curat, e mai probabil sa fie de la rulment decât de la o pompa noua.
Am exemplificat cu un caz real: problema este plauzibila, având în vedere ca am intalnit-o în practica.
Sa fie cum spui tu, de la aerul din instalație...etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR