- AOvidiuGabriel
- OP
- 23 mesaje
- din 19 Oct 2017
AOvidiuGabriel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut baieti , am mai adus in discutie acest subiect dar sunt disperat , deci am un opel vectra b 1.6 16v x16xel, i am facut tot set motorul de la chiuloasa rectificata , semeringuri , segmenti tot , egr curatat , distributie , bobiba fise bujii nu mai stiu ce sa i mai fac , consuma excesiv 61 de km 100 de lei nu stiu ce sa zic mie mi se pare mult pentru un puști care are un salariu micuț , va rog frumos sa ma ajutati , scoate fum negru merge zici ca e drujba , intrerupe pana la 90 de grade si dupa umpic...te ineci cu mirosul de benzinã va rog ce i care știți ce sa i fac unde sa ma duc ca peste tot mecanicii mãnâncã bani pt nimic ...
- Mihai93753
- *
- 6 mesaje
- din 06 Apr 2018
- Vectra 1998 Y20DTH
- Dolj
Mihai93753
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2018
- Mesaj Privat
- AOvidiuGabriel
- OP
- 23 mesaje
- din 19 Oct 2017
AOvidiuGabriel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2017
- Mesaj Privat
- Mihai93753
- *
- 6 mesaje
- din 06 Apr 2018
- Vectra 1998 Y20DTH
- Dolj
Mihai93753
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2018
- Mesaj Privat
Eu recent am patit o cu o scoda octavia 1.9 tdi tot cu probleme la motor .reparam una imi cadea alta si la final am avut surpriza ca dupa niste calcule facute bagasem 8000 de lei fara sa imi dau seama de asta zic ca nu se merita pentru ca poti depasi pretul masinii foarte usor ...oricum o sa ma interesez pe la niste mecanici buni pe care ii stiu poate te ajut cu ceva sfaturi ...😕
- AOvidiuGabriel
- OP
- 23 mesaje
- din 19 Oct 2017
AOvidiuGabriel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- AOvidiuGabriel
- OP
- 23 mesaje
- din 19 Oct 2017
AOvidiuGabriel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2017
- Mesaj Privat
- cosminc2009
- **
- 354 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
anuleaza.i egr.ul (pui o tabla metalica buna sub el ), mufa ramane conectata la egr, si
schimba i sonda lambda, ia una sh dar sa fie originala. din ce oras esti ? fa i un test cu agrafa, lasa opcom-ul
bujii, pune i GM FLR8LDCU, cu gap de 1.0 mm
nu uita, e un motor prost si cu pretentii dar cu cateva cunostinte banale de mecanica ,il poti face un motor f bun!
le urez tuturor posesorilor de x16xel sa le mearga masina cum imi merge mie am repetat asta de 1000 de ori
schimba i sonda lambda, ia una sh dar sa fie originala. din ce oras esti ? fa i un test cu agrafa, lasa opcom-ul
bujii, pune i GM FLR8LDCU, cu gap de 1.0 mm
nu uita, e un motor prost si cu pretentii dar cu cateva cunostinte banale de mecanica ,il poti face un motor f bun!
le urez tuturor posesorilor de x16xel sa le mearga masina cum imi merge mie am repetat asta de 1000 de ori
- AOvidiuGabriel
- OP
- 23 mesaje
- din 19 Oct 2017
AOvidiuGabriel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2017
- Mesaj Privat
- cosminc2009
- **
- 354 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
incearca !
am egr ul anulat de 4-5 ani cred! merge fara probleme masina , zero erori!
furtunurile cu antigel care intra in clapeta de acceleratie le am scos din corpul clapetei si le-am unit intre ele cu ajutorul unei tevi metalice!
o lambda sh e undeva la 50 lei, dar sa fie originala.
ecu il ai bun,dar injectoarele ? de regula la astea euro 2 pica mai greu ecu......
in cate rotatii schimbi treptele de viteza? distributia sigur e pusa bine ?
incearca sa-i schimbi senzorul de temperatura antigel , e ieftin, senzorul este amplasat pe corpul termostatului, are mufa albastra sau gri! vezi ca sunt doi senzor acolo pe corp, ala subtire e responsabil cu temperatura afisata pe ceas in bord si celalalt mai gros cu info catre ecu, pe care trebuie sa l schimbi tu !
fa i testul cu agrafa, pui agrafa intre pinii 5-6 , nu mai retin exact, apoi pui contactul masinii, vei urmari de cate ori clipeste check-ul, numeri clipiturile ))) 10 clipiri, indica cifra 0, un pic de pauza si iar va clipi, unde vei numara din nou! hai ca te descurci ! e opel , nu rolls!
am egr ul anulat de 4-5 ani cred! merge fara probleme masina , zero erori!
furtunurile cu antigel care intra in clapeta de acceleratie le am scos din corpul clapetei si le-am unit intre ele cu ajutorul unei tevi metalice!
o lambda sh e undeva la 50 lei, dar sa fie originala.
ecu il ai bun,dar injectoarele ? de regula la astea euro 2 pica mai greu ecu......
in cate rotatii schimbi treptele de viteza? distributia sigur e pusa bine ?
incearca sa-i schimbi senzorul de temperatura antigel , e ieftin, senzorul este amplasat pe corpul termostatului, are mufa albastra sau gri! vezi ca sunt doi senzor acolo pe corp, ala subtire e responsabil cu temperatura afisata pe ceas in bord si celalalt mai gros cu info catre ecu, pe care trebuie sa l schimbi tu !
fa i testul cu agrafa, pui agrafa intre pinii 5-6 , nu mai retin exact, apoi pui contactul masinii, vei urmari de cate ori clipeste check-ul, numeri clipiturile ))) 10 clipiri, indica cifra 0, un pic de pauza si iar va clipi, unde vei numara din nou! hai ca te descurci ! e opel , nu rolls!
nicu_dln
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
- butnaru cristian
- *
- 37 mesaje
- din 29 Apr 2009
- Astra 2004 z16se
- Galati
butnaru cristian
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2009
- Mesaj Privat
cosminc2009 a scris:anuleaza.i egr.ul (pui o tabla metalica buna sub el ), mufa ramane conectata la egr, si
schimba i sonda lambda, ia una sh dar sa fie originala. din ce oras esti ? fa i un test cu agrafa, lasa opcom-ul
bujii, pune i GM FLR8LDCU, cu gap de 1.0 mm
nu uita, e un motor prost si cu pretentii dar cu cateva cunostinte banale de mecanica ,il poti face un motor f bun!
le urez tuturor posesorilor de x16xel sa le mearga masina cum imi merge mie am repetat asta de 1000 de ori
schimba i sonda lambda, ia una sh dar sa fie originala. din ce oras esti ? fa i un test cu agrafa, lasa opcom-ul
bujii, pune i GM FLR8LDCU, cu gap de 1.0 mm
nu uita, e un motor prost si cu pretentii dar cu cateva cunostinte banale de mecanica ,il poti face un motor f bun!
le urez tuturor posesorilor de x16xel sa le mearga masina cum imi merge mie am repetat asta de 1000 de ori
sal si eu sunt posesor de x16xel si am cateva probleme cu consumul cateodata mi se pare ca sare calul
tipul ala de bujii flr8ldcu nu exista gm doar bosch,treaba cu egr blocat stiam ca sonsuma daca il blochez si treaba cu futunele din clapeta de acceleratie am inteles ca leai pus teava dar la clapeta ce ai pus la capete? nu are prob clapeta de ex iarna/vara chiar daca nu circula antigel acolo? un nr de tel poti sa lasi sa am si eu poate nu te deranjez cateodata.ms
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bujiile menționate sunt Bosch.
Nu crește consumul dacã blindezi EGR cum s-a spus mai sus...
Treaba cu furtunele n-aș face-o, dar m-aș asigura cã traseul lichidului de rãcire este liber prin clapetã (are obiceiul sã se înfunde la motoarele astea bãtrâne și, poate, prost întreținute). Dacã totuși te hotãrãști s-o faci, nu trebuie sã blindezi ștuțurile rãmase pe clapetã, nu comunicã în altã parte.
Nu crește consumul dacã blindezi EGR cum s-a spus mai sus...
Treaba cu furtunele n-aș face-o, dar m-aș asigura cã traseul lichidului de rãcire este liber prin clapetã (are obiceiul sã se înfunde la motoarele astea bãtrâne și, poate, prost întreținute). Dacã totuși te hotãrãști s-o faci, nu trebuie sã blindezi ștuțurile rãmase pe clapetã, nu comunicã în altã parte.
- butnaru cristian
- *
- 37 mesaje
- din 29 Apr 2009
- Astra 2004 z16se
- Galati
butnaru cristian
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2009
- Mesaj Privat
bibu16 ms de sfat astept sa rasp cosminc2009 sa vad cum e cu furtunurile alea eu am bujii ngk bk5ek tot cu doi poli e vreo diferenta intre alea de mai sus bodch fata de ce am eu ca si eu am unele fluctuatii la relantiu nu cont ca e rece sau calda si mai am o chestie daca accelerez incet cu treapta 1 pe la 1500ture ma smuceste daca trec de 1500 merge ok sau trebuie sa o accelerez repede sa treaca de 1500 ture sa nu mai faca
- cosminc2009
- **
- 354 mesaje
- din 09 Mar 2009
- Vectra 1997 X16XEL
- Dolj
cosminc2009
- Mesaje scrise: 354
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2009
- Mesaj Privat
scuze de intarziere, dar clubul asata s a cam dus pe ............. exact cum vectra b ul usor usor intra pe linia moarta, deja nu mai are cautare!
clapetei de acceleratie i.am atasat un furtun din cauciuc ornamental pe cele doua stuturi,in ideea de a nu intra praf!
cele doua furtunuri le.am unit intrele printr.o teava de metal luata de la manerul unei umbrele. S-a potrivit perfect diametrul, deci antigelul zburda prin instalatie.
A fost un moft de al meu sa.i scot furtunurile din clapeta, si vad ca nu o deranjeaza deloc! Tu i le poti lasa asa cum sunt din fabrica , nu-i problema!
Vrem aer rece in motor dar din pacate nu reusim decat dimineata sa0l obtinem , n.am vrut sa mai circule antigelul prin clapeta ca si asa urla de incinsa ce este.
E un motor care se infierbanta foarte tare , cu o racire destul de deficitara.
Revenim la bujii, eu am pe ea Bosch cu 3 electrozi, cu GAP-ul de 1 milimetru, Neaparat !
-Sonda lambda , pune -o si tu in otet o ora doua, apoi freaco cu o periuta de dinti, ........pana s- o dai jos de pe galerie, scoti o borna, dupa ce o insurubezi la loc, pui borna la baterie ,treaba fiind terminata ! Pune i o sonda second hand dar sa fie originala !
-un ulei bun 5w40 de la Motul in motor!
-regulatorulde presiune in rampa da,l jos si curata l....are o sita care se mai colmateaza.
eu am curatat si releul de benzina, l,am demontat si i am curatat contactele alea din interior, care erau destul de murdare si negre!
-veririfica furtunurile de vacuum sa fie um trebuie , firele de masa sa faca bine contact!,
-curata-i iac.ul, adica motorasul de relanti,
-curata i egr.ul ala nenorocit si apoi pune i o tabla zincata sub el !
-curata filtrul pompei de benzina
-pune un filtru de benzina nou
-distributia sa fie pusa super bine la punct, la cele doua semne, alea de la rotile axelor cu came si semnul de jos, de la intinzator!
pe final, depinde cine si-a bagat mana in motor!
Si nu uita pe cat de prost e motorul asta pe atat e de pretentios! atentie, nu-i plac filtrele de aer sport! iesi undeva in exterior si mergi cu a treptele 2-3-4 pe la 5000 rot/min cu fiecare ,3-4 km!
Totusi e un motor ecotec opel , nu de mazda RX 8 ,deci poate fi reparat !
bafta!
clapetei de acceleratie i.am atasat un furtun din cauciuc ornamental pe cele doua stuturi,in ideea de a nu intra praf!
cele doua furtunuri le.am unit intrele printr.o teava de metal luata de la manerul unei umbrele. S-a potrivit perfect diametrul, deci antigelul zburda prin instalatie.
A fost un moft de al meu sa.i scot furtunurile din clapeta, si vad ca nu o deranjeaza deloc! Tu i le poti lasa asa cum sunt din fabrica , nu-i problema!
Vrem aer rece in motor dar din pacate nu reusim decat dimineata sa0l obtinem , n.am vrut sa mai circule antigelul prin clapeta ca si asa urla de incinsa ce este.
E un motor care se infierbanta foarte tare , cu o racire destul de deficitara.
Revenim la bujii, eu am pe ea Bosch cu 3 electrozi, cu GAP-ul de 1 milimetru, Neaparat !
-Sonda lambda , pune -o si tu in otet o ora doua, apoi freaco cu o periuta de dinti, ........pana s- o dai jos de pe galerie, scoti o borna, dupa ce o insurubezi la loc, pui borna la baterie ,treaba fiind terminata ! Pune i o sonda second hand dar sa fie originala !
-un ulei bun 5w40 de la Motul in motor!
-regulatorulde presiune in rampa da,l jos si curata l....are o sita care se mai colmateaza.
eu am curatat si releul de benzina, l,am demontat si i am curatat contactele alea din interior, care erau destul de murdare si negre!
-veririfica furtunurile de vacuum sa fie um trebuie , firele de masa sa faca bine contact!,
-curata-i iac.ul, adica motorasul de relanti,
-curata i egr.ul ala nenorocit si apoi pune i o tabla zincata sub el !
-curata filtrul pompei de benzina
-pune un filtru de benzina nou
-distributia sa fie pusa super bine la punct, la cele doua semne, alea de la rotile axelor cu came si semnul de jos, de la intinzator!
pe final, depinde cine si-a bagat mana in motor!
Si nu uita pe cat de prost e motorul asta pe atat e de pretentios! atentie, nu-i plac filtrele de aer sport! iesi undeva in exterior si mergi cu a treptele 2-3-4 pe la 5000 rot/min cu fiecare ,3-4 km!
Totusi e un motor ecotec opel , nu de mazda RX 8 ,deci poate fi reparat !
bafta!
- ionutboby98
- *
- 3 mesaje
- din 13 Mar 2017
- Vectra 2000 J96 bn11
- Neamt
ionutboby98
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2000 J96 bn11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ionutboby98
- *
- 3 mesaje
- din 13 Mar 2017
- Vectra 2000 J96 bn11
- Neamt
ionutboby98
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2000 J96 bn11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat