- druje
- **
- 109 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Zafira 2008 Z19DT
- Hunedoara
druje
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
Buna seara.Vreau sa achizitionez o Meriva din 2004,55Kw, Y1.7 DT,cu seria caroseriei:W0L0XCE7544019169,import Austria!Pe cartea de identitate nu scrie daca e Euro 3 sau 4! La emisii scrie:e1*2001/116*0215*02!
Am rugamintea daca poate cineva sa-mi spuna daca este euro 3 sau 4.
Va multumesc anticipat!
Am rugamintea daca poate cineva sa-mi spuna daca este euro 3 sau 4.
Va multumesc anticipat!
- Ciombelete
- *
- 18 mesaje
- din 08 Mai 2015
- Meriva 2007
- Arad
Ciombelete
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2015
- Mesaj Privat
Cate-odata am impresia ca masina asta isi bate joc de mine..
Pana acum am schimbat asa :
- Regulator pompa - iunie 2015 ( 147.000 km)
- Radiator clima - iunie 2015 (148.000km)
Revizie (ulei + filtre) mai 2015
A urmat accident -
Aprilie 2016 - schimbat distributia 160.000 km) + revizia generala - ulei filtre alea alea
Noiembrie 2016 - a venit randul volantei cu masa dubla sa faca zgomot, asa ca am schimbat-o - o caruta de bani - 163.000 km
Octombrie 2016 - sudat toba finala - s-a rupt teava aia care leaga finala de restul esapamentului.
Ieri am fost la o iesire prin ungaria si rulmmentul de presiune a decis ca trebe sa cedeze cand mi-era lumea mai draga, - ramas la 200 k de casa, trailer, alea alea, voi schimba kitul complet.. alta caruta de bani
Pe langa astea mai trebe schimbate bieletele anti ruliu ca alea se duca repede (costa 30 -40 ron bucata), si mai trebe schimbat un arc pe dreapta fata pt ca am constatat ca ultima spira e rupta (aia clar s-a intamplat in ultimele 3 luni pt ca am mai controlat masina si nu era nimic rupt) .. si nu am nici macar 20.000 km parcursi de cand am luat masina!
E pe departe cea mai putin fiabila din toate masinile pe care le-am avut, nici macar cu Oltcitul nu am ramas in drum in peste 300.000 de k parcursi in 8 ani, o singura data am dormit pe Valea Oltului ca a fost un fir de la bobina de inductie desprins. Ba isi face regenerarea, ba pica nu stiu ce, ba se rupe ailalta, ba scartaie plasticaraiele ieftine din care e facut interiorul.. panorama de masina
Pana acum am schimbat asa :
- Regulator pompa - iunie 2015 ( 147.000 km)
- Radiator clima - iunie 2015 (148.000km)
Revizie (ulei + filtre) mai 2015
A urmat accident -
Aprilie 2016 - schimbat distributia 160.000 km) + revizia generala - ulei filtre alea alea
Noiembrie 2016 - a venit randul volantei cu masa dubla sa faca zgomot, asa ca am schimbat-o - o caruta de bani - 163.000 km
Octombrie 2016 - sudat toba finala - s-a rupt teava aia care leaga finala de restul esapamentului.
Ieri am fost la o iesire prin ungaria si rulmmentul de presiune a decis ca trebe sa cedeze cand mi-era lumea mai draga, - ramas la 200 k de casa, trailer, alea alea, voi schimba kitul complet.. alta caruta de bani
Pe langa astea mai trebe schimbate bieletele anti ruliu ca alea se duca repede (costa 30 -40 ron bucata), si mai trebe schimbat un arc pe dreapta fata pt ca am constatat ca ultima spira e rupta (aia clar s-a intamplat in ultimele 3 luni pt ca am mai controlat masina si nu era nimic rupt) .. si nu am nici macar 20.000 km parcursi de cand am luat masina!
E pe departe cea mai putin fiabila din toate masinile pe care le-am avut, nici macar cu Oltcitul nu am ramas in drum in peste 300.000 de k parcursi in 8 ani, o singura data am dormit pe Valea Oltului ca a fost un fir de la bobina de inductie desprins. Ba isi face regenerarea, ba pica nu stiu ce, ba se rupe ailalta, ba scartaie plasticaraiele ieftine din care e facut interiorul.. panorama de masina
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
y17dt este euro 3. Domnu ciombelete nu ii iau apararea pentru ca detin si eu meriva , da poate ai avut putin ghinion, iar la partea de bucasarie si bielete daca nu cumperi ceva mai de calitate le manca pe paine, eu sunt la a doua bieleta pe dreapta si la al doilea pivot pe stanga si se cam cer inlocuite, eu voi inceva ceva mai de calitate, masina este foarte grea iar articulatiile ei nu prea sunt pentru drumurile din romania. Cu toba n-am avut probleme,dar am schimbat amortizoarele pe fata, plasticaraia da este cam varza si eu am tot felul de greierasi pe care ii mai descopera, altii sunt mai ascunsi asta este. Si eu am fost lovit in spate de un baietas, iar dupa reparatie am ramas cu un zgomot enervat la haion care se aude la cea mai mica denivelare si ma scoate din minti ca nu ii gasesc solutie, radiator de clima l-am schimbat si eu, Volanta are momente cand bate, dar mai trag de ea ,cunosc masini care le bate volanta si au mers fara probleme 100000 de km si inca merg, regulatorul de presiune DA trebuie sa il schimb si eu plus cred ca vreo 2 injectoare. Cand ai schimbat volanta se schimba obligatoriu tot chitul de la ambreiaj, inclusiv rulmentul de presiune. Acum vad ca tu ai varianta du dpf or fi mai putin fiabile desi ma indoiesc, motorul de isuzu este foarte rezistent si fiabil, in schimb restul componentelor cam lasa de dorit.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Avizul celor care vor Meriva z17dth, scriu aici pentru ca tocmai am bagat in masina o suma consistenta. Daca nu stiti istoricul masinii nu cumparati z17dth, pe Meriva acest tip de motor vine cu injectie DENSO, iar acest tip de injectoare nu se repara, producatorul nu ofera kit original de schimb, sunt unii care le repara dar iti ofera o garantie fabuloasa de 6 luni( oare de ce asa putin?) cu niste kituri facute cine stie unde. Iar un injector original costa( cel mai ieftin gasit de mine) 1600 de ron. Inainte de a cumpara mai bine te lipsesti de 600 de ron demontat plus testare injectoare, daca stiam si eu treaba asta o faceam cu siguranta. Si ocoloesti astfel destule probleme.
GGrigore
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua...încerc sa fac un rezumat al problemelor ce le-am întâmpinat la mașina mea Opel meriva 1.7 de 74kw.acum 2 luni dupã o perioada de inactivitate de 4 ani a mașinii am constatat ca se aprinde senzorul eps(servodirecția nu Rãspunde),dupã câteva porniri și- a revenit dupã care a trecut in punctul mort...revenind dupã 2 luni (inactivitate deplasare cu mașina)in țara la prima deplasare cu mașina dupã vreo 10 km a cedat și pedala de acceleratie...adicã masina a intrat in regim de protecție rãmâne turația la 1300 ,pedala nu Rãspunde la comanda,dupã repetate încercãri Menționez ca și-a mai revenit o singura data...Am constatat cu aceasta ocazie ca AC nu funcționeazã când pedala de acceleratie nu Rãspunde...AȘTEPT SFATURI....
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Buna. Sunt nou aici. Vreau sa achizitionez un opel meriva a 2006 1.3cdti 75cai are 200mii km. Arata bine. Neamtul cere pe ea 1750 cu tot cu numere de zoll o luna. Ce sa verific. Kilometrajul sal iau din cartea service daca exista. Ulei.antigel sa fie curat. Pompa de i alta sa fie curata. Fumul esapament. Rugina dedesubt. Accident. ? Mersi
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Daca nu ai prea mari pretenții de sportivitate e ok, motorul este de origine fiat și nu prea multa lume îl agreeazã. Consum mic, nu mai știu care e intervalului de schimb pentru lanțul de distribuție dar cred cã trebuia schimbat pânã acum. Eu în locul tãu asi alege 1,6 benzina mai ales daca nu faci kilometri multi anual. Motorul e mai fiabil și mai puține bãtãi de cap, turbina,egr ,injectoarele etc....nu te uita cã mașina e mica cântãrește 1300 de kilograme cu motorulul diesel de 1,3.
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Paaai și dacã dai o cãutare pe Google vei gãsi o groaza de informații. Volanta când e pe duca zdrãngãne cã o tigaie, zdrãngãnit care se oprește când calci ambreiajul. Turbina zgomot anormal "fluierat" fum ( pierderi de ulei pe la lagãre), lipsã de putere. La masina mea de exemplu volanta da semne de obosealã încã nu zdrãngãne dar uneori ma cam zgâlțâie când schimb vitezele ,la relanti motorul tinde sã meargã ușor neregulat, dupã ce calc ambreiajul își revine. La meriva mai apare rugina pe la praguri, jugul de la motor, ușile fata partea inferioara, grija la zgomote viraj stânga dreapta.
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
kata_tel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Meriva 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu sunt genul sportiv,desi corsa de sub nick a fost obisnuita cu turatii pana la 6200rot/min,unde este limitata de Maiandrei.
La diesel nici nu ma gandesc,mai ales in ''lumina'' noilor directive/miscari pe plan european...
Am o astra h cu motorul de 1.4/90 gloabe si sunt multumit,atat de consum cat si de putere.
Stiu ca meriva este pe platforma de corsa,insa am vazut un video pe youtube,unde rugina era la ea acasa si rar se mai vedea ceva vopsea.
Pt ca nu am mers cu nici una si nu stiu exact daca podeaua este[dubla],intreb,daca sunt portiuni cu probleme,observate mai ales de cei care au avut asa ceva...
La diesel nici nu ma gandesc,mai ales in ''lumina'' noilor directive/miscari pe plan european...
Am o astra h cu motorul de 1.4/90 gloabe si sunt multumit,atat de consum cat si de putere.
Stiu ca meriva este pe platforma de corsa,insa am vazut un video pe youtube,unde rugina era la ea acasa si rar se mai vedea ceva vopsea.
Pt ca nu am mers cu nici una si nu stiu exact daca podeaua este[dubla],intreb,daca sunt portiuni cu probleme,observate mai ales de cei care au avut asa ceva...