Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua, intampin o problema veche cu care m-am confruntat si nici pana astazi (ducandu-ma la mai multe service-uri si reprezentante, fara coduri de eroare) nu s-a rezolvat.
simptome: motorul nu se mai aude rotund si suna o idee ca si cum lantul este pe duca la 96.000km
scoate fum alb combinat cu negru la pornire la rece, turatiile trepidand
lag la turbina
cand opresc motorul, opreste defectuos (nu stiu cum sa explic)
consumul mi se pare ridicat
verificat egr, debitmetru, turbina, bujii incandescente (desi, nu vad rostul lor pt acest lucru)
injectoarele "reparate", doua la numar, cel putin asa mi s-a spus.
simptome: motorul nu se mai aude rotund si suna o idee ca si cum lantul este pe duca la 96.000km
scoate fum alb combinat cu negru la pornire la rece, turatiile trepidand
lag la turbina
cand opresc motorul, opreste defectuos (nu stiu cum sa explic)
consumul mi se pare ridicat
verificat egr, debitmetru, turbina, bujii incandescente (desi, nu vad rostul lor pt acest lucru)
injectoarele "reparate", doua la numar, cel putin asa mi s-a spus.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut! Cauzele ar putea fi multiple la tine dar pana nu verifici pas cu pas asa toti cei din service isi dau cu parere la fel si eu, depinde si sa ai cateva cunostiinte de mecanica sau sa te apuci sa citesti pe forumuri probleme similare.
1-: motorul nu se mai aude rotund si suna o idee ca si cum lantul este pe duca - cauze ar fi : debitmetrul , lipsa de aer suficient in camera de ardere , simeringurile de la supape posibil ,culbutori tacheti infundati , segmeti piston ,cuzineti arbore cotit , senzor rotatie ax came (nu este o regula sa iti intre eroare )
2-scoate fum alb combinat cu negru la pornire la rece, turatiile trepidand
lag la turbina ,cauze: lipsa aer , sau fisura pe tubulatura ce intra in turbina sau trage aer fals pe undeva,motorina nearsa posibil injecoare(nu trebuie schimbata doar duza de la injector sunt mai multe chestii marunte intr-un injector si apoi calibrat, recomand injector nou ,stiu ca e scump dar... ) debitmetru, EGR infundat ,galerie admisie imbacsita ,senzor MAF , sonda lamda. Clapeta acceleratie ca DTH are e chiar la intrare in galeriaa de admisie si are niste furtunele de Vaccum veridica sa nu fie crapat fisurat imbatranit , din clapeta parca iese un furtunel de vaccum ce duce spre turbina e subtirel si a re o portiune de conducta metalica acela intra undeva intr-un convertor de presiune turbo (se gaseste pozitionat exact in fata la capota unde se deschice aceasta, deasupta la ventilator radiator apa).
Nu stiu cum ti sa verificat turbina ,jocul in ax , deschiderea ei in sarcina.
1-: motorul nu se mai aude rotund si suna o idee ca si cum lantul este pe duca - cauze ar fi : debitmetrul , lipsa de aer suficient in camera de ardere , simeringurile de la supape posibil ,culbutori tacheti infundati , segmeti piston ,cuzineti arbore cotit , senzor rotatie ax came (nu este o regula sa iti intre eroare )
2-scoate fum alb combinat cu negru la pornire la rece, turatiile trepidand
lag la turbina ,cauze: lipsa aer , sau fisura pe tubulatura ce intra in turbina sau trage aer fals pe undeva,motorina nearsa posibil injecoare(nu trebuie schimbata doar duza de la injector sunt mai multe chestii marunte intr-un injector si apoi calibrat, recomand injector nou ,stiu ca e scump dar... ) debitmetru, EGR infundat ,galerie admisie imbacsita ,senzor MAF , sonda lamda. Clapeta acceleratie ca DTH are e chiar la intrare in galeriaa de admisie si are niste furtunele de Vaccum veridica sa nu fie crapat fisurat imbatranit , din clapeta parca iese un furtunel de vaccum ce duce spre turbina e subtirel si a re o portiune de conducta metalica acela intra undeva intr-un convertor de presiune turbo (se gaseste pozitionat exact in fata la capota unde se deschice aceasta, deasupta la ventilator radiator apa).
Nu stiu cum ti sa verificat turbina ,jocul in ax , deschiderea ei in sarcina.
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
EGR a fost anulat pentru a vedea diferenta, pus inapoi pentru ca functiona. debitmetru schimbat cu unul nou si pus inapoi cel vechi pentru ca era in parametri. turbina a fost verificata la elice daca are joc, s-au uitat la furtune sunt in regula inclusiv au schimbat senzorul turbinei (pus inapoi cel vechi pt ca este bun).
referitor la motorul nu se mai aude rotund, m-am uitat la videoclipuri in care iti dadeai seama de distributie stricata si sunetul este exact ca al masinii .
galeria de admisie a fost curatata acum ~1an (mai putin).
de celelalte spuse de catre tine, am citit si documentat inclusiv pe alte forum-uri, dar, ducandu-ma la atatea service-uri inclusiv reprezentante si raspunsurile cu acelasi raspuns "nu stiu" si fara a da o sugestie ca ar fi din cauza lor, am presupus ca sunt in regula.
astazi ii schimb distributia si sper sa-si revina
referitor la motorul nu se mai aude rotund, m-am uitat la videoclipuri in care iti dadeai seama de distributie stricata si sunetul este exact ca al masinii .
galeria de admisie a fost curatata acum ~1an (mai putin).
de celelalte spuse de catre tine, am citit si documentat inclusiv pe alte forum-uri, dar, ducandu-ma la atatea service-uri inclusiv reprezentante si raspunsurile cu acelasi raspuns "nu stiu" si fara a da o sugestie ca ar fi din cauza lor, am presupus ca sunt in regula.
astazi ii schimb distributia si sper sa-si revina
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
nu mi au spus absolut nimic dacã distributia avea ceva sau dacã era sarita de la locul ei. se aude din partea stanga, cum stai cu fata spre motor. fum acum, din putin cât am mers cu ea, este doar negru la acceleratie spre maxim. acum nu mi mai urca rampa la 1600 ture si sta acolo mult sã se gandeasca ce sã faca si turbina da drumul jojei iar la 3000 ture( nu știu cum se numeste ) care mi da putere. dar doar un minim de putere
https://youtube.com/watch?v=bKfTRcw5mCw
https://youtube.com/watch?v=bKfTRcw5mCw
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Puteai sa le spui cand ti-au schimbat distributia sa dea baia de ulei jos sa iti curete si sorbul de ulei si tot odata iti verifica si cuzinetii de la pistoane , sa nu ai joc la ei si sa iti bata un piston in supape si sa ti le deformeze si de aici sa se duca simeringurile de la supapa si sa iti intre ulei pe langa si apoi fum poate si vrun culbutor defect spart .
Daca spui ca ai fost in atatea service-uri si ei doar si-au spus parerea si nu au desfacut sa verifice in amanuntit, asa mergi de la un service la altul si nu rezolvi nimik, si cheltui si bani.
Daca spui ca ai fost in atatea service-uri si ei doar si-au spus parerea si nu au desfacut sa verifice in amanuntit, asa mergi de la un service la altul si nu rezolvi nimik, si cheltui si bani.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
am sã postez si cum se aude acum, sunt la facultate si nu am timp sã l postez acum. am fost la reprezentanta opel pentru a mi se schimba distributia. mi au schimbat si uleiul mai departe nu știu ce au fãcut. când i am intrebat dacã de la distributie isi revine masina si cicã 'da sau nu' si astazi când i am mai intrebat dacã si a revenit mi au spus 'sunetul ar trebuie sã se duca, dar trepidatiile si fumul, le mai ai. la intrebarea ce pot face, mi s a raspuns, nu știu.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Domnu svasile stiu procedura de schimbat distributia ca eu singur am facut schimbul de ditributie cat si de ambreiaj si volant si stiu foarte bine cum se poate schimba si in ce fel si ce trebuie ca piese, scule etc.., se poate si fara dat baia jos, ca eu in regie proprie am facut tot in ultimii ani , de la reconditionat pompa inalte rosaturi sobolan chiar si in calculatorul masinii am ajuns sa umblu, si nu sunt mecanic dar ma implic .
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Lipsa puterii poate fi de la alimentare , incepand de la pompa din rezervor , apoi pompa de inalte , rampa comuna cu regulatorul si senzorul de presiune, injectoare , modul aprindere sau releu e o chestie albastra sau argintie asta dupa caz, care e atasat de partea stanga a suportului de baterie, apoi celelalte debitmetru turbina sonda catalizator , apoi interioarele motorului.
eu am avut distributia sarita de la punct si imi pornea mai greu, la drum mai lung mers constant mi se aprindea senzorul de nivel la ulei cu toate ca aveam ulei in motor arhisuficient, scotea un zgomot cloncanit , astea din cauza intinzatorului nu imi mai tinea presiune la ulei si lantul era intins cu o zala, adica vreo 5 mm, plus uzura patinelor dar daca intinzatorul mai era functional nu schimbam distributia asta sa intamplat la 173 000 km si tot atunci si ambreiajul l-am schimbat ca imi batea volanta si aveam trepidatii in caroserie si tremurat in pedala de ambreiaj si tare pedala la
apasare,plus acel carait cand apesi ambreiajul . Distributia nu influenteaza consumul , dar la tine ar fi cam exagerat consumul,ce miros are fumul de esapament ? ulei ars, motorina , miros dulceag , intepator?
Ultima modificare făcută de marius3113 la Joi 24 Mai, 2018 2:05 pm
eu am avut distributia sarita de la punct si imi pornea mai greu, la drum mai lung mers constant mi se aprindea senzorul de nivel la ulei cu toate ca aveam ulei in motor arhisuficient, scotea un zgomot cloncanit , astea din cauza intinzatorului nu imi mai tinea presiune la ulei si lantul era intins cu o zala, adica vreo 5 mm, plus uzura patinelor dar daca intinzatorul mai era functional nu schimbam distributia asta sa intamplat la 173 000 km si tot atunci si ambreiajul l-am schimbat ca imi batea volanta si aveam trepidatii in caroserie si tremurat in pedala de ambreiaj si tare pedala la
apasare,plus acel carait cand apesi ambreiajul . Distributia nu influenteaza consumul , dar la tine ar fi cam exagerat consumul,ce miros are fumul de esapament ? ulei ars, motorina , miros dulceag , intepator?
Ultima modificare făcută de marius3113 la Joi 24 Mai, 2018 2:05 pm
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
nu are nici 100.000 si distributia, cum mi a spus cineva de la un service, trebuia schimbata.
vibreaza masina tare, observ în oglinda ( inainte nu facea așa), în pedala nu am vibratie sau carait.
venise un mecanic, mai tanar, sã mi vada masina si mi a spus clar 'dacã vrei sã fii cu inima impacata sã vezi dacã e de la distributie, schimb o. distributia nu are nimic cu ce problema ai tu'
avea un logan 1.5, motorul aproape nu i se auzea si langa, tractorul meu
miros intepator de nerespirat
vibreaza masina tare, observ în oglinda ( inainte nu facea așa), în pedala nu am vibratie sau carait.
venise un mecanic, mai tanar, sã mi vada masina si mi a spus clar 'dacã vrei sã fii cu inima impacata sã vezi dacã e de la distributie, schimb o. distributia nu are nimic cu ce problema ai tu'
avea un logan 1.5, motorul aproape nu i se auzea si langa, tractorul meu
miros intepator de nerespirat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dakryzz
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat