VDaniel12
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2017
- Mesaj Privat
Bunã, am avut un furtun fisurat de la licidul de rãcire,nu stiam care este, asa ca am lasat asa din Italia pana in romania cam 1600 de km am completat cu 1-1.5 litri de apa, cu motorul oprit, ce-i drept. Temperatura la apa era constanta fara sa depaseasca 90 de grade..
Am ajuns in tara si am continuat sa merg asa cu ea, completand cu apa, azi am ramas de doua ori fara apa in vasul de expansiune, temperatura ne depasind de 90 de grade nu mi-am dat seama ca remasesem fara cam 2 l din 5 l din lichidul de racire, am schimbat furtunul, dar acum e posibil sa imi fie blocul motor fisurat, pt ca imi porneste greu, electro motorul abia invarte si a scos si putin fum. E posibil ca un bloc motor fisurat sa nu mai permita electromotorului sa invarta?
Am ajuns in tara si am continuat sa merg asa cu ea, completand cu apa, azi am ramas de doua ori fara apa in vasul de expansiune, temperatura ne depasind de 90 de grade nu mi-am dat seama ca remasesem fara cam 2 l din 5 l din lichidul de racire, am schimbat furtunul, dar acum e posibil sa imi fie blocul motor fisurat, pt ca imi porneste greu, electro motorul abia invarte si a scos si putin fum. E posibil ca un bloc motor fisurat sa nu mai permita electromotorului sa invarta?
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat