Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • VDaniel12

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Bunã, am avut un furtun fisurat de la licidul de rãcire,nu stiam care este, asa ca am lasat asa din Italia pana in romania cam 1600 de km am completat cu 1-1.5 litri de apa, cu motorul oprit, ce-i drept. Temperatura la apa era constanta fara sa depaseasca 90 de grade..
Am ajuns in tara si am continuat sa merg asa cu ea, completand cu apa, azi am ramas de doua ori fara apa in vasul de expansiune, temperatura ne depasind de 90 de grade nu mi-am dat seama ca remasesem fara cam 2 l din 5 l din lichidul de racire, am schimbat furtunul, dar acum e posibil sa imi fie blocul motor fisurat, pt ca imi porneste greu, electro motorul abia invarte si a scos si putin fum. E posibil ca un bloc motor fisurat sa nu mai permita electromotorului sa invarta?
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca motorul ala e parlit deja. Varianta cea mai ieftina - alt motor.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Poate scapi doar cu garnitura de chiulasa schimbata.Daca ajunge lichid de racire in camera de ardere electromotorul invarte greu motorul sau deloc,pentru ca lichidul nu e compresibil.Da chiulasa jos si vezi care e buba,poate nu-i nevoie sa inlocuiesti motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR