- MarcaZizou
- OP
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema cu Opel Vectra C, 2.0 DTI, motor Y20DTH. In mers s-a aprins masina+cheita si motorul a inceput sa fie foarte foarte zgomotos. La turatie de sub 1800-2000 rpm, masina nu trage absolut deloc, martorul cheita+masina aprins, motor zgomotos.
Inainte manifestarea simptomelor de mai jos, parca turbina mergea in hopuri cateodata (imi dadea in nas). Acum, la primul deal mi-a fost aproape imposibil sa-l urc. La plecarea de la semafor, a trebuit sa accelerez excesiv si sa las usor pedala de ambreiaj, altfel imi murea motorul. Dupa ce am lasat-o parcata si am pornit-o a doua zi, nu mai face asa insa mi-e teama sa mai plec cu ea.
Simptome:
- nu mai intra turbo
- dupa 1600-1800 rpm nu mai creste turometrul
- dintr-odata se aude motorul ca un tractor
- a aparut odata cu galagia si problema accelerarii, si cheia galbena in bord
- mi-a crescut temperatura apei de la motor cu aproximativ 20 grade in 15 minute, fiind nevoit s-o opresc.
Cod(uri) eroare:
P0340-FA Senzor pt. pozitia axei cu came - circuit defect
P0335-FB Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0335-FD Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0195-07 <cod necunoscut>
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Distributie pe lant
Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Unde sa merg in Bucuresti sau ce anume sa schimb?
Am opcom-ul (cu el am obtinut erorile).
Am o problema cu Opel Vectra C, 2.0 DTI, motor Y20DTH. In mers s-a aprins masina+cheita si motorul a inceput sa fie foarte foarte zgomotos. La turatie de sub 1800-2000 rpm, masina nu trage absolut deloc, martorul cheita+masina aprins, motor zgomotos.
Inainte manifestarea simptomelor de mai jos, parca turbina mergea in hopuri cateodata (imi dadea in nas). Acum, la primul deal mi-a fost aproape imposibil sa-l urc. La plecarea de la semafor, a trebuit sa accelerez excesiv si sa las usor pedala de ambreiaj, altfel imi murea motorul. Dupa ce am lasat-o parcata si am pornit-o a doua zi, nu mai face asa insa mi-e teama sa mai plec cu ea.
Simptome:
- nu mai intra turbo
- dupa 1600-1800 rpm nu mai creste turometrul
- dintr-odata se aude motorul ca un tractor
- a aparut odata cu galagia si problema accelerarii, si cheia galbena in bord
- mi-a crescut temperatura apei de la motor cu aproximativ 20 grade in 15 minute, fiind nevoit s-o opresc.
Cod(uri) eroare:
P0340-FA Senzor pt. pozitia axei cu came - circuit defect
P0335-FB Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0335-FD Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0195-07 <cod necunoscut>
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Distributie pe lant
Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Unde sa merg in Bucuresti sau ce anume sa schimb?
Am opcom-ul (cu el am obtinut erorile).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MarcaZizou
- OP
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut Dan,
Mersi fain.
Merg maine dimineata la niste electricieni.
Din ce-am citit pe forum, ar putea fi:
- senzor turatie motor
- Releu bujii
- senzorul de la arborele cotit (care nu e in concordanta cu senzorul de rotatie din pompa de injectie. Pe axul cu came nu am senzor de rotatie)
- senzorul de presiune de pe galeria de admisie
- senzorul de supraalimentare turbo
Mentionez ca nu scoate fum, insa nu pot urca nici un deal daca plec de pe loc (in asa hal nu trage), zgomotorul motorului fiind de tractor.
Azi dimineata cand am pornit-o, nu mai facea asa. Mergea normal insa mi-e frica sa mai plec cu ea.
Am fost la un mecanic si mi-a zis ca-i turbina. Am plecat de la el cand am auzit.
Mersi fain.
Merg maine dimineata la niste electricieni.
Din ce-am citit pe forum, ar putea fi:
- senzor turatie motor
- Releu bujii
- senzorul de la arborele cotit (care nu e in concordanta cu senzorul de rotatie din pompa de injectie. Pe axul cu came nu am senzor de rotatie)
- senzorul de presiune de pe galeria de admisie
- senzorul de supraalimentare turbo
Mentionez ca nu scoate fum, insa nu pot urca nici un deal daca plec de pe loc (in asa hal nu trage), zgomotorul motorului fiind de tractor.
Azi dimineata cand am pornit-o, nu mai facea asa. Mergea normal insa mi-e frica sa mai plec cu ea.
Am fost la un mecanic si mi-a zis ca-i turbina. Am plecat de la el cand am auzit.
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Curata U.E.C si nu mai ai probleme.Asa am patit si eu...in mers se intampla dintr-o data sa apara martorul cu masinuta cu cheita si martorul control tractiune si se tura pana in 1200 - 1300 rpm.Opream masina...si dupa ce o porneam iar, isi revenea.Trebuie curatat U.E.C. Simptomele astea care le spui tu, le-am avut si eu.Bafta!
- MarcaZizou
- OP
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Modul UEC / Panou sigurante si relee motor? (asta: https://media2.lajumate.ro/m...el-vectra-c_3.jpg ?)
Imi poti spune concret in ce consta curatarea? Mersi frumos!
Modul UEC / Panou sigurante si relee motor? (asta: https://media2.lajumate.ro/m...el-vectra-c_3.jpg ?)
Imi poti spune concret in ce consta curatarea? Mersi frumos!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MarcaZizou
- OP
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
- MarcaZizou
- OP
- 45 mesaje
- din 16 Feb 2010
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
MarcaZizou
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Mi-au facut o diagnoza si un service de electricieni, si problema transmisa este urmatoarea: necorelare intre senzorul axei cu came si senzorul de la volanta.
Explicatia lor: posibil ca intinzatorul de la distributie sa fie slab, si sa fi sarit un dinte de la lantul de distributie, intrucat n-au cum sa fie 2 senzori stricati dintr-odata.
Solutia: desfacerea distributiei si verificare.
Costul este destul de ridicat si nu-mi garanteaza ca de la asta este.
Ce parere aveti?
Explicatia lor: posibil ca intinzatorul de la distributie sa fie slab, si sa fi sarit un dinte de la lantul de distributie, intrucat n-au cum sa fie 2 senzori stricati dintr-odata.
Solutia: desfacerea distributiei si verificare.
Costul este destul de ridicat si nu-mi garanteaza ca de la asta este.
Ce parere aveti?
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
MarcaZizou a scris:Salut,
Modul UEC / Panou sigurante si relee motor? (asta: https://media2.lajumate.ro/m...el-vectra-c_3.jpg ?)
Imi poti spune concret in ce consta curatarea? Mersi frumos!
Modul UEC / Panou sigurante si relee motor? (asta: https://media2.lajumate.ro/m...el-vectra-c_3.jpg ?)
Imi poti spune concret in ce consta curatarea? Mersi frumos!
Salut.Sincer nu stiu cum se desface...dar iti pot spune ca trebuie desfacut..dupa care se curata in interior contactele alea pe acolo. mufe pe exterior si ce mai are... Eu cand am avut problema, am fost la reprezentanta. Hmm...nu cred ca U.E.C...cred ca am gresit cand am scris...cred ca e E.C.U...care se afla sub aripa..undeva langa roata..dar nu stiu la Vectra C unde e exact.Poate reusesti sa gasesti la un service serios care sa te ajute sa rezolvi problema.Incearca sa nu dai masina pe mana oricui sa faca treaba asta.Numai bine!