Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna colegi cu opel. Motorul nu trage cum trebuie și mai ales nu intrã turbo în funcție. Fumega foarte mult și a crescut consumul de motorina. Ajung la 3000 de turații și nu intrã turbo. Am o meriva din 2005 motor 1.7cdti 74kw și 101 cai. Dacã mã poate ajuta cineva cu câteva sfaturi.
Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie:
Cod motor:
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

probabil ca se mai aprinde si in bord vreun martor, de obicei check engine, in mod normal trebuie facuta diagnoza si postate erorile deoarece simptomul asta are multe cauze.

daca e turbo actionat vacuumetric vezi furtunasele sa nu traga aer pe undeva sau electrovalva de la turbo defecta sau pompa de vacuum - nu cunosc motorul tau dar la a mea (zafira) cu y20dth asa e.

cel mai sigur - diagnoza prima data.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut "noroc " de mecanici beton...asta e piesa..trebuie schimbata. Tot nu merge. Altã piesã la rind. Și tot așa. Am înlocuit debitmetru, convertor de presiune, senzor de presiune, regulator de presiune. Acum îmi spun ca este turbo. De diagnoza doar ei mecanici știu pentru ca nu o nimerește deloc cu ce ar avea masina. În bord îmi apare masina cu cheie și chec ingine.dar dispar când opresc motorul.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Sper sa gãsesc pe cineva care are cit de cit cunoștințe despre acest model de motor și mai ales care ar fi defectul principal.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai cind face diagnoza sa-ti spuna ce erori sint, eu zic sa nu mai stai la discutii cu ei daca nu pun prima data testerul pe ea si daca nu sint de acord sa-ti zica erorile.

tu platesti si cred ca e dreptul tau sa stii erorile aparute.
e bine sa faca diagnoza cu tester dedicat opel ca unele erori nu sint vazute decit de astea (mie mi-au zis mecanicii mei asta si am citit si pe aici pe forum).

daca nu pun testerul sa stii ca e doar o bijbiiala si din partea lor, o sa te puna sa schimbi la piese pina o nimeresc, asta pe banii si timpul tau...

vezi ca pe tester o sa apara probabil mai multe erori, cele la care scrie not present inseamna ca le-ai avut dar nu le mai ai, trebuie vazut de alea la care scrie "present ".(scuze daca stiai lucrurile acestea, am vrut sa fii lamurit).

daca ai martorii aia aprinsi cind functioneaza motorul e clar ca e o problema si cu siguranta va aparea pe tester, erorile alea iti cam zic pe unde sa umblii, daca mecanicii nu stiu despre ce e vorba scrie-le aici, eu zic ca sint colegi care mai stiu cite ceva si nu se poate sa nu te ajute careva.

si sa nu se supere din asta ca nu e o rusine, fiecare din noi invata mereu.
diagnoza e vreo 50 de lei si cred cu tarie ca e necesara la defectul asta!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
VIonel860 a scris:Sper sa gãsesc pe cineva care are cit de cit cunoștințe despre acest model de motor și mai ales care ar fi defectul principal.

Daca ai completa locatia in Profil, poate ai gasi pe cineva priceput, in zona ta.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare. Timișoara
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:salut,

probabil ca se mai aprinde si in bord vreun martor, de obicei check engine, in mod normal trebuie facuta diagnoza si postate erorile deoarece simptomul asta are multe cauze.

daca e turbo actionat vacuumetric vezi furtunasele sa nu traga aer pe undeva sau electrovalva de la turbo defecta sau pompa de vacuum - nu cunosc motorul tau dar la a mea (zafira) cu y20dth asa e. De curiozitate l-am întrebat dacã a verificat furtunasele dacã scãpa pe undeva și de ce nu a fãcut testul cu presiune și a zis ca se auzea dacã scãpa pe undeva presiune pe vreun furtun.

cel mai sigur - diagnoza prima data.

  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
De curiozitate l-am întrebat dacã a verificat furtunasele dacã scãpa pe undeva și de ce nu a fãcut testul cu presiune și a zis ca se auzea dacã scãpa pe undeva presiune pe vreun furtun.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate. E vacuumetric
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mecanicul spune ca ar fi turbina. Dar sãptãmâna viitoare am sa încerc la alt servis. Sa vad alta pãrere. Chiar dacã ar fi turbina au preț ce ajung la 300 euro la recondiționare și montaj. Eu cred ca e scump sau poate ma înșel.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
daca e vacuumetric fisurile minuscule nu se aud.

la mine e o tija la turbina care e actionata vacuumetric, cind am scos furtunasul ala din electrovalva mi s-a aprins si mie masinuta cu cheie in bord. (eu am facut de proba)

vezi unde e tija aia si daca e actionata cind pornesti motorul (cind pornesti motorul tija aia trebuie sa se miste), daca nu se misca trebuie vazut de ce .
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ok. Mulțumesc. Am sa verific și eu și am sa revin cu detalii.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Am uitat sa menționez faptul cã toate sau schimbat în momentul în care am schimbat regulator de presiune. A mers 10km cum trebuie masina și dupã aceea nu mai trage și scoate fum negru.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
fa diagnoza si mai vorbim daca intre timp nu rezolvi (daca zici ca s-au inlocuit piesele pe acolo; eu ramin la parerea ca sigur ai erori active).
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Dacã inversez furtunasele intre ele la convertor de presiune pierburg ce se intimpla? Dacã ma puteți ajuta cu ceva informații.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca erai atent ai fi observat ca diametrele stuturilor si ale furtunaselor difera,tocmai ca sa nu fie inlocuite intre ele...! dar cum orice intrebare,are raspuns..., inversarea fortata,duce la lipsa de vacuum in sistem deoarece iesirea din electrovalva comunica cu exteriorul,deci vacuuum,zero...!
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult big electro. Asta am vrut sa aflu. Pentru ca nu am aproape deloc vacuum sau chiar deloc...așa a spus mecanicul ca nu am vacuum. Eram curios sa aflu dacã nu cumva a greșit neintionat mufarea furtunasele și.....așa a descoperit ca e defectã turbina.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Sper ca ai înțeles ce am vrut sa aflu. În schimb ieri am încercat 3 debitmetre pe masina. La primul masina cu cheita licãrirea încontinuu. La al 2 debitmetru masina cu cheie stãtea aprinsa într-una. La al treilea debitmetru adicã al meu de pe masina a dispãrut masina cu cheie și a apãrut check ingine. Țin sa menționez ca toate cele 3 debitmetre sunt second-hand. Și asa au apãrut 3 feluri de martori în bord. În toate cazurile scoate fum negru și nu are putere masina.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Am ajuns la diagnoza. Mi-a zis ca e Egr la 35% este deschisa clapeta. Un egr nou este 2000lei. Unul second-hand 200 lei sau sa îl curețe.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR