marcupascani- Suspendat
- 13 mesaje
- din 11 Dec 2014
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
marcupascani- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am pus-o pe tester si am primit eroarea ( cod eroare p1660 ) , la relanti parca se inneaca , alta eroare nu imi mai da , nu mi se aprinde check-ul in bord , dar parca nu are vlaga , in mers dupa 2000 de rotatii/min scoate fum , in martie am schimbat pompa de injectie a murit din senin , ce ar trebui sa fac ?
Am cumparat o solutie de curatat injectia , am folosit-o defapt mecanicul i-a facut un circuit inchis si a folosit-o , dar simptomele nu au disparut , relanti sacadat , daca nu o accelerez putin la plecarea de pe loc se opreste motoru .
Am cumparat o solutie de curatat injectia , am folosit-o defapt mecanicul i-a facut un circuit inchis si a folosit-o , dar simptomele nu au disparut , relanti sacadat , daca nu o accelerez putin la plecarea de pe loc se opreste motoru .
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
marcupascani- Suspendat
- 13 mesaje
- din 11 Dec 2014
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
marcupascani- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am si eu o problema cu Opel Astra G motor x20dtl.Nu trece mai mult de 3500-3700 ture nici pe loc nici an sarcina.La tester au rezultat urmatoarele erori. P1660 Fuel Cutoff Solenoid Circuit High Input(B) Not Present P0105 Boost Pressure Senzor Circuit Low Input(2) Present. P1635 Glow Device General Error(A) Present. Mentionez ca masina porneste la sfert,tine relantiul perfect, si motorul merge bine,lin si se aude bine.Aparte faptul ca se dezamorseaza si i-am pus o pompita pe tur cu care o amorsez dupa care porneste la sfert.Trebuie pornita in fiecare zi altfel se dezamorseaza.In asteptarea unui raspuns multumesc anticipat tuturor celor care vor dori sa-mi raspunda
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Un salut pentru toti opelistii.revin cu o intrebare in special pentru d-ul Iulian 1971. Pe tester activitatea acestui senzor este 00 acum ma intreb exista posibilitatea ca sa nu-i ajunga curent.? Si daca da care ar fi cauzele si cum pot verifica acest lucru.Curentul vine din calculator?Cum pot masura acest curent.Multumesc anticipat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Buna seara tuturor. Si revin cu o intrebare pentru dl Iulian 1971. Azi am avut putin timp(dupa vremea asta imprevizibila) si am luat la verificat firele de la senzor presiune galerie.Ce sa vezi mufa senzorului probabil a fost inlocuita. Firele invelite cu banda izoler erau imbinate si inca prost lucrat.problema este ca odata desfacuta banda izoler am gasit un fir desprins, greseala mea e ca nu am fost atent fapt pentru care m-am gasit cu doua fire pe care nu stiu unde sa le mai leg. Mentionez ca un al treilea fir ce iese de la mufa senzorului este legat cu alte fire deci acum misterul este care e plus si care e minus idem pe senzor.Daca le leg la intamplare(adica le inversez intre ele)pot busi ecu?.Sau cum i-mi pot da seama care si unde vine.Nu-mi dau seama dupa culori si probabil cel care a umblat nu si-a pus problema. Multumesc pentru eventualul raspuns.Am uita sa spun ca nu am masurat inca tensiunea.Dar si daca o masor cum pot sa-mi dau seama care e plus si care e minus?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Salut si revin cu informatii noi. Am reusit sa refac legaturile senzorului de pe galeria de admisie erorile nu mai apar. Dupa ce s-a stins cek engine in bord s-a turat pana la 5000de ture la relanti dupa care sa aprins iar. De data aceasta i-mi da p0400 critical system malfunction 2(refer to checking procedure.trouble code description)(05) present.Dupa ce am rasfoit putin pe site am inteles ca ar fi vorba de sistemul de vacum egr,electrovalve pompa vacum, dar as vrea si parerea voastra. Multumesc Am uitat sa va spun ca atunci cand sterg eroarea se tureaza iar la 5000 dupa care iar se aprinde martorul si apare aceiasi eroare
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
cleomp3
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2018
- Mesaj Privat
Un salut pentru toti. Si revin cu noutati .Am verificat tot sistemul de vacuum si dupa parerea mea este functional aparte faptul ca nu stiu cat de functional este. Toate electrovalvolele fac vacuum.Valvola EGR este functionala nu pot trage aer si nu pot sufla doar ca avand o ureche rupta aceasta este prinsa cu o saiba indoita si cu silicon rosu pe galeria de admisie fapt pentru care am observat ca curge ulei din galerie si se prelinge pe furtunul care vine de la turbo.Eroare p0400 normal dor ca atunci cand sterg eroarea opresc motorul dau iar cheie se tureaza pana aproape de 5000 dupa care se limiteaza intra martorul si normal eroarea.Sa fie o cauza ca nu e etansata corect? Sau pur si simplu aceasta nu functioneza corect. SI mai vreau sa stiu la relante cat trebuie sa se tureze in mod normal.Si e normal boost presure 1,0 la parametri pe op-com? Astept un raspuns,cu respect Claudiu. As vrea sa atasez niste poze cu parametri la relente dar din pacate nu stiu cum sa procedez
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cleomp3 a scris:...Eroare p0400 normal dor ca atunci cand sterg eroarea opresc motorul dau iar cheie se tureaza pana aproape de 5000 dupa care se limiteaza intra martorul si normal eroarea...
Daca EGR e bun, e posibil sa-ti scape vacum pe la capsula clapetelor de admisie sau pe la T-uri.
Verifica daca tija de la turbo sta trasa la maxim cu motorul pornit.
"Boost pressure" trebuie sa urce atunci cand o turezi peste 2000 rot.