Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marcupascani

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am pus-o pe tester si am primit eroarea ( cod eroare p1660 ) , la relanti parca se inneaca , alta eroare nu imi mai da , nu mi se aprinde check-ul in bord , dar parca nu are vlaga , in mers dupa 2000 de rotatii/min scoate fum , in martie am schimbat pompa de injectie a murit din senin , ce ar trebui sa fac ?
Am cumparat o solutie de curatat injectia , am folosit-o defapt mecanicul i-a facut un circuit inchis si a folosit-o , dar simptomele nu au disparut , relanti sacadat , daca nu o accelerez putin la plecarea de pe loc se opreste motoru .
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Circuit Open
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Valve Malfunction
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Malfunction
Calculator pompa defect.
Poti lua legatura cu @dancuciureanu pt. un diagnostic corect.
  • marcupascani

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Asta se poate repara sau ? singura varianta ramane inlocuirea pompei de injectie , aici totusi nu as vrea sa ajung : ] evident. Multumesc anticipat.
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Am si eu o problema cu Opel Astra G motor x20dtl.Nu trece mai mult de 3500-3700 ture nici pe loc nici an sarcina.La tester au rezultat urmatoarele erori. P1660 Fuel Cutoff Solenoid Circuit High Input(B) Not Present P0105 Boost Pressure Senzor Circuit Low Input(2) Present. P1635 Glow Device General Error(A) Present. Mentionez ca masina porneste la sfert,tine relantiul perfect, si motorul merge bine,lin si se aude bine.Aparte faptul ca se dezamorseaza si i-am pus o pompita pe tur cu care o amorsez dupa care porneste la sfert.Trebuie pornita in fiecare zi altfel se dezamorseaza.In asteptarea unui raspuns multumesc anticipat tuturor celor care vor dori sa-mi raspunda
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0105 e prezent si e cauza puterii scazute.
Curata senzorul si vezi daca sunt firele izolate bine.
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns m-am m-ai linistit dar te rog sa-mi spui daca poti si despre ce senzor e vorba? Multumesc.Poate e vorba de senzorul de pe galeria de admisie? Este nou marca Facet
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da, senzorul de admisie. Pune Bosch, sau ce e pe original.
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc inca odata. O seara buna
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Un salut pentru toti opelistii.revin cu o intrebare in special pentru d-ul Iulian 1971. Pe tester activitatea acestui senzor este 00 acum ma intreb exista posibilitatea ca sa nu-i ajunga curent.? Si daca da care ar fi cauzele si cum pot verifica acest lucru.Curentul vine din calculator?Cum pot masura acest curent.Multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pe firul negru (negru-galben) trebuie sa ai 5 V. Firele vin de la ECU. Vezi daca sunt intregi,
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian1971 voi verifica si voi reveni cu rezultatul.O seara buna tuturor.
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor. Si revin cu o intrebare pentru dl Iulian 1971. Azi am avut putin timp(dupa vremea asta imprevizibila) si am luat la verificat firele de la senzor presiune galerie.Ce sa vezi mufa senzorului probabil a fost inlocuita. Firele invelite cu banda izoler erau imbinate si inca prost lucrat.problema este ca odata desfacuta banda izoler am gasit un fir desprins, greseala mea e ca nu am fost atent fapt pentru care m-am gasit cu doua fire pe care nu stiu unde sa le mai leg. Mentionez ca un al treilea fir ce iese de la mufa senzorului este legat cu alte fire deci acum misterul este care e plus si care e minus idem pe senzor.Daca le leg la intamplare(adica le inversez intre ele)pot busi ecu?.Sau cum i-mi pot da seama care si unde vine.Nu-mi dau seama dupa culori si probabil cel care a umblat nu si-a pus problema. Multumesc pentru eventualul raspuns.Am uita sa spun ca nu am masurat inca tensiunea.Dar si daca o masor cum pot sa-mi dau seama care e plus si care e minus? Rolling Eyes
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In cupla instalatiei originale: pin 1(maro/alb) +5v; Pin 2(maro) masa; Pin 3(nagru/galben) semnal;
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc big electro acum ramane sa indentific aceste culoti .Dificil avand in vedere ca nu se mai recunosc. Nu stiu probabil sa le mai sterg cu ceva sa-mi dau seama ce culori sunt. Un mare multumesc si tie si lui iulian 1971 care ma indrumat catre problrma.. Va Very Happy doresc numai bine . Cu respect Very Happy
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut si revin cu informatii noi. Am reusit sa refac legaturile senzorului de pe galeria de admisie erorile nu mai apar. Dupa ce s-a stins cek engine in bord s-a turat pana la 5000de ture la relanti dupa care sa aprins iar. De data aceasta i-mi da p0400 critical system malfunction 2(refer to checking procedure.trouble code description)(05) present.Dupa ce am rasfoit putin pe site am inteles ca ar fi vorba de sistemul de vacum egr,electrovalve pompa vacum, dar as vrea si parerea voastra. Multumesc Am uitat sa va spun ca atunci cand sterg eroarea se tureaza iar la 5000 dupa care iar se aprinde martorul si apare aceiasi eroare
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Glumind,pot spune ca mai ai un pic si te poti inscrie la cursuri de formare profesionala pe brandul Opel... EGR-ul nu executa cursa supapei conform comenzii calculatorului,situatie in care este generata eroarea si limitarea...
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. O seara buna tuturor.
  • cleomp3

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Un salut pentru toti. Si revin cu noutati .Am verificat tot sistemul de vacuum si dupa parerea mea este functional aparte faptul ca nu stiu cat de functional este. Toate electrovalvolele fac vacuum.Valvola EGR este functionala nu pot trage aer si nu pot sufla doar ca avand o ureche rupta aceasta este prinsa cu o saiba indoita si cu silicon rosu pe galeria de admisie fapt pentru care am observat ca curge ulei din galerie si se prelinge pe furtunul care vine de la turbo.Eroare p0400 normal dor ca atunci cand sterg eroarea opresc motorul dau iar cheie se tureaza pana aproape de 5000 dupa care se limiteaza intra martorul si normal eroarea.Sa fie o cauza ca nu e etansata corect? Sau pur si simplu aceasta nu functioneza corect. SI mai vreau sa stiu la relante cat trebuie sa se tureze in mod normal.Si e normal boost presure 1,0 la parametri pe op-com? Astept un raspuns,cu respect Claudiu. As vrea sa atasez niste poze cu parametri la relente dar din pacate nu stiu cum sa procedez
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vezi ca Google explica tot ce doresti despre EGR,trebuie doar sa-l intrebi si sa cauti ce te intereseaza.De inteles vei intelege functie de pregatire si capacitati. Un raspuns punctual la o intrebare punctuala,e in limitele normalitatii,dar ce vrei dumneata,mai ca e ora de curs...!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cleomp3 a scris:...Eroare p0400 normal dor ca atunci cand sterg eroarea opresc motorul dau iar cheie se tureaza pana aproape de 5000 dupa care se limiteaza intra martorul si normal eroarea...

Daca EGR e bun, e posibil sa-ti scape vacum pe la capsula clapetelor de admisie sau pe la T-uri.
Verifica daca tija de la turbo sta trasa la maxim cu motorul pornit.
"Boost pressure" trebuie sa urce atunci cand o turezi peste 2000 rot.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR