- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am o Astra J 2013 cutie automatã 180k km, am sunat la rãdãcini buc pt schimb ulei cutie si au zis ca il schimba doar pe semnãturã, tot prin metoda culori si umpleri cutiei de ai multe ori ca nu se scurge tot o data. Ma surprins faptul ca au spus ca daca nu e facut schimbul de mult timp poate Sa se faca mai mult rau decat bine? E posibil? M_au pus pe gânduri, nu stiu ce sa mai cred. Masina e luata din germania a fost pe leasing la o firma ...
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
ska a scris:azi am fost si eu dimineata la service ( OPEL WEST - Reprezentanta Opel din Oradea ) sa fac schimbul de ulei la cutie.
Nu e INSIGNIA, dar e aceeasi cutie
Opel Astra J A20DTH 165cp, cutie AF40, din 2015 si 63.000 la bord ( eu am luat masina in Martie/Aprilie 2016 din Germania, si avea 25.000km la bord )
citind pe forum, si pe net, am considerat ca ar fi benefic un schimb de ulei, in mod regulat.
cand au dat jos busonul de la ulei, m-am speriat efectiv.
la doar 63.000km, uleiul era NEGRU. si cand zic NEGRU, ma refer la NEGRU, nu vreo nuanta mai intunecata.
s-a completat cu aprox 2,5L, s-a lasat motorul sa mearga, schimbat toate treptele, facut circuitul complet vreo 10min, etc.
l-am mai scos odata, si era o idee mai imbunatatit, dar culoarea era inca dubioasa, asa ca am considerat ca e mai bine sa mai fac inca o etapa de completare, identica cu cea de mai sus.
la a treia golire, uleiul arata deja destul de aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou din flacon.
nu aveam probleme la cutie, nu aveam socuri, iar dupa schimb nu am simtit nicio imbunatatire, poate pentru ca nici n aveam ce sa simt ca totul mergea bine si inainte Smile
cost total 8L ulei ( 3 x 2,5L ) la 51,25 lei litru cu tva = 412 lei cu tva, si manopera de 238 lei cu tva. total 650 lei. care odata la 2 ani sau 60.000km nu cred ca reprezinta un cost enorm pentru a intretine o cutie automata.
Nu e INSIGNIA, dar e aceeasi cutie
Opel Astra J A20DTH 165cp, cutie AF40, din 2015 si 63.000 la bord ( eu am luat masina in Martie/Aprilie 2016 din Germania, si avea 25.000km la bord )
citind pe forum, si pe net, am considerat ca ar fi benefic un schimb de ulei, in mod regulat.
cand au dat jos busonul de la ulei, m-am speriat efectiv.
la doar 63.000km, uleiul era NEGRU. si cand zic NEGRU, ma refer la NEGRU, nu vreo nuanta mai intunecata.
s-a completat cu aprox 2,5L, s-a lasat motorul sa mearga, schimbat toate treptele, facut circuitul complet vreo 10min, etc.
l-am mai scos odata, si era o idee mai imbunatatit, dar culoarea era inca dubioasa, asa ca am considerat ca e mai bine sa mai fac inca o etapa de completare, identica cu cea de mai sus.
la a treia golire, uleiul arata deja destul de aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou din flacon.
nu aveam probleme la cutie, nu aveam socuri, iar dupa schimb nu am simtit nicio imbunatatire, poate pentru ca nici n aveam ce sa simt ca totul mergea bine si inainte Smile
cost total 8L ulei ( 3 x 2,5L ) la 51,25 lei litru cu tva = 412 lei cu tva, si manopera de 238 lei cu tva. total 650 lei. care odata la 2 ani sau 60.000km nu cred ca reprezinta un cost enorm pentru a intretine o cutie automata.
Daca uleiul tau din cutie zici ca era negru la 63k km , al meu la 180k km arata asa
Nu stiu ce sa mai cred. Nu pot decat sa deduc ca poate a mai fost schimbat, ceea ce e de bine...
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Eu l-am schimbat singur pe o rampã am desfãcut furtunele de la rãcitor, am pus un furtun la tur din cutie și am pornit motorul. Din radiator se scurge singur cat de cât. Cât ulei a curs atît am completat cam 6liti. Nu am avut probleme înainte de schimb nici dupã, dar la reprezentanța schimbau doar 3 litri.
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Poti detalia putin? Când ai pornit motorul ai schimbat uleiul ce curge din cutie? Dupã ce ai pornit motorul, pe mãsurã ce curgea uleiul trebuie completat?
Sau ai scos tot uleiul si dupã ai pus cat ai scos?
Cati km are mașina, a mai fost schimbat? Întreb pentru ca urmeazã sa schimb si eu uleiul la un service, dar încã ma gândesc la ce mi-au spus cei de la Opel ca pot apara probleme dupã schimb.
Sau ai scos tot uleiul si dupã ai pus cat ai scos?
Cati km are mașina, a mai fost schimbat? Întreb pentru ca urmeazã sa schimb si eu uleiul la un service, dar încã ma gândesc la ce mi-au spus cei de la Opel ca pot apara probleme dupã schimb.
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- CCristinel
- *
- 1 mesaje
- din 01 Mai 2018
CCristinel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2018
- Mesaj Privat
- CDaniel398
- *
- 27 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Insignia 2013 A20DT
- Germania
CDaniel398
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=RuNNqh8-jkw despre uleiul de transmisie "lifetime" care tine atat timp cat tine durata de viata a cutiei...am insignia 2013 si deja vreau sa schimb uleiul
cristy777
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2018
- Mesaj Privat
SBaracu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salutare colegi! De currand am achizitionat un Opel insignia 2l 1160 cai, am ceva problème la cutie, de la 3 in sus incepe sa patineze si ramane blocata in 4,5,6, am fost la cateva servisuri si nici un raspuns concret, azi am desfacuto si am gasit cele doua fortune de merg la radiatorul de racire fisurate si da cu ulei, am golit si uleiul din cutie si a fost un litru jumate, aveti cumva idei daca Asta este cauza? Multumesc
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
SBaracu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Masina mea avea170mii km când am schimbat uleiul la cutie
Prima datã, am dat drumul la ulei, tot odatã i-am scos și bușonul de completare.
Apoi am scos furtunele din cutie, am lãsat sã se scurgea,
Am înfipt un furtun din dotare, in turul din cutie spre radiator, am pornit motorul timp de câteva secunde, apoi am completat cu un litru ,am repetat operațiunea de 3 ori.
Important e sa ții cont cât ulei scoți, cã apoi tot atât sã completați.
Am pus furtunele la loc, bușonul de golire,
Am verificat cât ulei am scos, cât am completat, daca a fost nevoie am mai pus ulei sa ajung la cantitatea scoasã.
Finalul, pornești motorul, schimbi vitezele fara grabã timp de aproximativ 5 minute.
Am 2 ani și un pic de când am fãcut aceastã manevrã și nu am probleme.
Multã baftã și vouã.
Prima datã, am dat drumul la ulei, tot odatã i-am scos și bușonul de completare.
Apoi am scos furtunele din cutie, am lãsat sã se scurgea,
Am înfipt un furtun din dotare, in turul din cutie spre radiator, am pornit motorul timp de câteva secunde, apoi am completat cu un litru ,am repetat operațiunea de 3 ori.
Important e sa ții cont cât ulei scoți, cã apoi tot atât sã completați.
Am pus furtunele la loc, bușonul de golire,
Am verificat cât ulei am scos, cât am completat, daca a fost nevoie am mai pus ulei sa ajung la cantitatea scoasã.
Finalul, pornești motorul, schimbi vitezele fara grabã timp de aproximativ 5 minute.
Am 2 ani și un pic de când am fãcut aceastã manevrã și nu am probleme.
Multã baftã și vouã.
NxRolix
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2012
- Mesaj Privat
Buna. Am si eu o intrebare. Am schimbat uleiu din cutie doar ca nu mi-a intrat doar aprox 2.8l cu tot 500ml ce se toarna dupa ce se scurge.
Problema mea este ca imi apasa ulei pe aerisire.
Tot am citit pe net ca im af40 se pune aprox 3.5l mie nu mi-a intrat doar aprox 2.8 si pe langa asta imi apasa pe aerisire.
Pe de alta parte am vazut un coleg pe forum zicea ca la astra i sa pus 2.5l la aceasi cutie.
Masina mea este un opel insignia din 2015
Intrebarea este oare e prea mult ce am pus sau problema poata sa vina de altundeva ?
Mentionez ca aerisire se afla pe partea de sus a cutiei... deci ori din cauza ca se extinde uleiul la temperatura ori face presiune ?
Are cineva ceva idee ?
Problema mea este ca imi apasa ulei pe aerisire.
Tot am citit pe net ca im af40 se pune aprox 3.5l mie nu mi-a intrat doar aprox 2.8 si pe langa asta imi apasa pe aerisire.
Pe de alta parte am vazut un coleg pe forum zicea ca la astra i sa pus 2.5l la aceasi cutie.
Masina mea este un opel insignia din 2015
Intrebarea este oare e prea mult ce am pus sau problema poata sa vina de altundeva ?
Mentionez ca aerisire se afla pe partea de sus a cutiei... deci ori din cauza ca se extinde uleiul la temperatura ori face presiune ?
Are cineva ceva idee ?
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Nivelul la cutie se ia astfel.
Motorul pornit, maneta pe Drive, piciorul pe frânã, se da jos busonul de la cel de golire (sânt douã unu in altul) dacã, curge a fost prea mult. Dacã nu curge completezi pânã curge. Dupã ce sa oprit din curs surplusul pui busonul la loc. Mult noroc.
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTJ
Motorul pornit, maneta pe Drive, piciorul pe frânã, se da jos busonul de la cel de golire (sânt douã unu in altul) dacã, curge a fost prea mult. Dacã nu curge completezi pânã curge. Dupã ce sa oprit din curs surplusul pui busonul la loc. Mult noroc.
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTJ
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Nivelul se face cu motorul pornit si temperatura uleiului la 70-80 grade, cu piciorul pe frana se trece o data de doua ori maneta prin PRND stand pe fiecare pozitie cel putin 2-3 sec, se desface surubul de nivel(este in interiorul busonului de golire), daca curge ulei se asteapta pana acesta picura, daca nu se completeaza cu ulei pana da pe la nivel si se pune la loc surubelul. dupa care se mai completeaza cu 0.4-0.5 litri de ulei dupa aceasta operatiune. Deci nivelul corect al uleiului din cutie este nivel buson + 0.4-0.5 litri.
http://www.abs-zero.com/how...ansmission-fluid/
sau aici
https://workshop-manuals.com...level_inspection/
http://www.abs-zero.com/how...ansmission-fluid/
sau aici
https://workshop-manuals.com...level_inspection/