Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Exact asa e.
Nu poti scoate galeria de admisie batand din palme...
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am desfacut-o pe a mea la masina din semnatura pentru ca am probleme cu tija swirl si am si curatat-o . Pot spune ca nu e o operatiune usoara avand in vedere ca trebuie slabita si distributia , mai bine zis se da jos pompa de inalta pentru ca nu ai cum sa scoti galeria altfel. Cel putin asa e la 1.9 dth. Parerea mea e ca daca nu aveti treaba cu mecanica mai bine o lasati asa.....cei care au nevoie de sfaturi le pot cere.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut, opelisti!
Dupa cum am promis, revin in club. Vreau sa iau un Vectra C Z19DT 120cp din 2008 cu 125.000km.
La pornire, indiferent daca e la rece sau la cald... invarte mult pana porneste, iar cand in sfarsit o face, simt o smucitura.
Sa fie admisia infundata? Sau EGR?
Avand capacul prins in 2 suruburi, nu am avut acces la el, dar pe langa el vad in partea frontala ceva murdarie de ulei... nu pot zice daca e nou sau vechi, dar e imbibat de praf.
PS: As fi preferat un Z19DTH, dar asta l-am gasit de moment!
Are ambreiajul vreo legatura cu asta!? Nu prezinta simptomele clasice de volanta pe duca.
In mers se comporta perfect, doar ca parca ii lipsesc cativa caluti Crying or Very sad
Cu respect!
(scuze pentru dublu post!)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Z19DT e mai fiabil decat Z19DTH si intretinerea e ceva mai ieftina. Gasesti soft original pt. EGR-off. Are 8 valve fata de 16 la Z19DTH.
Pornirea grea poate fi cauzata de injectoare sau regulator presiune rampa injectoare. Mergi la o diagnoza si spune ce gasesti.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Iulian, merci pt raspuns. Intr-adevar, e mai ieftin pentru ca nu are tija swirl, actuator..... in rest nu am observat diferenta fata de z19dth.
Nu stiu daca ar fi de acord tipul sa ii conectez op-comul..... si asa cand am vazut ca agata schimbatorul... am desfacut husa de la maneta sa vad daca e uscata, iar mama tipului a intrat in panica...ca: "ce fac!? ce demontez!?" . Intr-adevar, timoneria uscata!
Injectoarele nooi sunt scumpe? Un pret aproximativ se poate? Chiar si pentru regulator?
Cu respect!
  • Geo60

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare ,

apropo de acest TIS .De unde se poate descarca?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Il gasesti pe net dar vezi ca este in lb. Engleza
  • Geo60

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut ,

am gasit numai ca nu sant toate fisierele active.In afara de TIS2000 mai exista si alta versiune FREE?
  • tudor.bogdann

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z15se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Tocmai am curãțat galeria de demisie la un Opel Astra H 1.7 cdti din 2005.nu mi.a venit sa cred ce am scos de acolo. Atașez poze
  • cristiandonose

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
La cate trebuie demontate acolo parca 500 lei nu mai pare asa mult.
  • pelikkanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2018

  • Mesaj Privat
merita curatarea cu hidrogen asa zisa decarbonizare? vad ca este promovat destul de mult procedeul si este la ~200 ron?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Decarbonizarea are minime efecte in filtrele de particule pentru ca tot condensul rezultat antreneaza si depunerile de pe faguri si usureaza putin trecerea gazelor pe evacuare.Singura varianta este demontarea si curatarea chimica una dintre cele mai bune solutii este Decarbusolvul , ori ca il luati la bidon ori la spray oricum curata mai adanc decat degresantul simplu pe care eu il folosesc la sfarsit .Aditivii de injectoare nu au treaba cu admisia,este reclama de doi lei plus ca este periculos pentru tot ce este cauciuc in circuitul de alimentare il dizolva si-l aduce gramada in injectoare si atunci sa vedeti probleme cu adevarat.Schimbul uleiului la timp are de-a face cu depunerile pentru ca uleiul cat de cat curat nu contine atat de multa funingine care ramane si se acumuleaza in timp pana se face smoala.
  • CBuhac

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Eu am demontat galeria astazi pt a o curata nu se poade demonta galeria pana nu scoti pompa de inalta trebuie fixat pinionul in 2 suruburi ca sa nu mai umbli la distributie
  • EAdrian89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Eu am dat jos galeria de 2 ori so curat de calamina.opel vectra B 2.2 DTI.nu e greu nu sant multe suruburi.cateva de 8 shi ctateva de 10.ai grija la tevile de la injectoare sa nu le ruoi.cand montezi totul inapoi o sa bata outin motorul pana se incarca injectoarele cam 5-7 min.eu am curatat calamina cu o spatula ingusta,si 3x1 spray wd40.cam 2 ore am terminat.bafta
  • batos9

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
În legãturã cu tutorialul demontare galerie admisie p/u z19dt, poate cineva are poze sau video îl rog frumos sã posteze aici pe forum, sau dacã e posibil sã vinã cu niște pași de demontare și recomandãri.
Mulțumesc anticipat.
  • Lord_Zeus

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Omul ala a facut revizie totala daia a umblat si la distributie,nu cred ca trebuie sa dai jos distributia ca sa desfaci galeria de admisie
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Eu am dat jos galeria de admisie pentru z19dt.E multa muncã.trebuie data jos distributia pentru a putea scoate pompa de inalta presiune.Daca nu scoti pompa de inalta presiune nu o sa poti da jos galeria deoarece nu o sa o poti desface in primul rand (primul surub de langa distributie e imposibil de scos daca nu dai pompa jos),dupa aceea efectiv nu are loc sa iasa afara de pe suruburi pt ca se loveste in pompa de inalta presiune.Deci sunt o gramada de desfacut ,aproximativ o jumatate de zi de munca .Rezultatul insa MERITA.Se schimba radical mersul motorului .
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am gasit acest filmulet. Este de lucru nu gluma.

http://www.youtube.com/watch?v=9TenYIbjQh0
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tocmai ce am desfacut eu jumatate de motor, si confirm, la Z19DT mai bine ii faci "Italian Tune Up" decat sa dai jos admisia.

Trebuie demontate asa, in ordine:
- EGR
- clapeta acceleratie
- racitor EGR (bracketul din spate al racitorului de EGR e prins de admisie) - are 2 piulite, una pe admisie in spate, si una e montata intr-un surub comun cu termostatul. trebuie scos colierul care ajunge in teava de la evacuare, altfel nu se misca din loc.
- regulatorul de motorina (2 suruburi)
- rampa common rail (2 suruburi pe admisie), restul sunt tevile catre injectoare si pompa de inalte - rampa de motorina am scos-o cu tot cu regulator, iar din regulator am scos doar mufa rapida de motorina cu cleme pe parti opuse, acelasi lucru am facut si cu pompa de inalte pt ca imi statea in cale, am scos direct mufa rapida din filtru fara sa umblu la colierul presat de pe pompa.
- data jos cureaua de accesorii cat si rola intinzatoare (e prinsa de suportul de alternator/pompa inalte, acel suport mare de aluminiu) - rola intinzatoare se detensioneaza cu o inelara de 13 in S cel mai bine, eventual ii puneti un imbus de 5 sau de 6 pt blocare (are o gaura fixa, si una pe partea mobila, cand e detensionat la maxim, gaurile coincid, si se poate pune un cui / imbus pt blocare
- alternatorul - cheie de 8 la firul mic , 13 la firul mare din spate, un surub lung care se scoate dinspre spatele motorului, unul sub alternator mai scurt (asta parca e cu cheie de 15)
- blocata roata de la pompa de inalte cu 2 suruburi (merg alea de la capacul de distributie , suruburile superioare care-s mai lungi)
- la mine nu a iesit pompa din suruburile de pe bracket, lovea in admisie
- slabit suportul alternator (are 5 suruburi in total, 1 mai mare care se vede pe partea de distributie, si 3 sau 4 sunt SUB suport pe spatele motorului, cu cheie de 13 le scoti
- odata ce suportul se poate trage 1-2cm spre parbriz, pompa poate fi scoasa
- atentie, roata dintata de la pompa nu iese cu una cu doua, eu am cumparat o presa de pe net. NU bateti in ax cu nimic sau in rola.
- de aici, mai ai 9 piulite de scos si admisia e out.

evident, eu am mers mai departe pt ca am data jos chiulasa, am scos suportul de alternator cu totul, distributia data jos, armatura fata, scos ansamblul de radiatoare din partea farului stang si pus totul pe o caramida ca sa am loc cu cheia tubulara, desfacut colierul de la turbo spre catalizator ca sa pot trage galeria spre spate, in prealabil dupa ce am scos ansamblul de ventilatoare, etc.

Atentie, va recomand pungi de sandwichuri care se sigileaza, cum desfaceti ceva, suruburi/piulite/suporti in punga, si scris pe ea cu markerul de unde sunt, altfel or ramaneti cu suruburi ori se pun alte suruburi in alte parti.

Daca va incumentati la jobul asta, recomand sa schimbati rolele de la accesorii (o sa aveti surprize cand le rotiti cu mana, ce zgomot au), garnitura de la admisie, garnitura clapeta acceleratie, si daca tot e admisia jos si e o gramada de spatiu, eu as da si electromotorul jos pt curatare/verificare perii si gresare. Toata operatiunea pentru cine a mai desfacut pe la motorul asta, dureaza cam 4 ore pana la scoaterea galeriei de admisie, zic eu, ca intr-o zi de weekend de dimineata pana seara se poate scoate/pune la loc, plus timpul de spalare efectiv .
  • georgica92

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Pentru colegul Tox, imi poti spune te rog frumos cum ai procedat la amorsarea instalatiei de injectie la remontare si daca ai intampinat ceva probleme cu pornirea?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR