Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • larry77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am un opel vectra 2.0 model 92 si am urmatoarea problema:dau drumu la caldura,baga bine, merg ce merg cu masina si dupa ce intra ventilatorul de racire atuni cand apa mi-a ajuns la 90 de grade imi baga aer rece si o tine asa pana ies din aglomeratie si scade temp apei la 80 de grade.apoi baga iar caldura. stie cineva care e cauza, ca ma innebunesdte, mai ales acum iarna..
Skip ads

  • larry77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc de pareri baieti..dar stateam si ma gandeam:e posibil ca termocupla sa-mi raceasca apa puternic asa incat atunci cand trece prin sistem sa-mi bage aer rece? pt ca atunci se intampla..


Ultima modificare făcută de larry77 la Dum 11 Nov, 2007 7:45 pm
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Incearca asta:
1 - verifica daca ai depuneri de piatra ce impiedica functionarea normala a termostatului (pt asta da termostatul jos si uita-te la locasul lui);
2 - verifica functionarea acestuia (il pui intr-un ibric cu apa pe foc si inainte de a fierbe apa, trebuie sa se deschida, il iei de pe foc si se inchide la scaderea temperaturii apei);
3 - aeriseste foarte bune circuitul de racire.
Ne mai auzim dupa asta Wink
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
inlocuieste termostatul,de aerisit nu prea ai ce sa aerisesti ca se aeriseste singura...
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie aerisit !
Citez din manualul ETZOLD :
AERISIREA SISTEMULUI DE RACIRE
- se demonteaza surubul cu cap hexagonal interior (imbus) de la capacul carcasei termostatului;
- se toarna lichid de racire in vasul de expansiune pana cand prin orificiul termostatului curge lichid curat, fara bule de aer;
- se introduce surubul uns cu pasta de etansare si se strange cu un cuplu de 15 Nm. Idea
Terminat citatul.
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
larry77 ce cod de motor ai ? c20ne?

daca e vorba de vectra a :


la motorul meu nu exista surub de aerisire,si din cate stiu eu motorul 8v 2000 are cam la fel locasul pentru termostat.
in fond,sper sa rezolvi cu caldura schimband termostatul... Very Happy
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Exact problema asta o expusesem si eu intr-un post numai c ala mine apare la 100 de grade.

La mine termostatul si radiatorul din interior sunt noi asa ca nu pot da vina pe ele.

Cred ca problema este aer in instalatie.
Eu pierd apa pe la un furtun prin spatele motorului(maine ma du cu ea la mester)

Din ce zice si mesterul se pare ca nu-si mai face instalatia aerisirea cum trebuie daca exist un por , o gaurica pe undeva. O sa postez rezultatul in urmatoarele zile.
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea, de nespecialist, este ca demontarea senzorului si umplerea cu lichid (pana ajunge la orificiu), descrisa in pagina scanata de tine, este similara cu operatiunea din citatul meu, cu diferenta ca unul are surub de aerisire, la altul evacuarea aerului de face prin orificiul senzorului.
Nu vad altfel de ce trebuie demontat senzorul respectiv Shocked .
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de fapt vroiam sa spun ca se poate si fara,te scuteste de un efort in plus.eu am schimbat radiatorul si nu am aerisit instalatia,tocmai ca se aeriseste singura (cu conditia sa nu ai scapari de antigel bineinteles...).borcanul de expansiune e mai sus cu cativa cm fata de tot traseul de racire.am pus antigel,am ponit motorul,si am completat dupa aprox. 5min. pana la nivel.nu am mai umblat de ~6 luni la antigel,si e la fel si acum.
  • larry77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Exact problema asta o expusesem si eu intr-un post numai c ala mine apare la 100 de grade.

La mine termostatul si radiatorul din interior sunt noi asa ca nu pot da vina pe ele.

Cred ca problema este aer in instalatie.
Eu pierd apa pe la un furtun prin spatele motorului(maine ma du cu ea la mester)

Din ce zice si mesterul se pare ca nu-si mai face instalatia aerisirea cum trebuie daca exist un por , o gaurica pe undeva. O sa postez rezultatul in urmatoarele zile.


sa-mi zici si mie pls cum ai rezolvat problema..succes!
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Era crapata piesa nr 4.

Astept sa vina , ca e pe comanda si apoi vedem ce si cum.



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR