- deleted-105026
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2015
deleted-105026
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Descriere problema: Dupa un timp am observat ca dupa ce sta o noapte masina in parcare (-5 grade zilele astea), dimineata masina porneste FOARTE greu, invarte de 5-6 ori, iar dupa ce porneste scade foarte mult in turatie (da sa moara) + fum alb. Dupa 10-15 secunde de chinuiala. Daca opresc masina si o pornesc din nou, porneste la sfert + ca in timpul zilei porneste foarte bine.Am pus op-com-ul pe masina si nu-mi apare nici un cod de eroare.Pe bord nu am niciun martor aprins.Bateria este buna, iar alternatorul incarca 13.7 cu toti consumatorii porniti.
Inainte sa o bag la service sunt curios si de parerile voastre.
Va multumesc pentru ajutor.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Y17DT
Descriere problema: Dupa un timp am observat ca dupa ce sta o noapte masina in parcare (-5 grade zilele astea), dimineata masina porneste FOARTE greu, invarte de 5-6 ori, iar dupa ce porneste scade foarte mult in turatie (da sa moara) + fum alb. Dupa 10-15 secunde de chinuiala. Daca opresc masina si o pornesc din nou, porneste la sfert + ca in timpul zilei porneste foarte bine.Am pus op-com-ul pe masina si nu-mi apare nici un cod de eroare.Pe bord nu am niciun martor aprins.Bateria este buna, iar alternatorul incarca 13.7 cu toti consumatorii porniti.
Inainte sa o bag la service sunt curios si de parerile voastre.
Va multumesc pentru ajutor.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Y17DT
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Sunt multe cauze la problema ta , dezamorsare,antigel in capul pistoanelor,calculator injectie ,injectoare,pompa injectie.Cu antigelul cum stai ,scade nivelul cumva.
Citeste si aici si vezi ce gasesti.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=32618
Poti folosi si functia cautare cu incredere ,s-a discutat pe forum.
Apropo de incarcare ,13,7v este la limita minima cu consumatori ,corect ar fi 14.2 v....14,4v cu consumatori si 13,7v...13,8 fara consumatori .
Citeste si aici si vezi ce gasesti.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=32618
Poti folosi si functia cautare cu incredere ,s-a discutat pe forum.
Apropo de incarcare ,13,7v este la limita minima cu consumatori ,corect ar fi 14.2 v....14,4v cu consumatori si 13,7v...13,8 fara consumatori .
- deleted-105026
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2015
deleted-105026
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ai reparat de curand alternatorul?
Poti verifica incarcarea cu un multimetru digital fata de minus baterie si plus baterie si minus bat.si iesirea pozitiva a alternatorului .Nu trebuie sa ai pe alternator mai mult ca pe borna plus a bat.Exista un cablu de la altern la plus bat.si poate pica ceva tensiune pe el ,mai exact pe capetele cablului unde sunt sertizati papucii (am patit si incarca la fel ca la tine 13,7 max. si am dublat cablul de (+)cu altul).
Verifica si mufa M parca ...de la Ecu sa nu ai motorina in ea.
Poti verifica incarcarea cu un multimetru digital fata de minus baterie si plus baterie si minus bat.si iesirea pozitiva a alternatorului .Nu trebuie sa ai pe alternator mai mult ca pe borna plus a bat.Exista un cablu de la altern la plus bat.si poate pica ceva tensiune pe el ,mai exact pe capetele cablului unde sunt sertizati papucii (am patit si incarca la fel ca la tine 13,7 max. si am dublat cablul de (+)cu altul).
Verifica si mufa M parca ...de la Ecu sa nu ai motorina in ea.
- deleted-105026
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2015
deleted-105026
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat