Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • deleted-105026

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!
Descriere problema: Dupa un timp am observat ca dupa ce sta o noapte masina in parcare (-5 grade zilele astea), dimineata masina porneste FOARTE greu, invarte de 5-6 ori, iar dupa ce porneste scade foarte mult in turatie (da sa moara) + fum alb. Dupa 10-15 secunde de chinuiala. Daca opresc masina si o pornesc din nou, porneste la sfert + ca in timpul zilei porneste foarte bine.Am pus op-com-ul pe masina si nu-mi apare nici un cod de eroare.Pe bord nu am niciun martor aprins.Bateria este buna, iar alternatorul incarca 13.7 cu toti consumatorii porniti.
Inainte sa o bag la service sunt curios si de parerile voastre.
Va multumesc pentru ajutor.

----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Y17DT
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt multe cauze la problema ta , dezamorsare,antigel in capul pistoanelor,calculator injectie ,injectoare,pompa injectie.Cu antigelul cum stai ,scade nivelul cumva.
Citeste si aici si vezi ce gasesti.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=32618
Poti folosi si functia cautare cu incredere ,s-a discutat pe forum.
Apropo de incarcare ,13,7v este la limita minima cu consumatori ,corect ar fi 14.2 v....14,4v cu consumatori si 13,7v...13,8 fara consumatori .
  • deleted-105026

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea ca toate astea sa fie din cauza alternatorului? oare de asta tot scade asa mult in ture? parca m-am uitat intr-o zi la nivelul antigelului si mi s-a parut ca a scazut un pic, dar maine ma uit si iti zic sigur
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai reparat de curand alternatorul?
Poti verifica incarcarea cu un multimetru digital fata de minus baterie si plus baterie si minus bat.si iesirea pozitiva a alternatorului .Nu trebuie sa ai pe alternator mai mult ca pe borna plus a bat.Exista un cablu de la altern la plus bat.si poate pica ceva tensiune pe el ,mai exact pe capetele cablului unde sunt sertizati papucii (am patit si incarca la fel ca la tine 13,7 max. si am dublat cablul de (+)cu altul).
Verifica si mufa M parca ...de la Ecu sa nu ai motorina in ea.
  • deleted-105026

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
da, alternatorul a fost reparat...anual imi pica puntea de diode. O sa verific maine incarcarea cum mi-ai zis si ecu. Mersi de sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR