- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Testul de compresie a fost fix-pix, asta daca vreiprofi se face altfel.
Sfatul meu este sa mergi la maiandrei sau eduard_33 (vezi publicitate) ca sigur au cu ce sa vada stare cilindri, pistoane, supape fara sa desfaci de nebun motorul.
De nebun = bani si timp aruncati, se constata ca avaria e prea mare si trebuie alt motor.
Sfatul meu este sa mergi la maiandrei sau eduard_33 (vezi publicitate) ca sigur au cu ce sa vada stare cilindri, pistoane, supape fara sa desfaci de nebun motorul.
De nebun = bani si timp aruncati, se constata ca avaria e prea mare si trebuie alt motor.
- englezu_gt
- *
- 24 mesaje
- din 20 Aug 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Ilfov
englezu_gt
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
- englezu_gt
- *
- 24 mesaje
- din 20 Aug 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Ilfov
englezu_gt
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
- a.marius07
- *
- 7 mesaje
- din 02 Jan 2015
- Corsa 2003
- Bacau
a.marius07
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Sunt posesor de Opel corsa c motor 1.0
Dupa ce am cumparat masina,a inceput sa tremure motoru in mers,adica daca merg cu masina mai turata peste 2500 de ture mi se aprinde moartoru cheita in bord si incepe sa tremure motoru.
Si daca merg in continuare cu motoru sa tremure,raman fara frani.
Daca opresc motoru si o las cateva minute nu mai tremura, dar pentru cativa km martoru ramane aprins in bord.Doar ca porneste greu.
Daca merg si nu depasesc 2000 de ture,nu mi se aprinde nimic in bord.
Am fost la service, a pus-o pe testar si mi-a zis ca e valva egr defecta deoarece ramane blocata pe deschis si ca nu lucreaza in parametri.
Metoda cu pedala cod 1405-tot valva egr.
Am luat un egr Second Hand, l-am pus pe masina, am sters eroarea, dar problema nu a disparut.In mers cand o turam peste 2500 de ture se aprindea martoru in bord dar nu tremura..dar tremura la relanti si pe testar aceeasi eroare1405.
Alt mecanic cu alt testar mi-a zis ca egr-ul meu e bun ca la aceleratie egr-ul lucreaza bine.
Pana la urma am pus tot egr-ul meu pe masina.
Saptmana asta m-am uitat la buji,iar una dintre ele era foarte oxidata ,mentionez ca le schimbasem acum 4-5 luni. Le-am schimbat din nou.Pornea mai greu,dupa ce am schimbat bujile,porneste la sfert de cheie. Dar cand incepe motoru sa tremure in mers dupa ce o turez... nu mai porneste la sfert.
Sa nu fie egr-ul de vina?
De ce era bujia f oxidata ?
Vreau sa cumpar supapa egr-noua si vreau sa fiu sigur ca egr-ul e cel care imi face probleme!
Sunt posesor de Opel corsa c motor 1.0
Dupa ce am cumparat masina,a inceput sa tremure motoru in mers,adica daca merg cu masina mai turata peste 2500 de ture mi se aprinde moartoru cheita in bord si incepe sa tremure motoru.
Si daca merg in continuare cu motoru sa tremure,raman fara frani.
Daca opresc motoru si o las cateva minute nu mai tremura, dar pentru cativa km martoru ramane aprins in bord.Doar ca porneste greu.
Daca merg si nu depasesc 2000 de ture,nu mi se aprinde nimic in bord.
Am fost la service, a pus-o pe testar si mi-a zis ca e valva egr defecta deoarece ramane blocata pe deschis si ca nu lucreaza in parametri.
Metoda cu pedala cod 1405-tot valva egr.
Am luat un egr Second Hand, l-am pus pe masina, am sters eroarea, dar problema nu a disparut.In mers cand o turam peste 2500 de ture se aprindea martoru in bord dar nu tremura..dar tremura la relanti si pe testar aceeasi eroare1405.
Alt mecanic cu alt testar mi-a zis ca egr-ul meu e bun ca la aceleratie egr-ul lucreaza bine.
Pana la urma am pus tot egr-ul meu pe masina.
Saptmana asta m-am uitat la buji,iar una dintre ele era foarte oxidata ,mentionez ca le schimbasem acum 4-5 luni. Le-am schimbat din nou.Pornea mai greu,dupa ce am schimbat bujile,porneste la sfert de cheie. Dar cand incepe motoru sa tremure in mers dupa ce o turez... nu mai porneste la sfert.
Sa nu fie egr-ul de vina?
De ce era bujia f oxidata ?
Vreau sa cumpar supapa egr-noua si vreau sa fiu sigur ca egr-ul e cel care imi face probleme!
- alynutzu_cvm
- **
- 305 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Astra 2006 Z17DTR
- Iasi
alynutzu_cvm
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat