Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
In primul rand doresc sa va salut pe toti de pe forum. Citesc cu atentie discutiile de pe acest forum si unele mi-au fost de mare ajutor .Acuma vreau sa va zic si problema mea poate ma puteti ajuta .Este vorba de un Astra G ,2003 ,motor Z17DTL.
Problema 1.
La plecarea de pe loc cand accelerez scoate fum negru .Chestia este ca scoate de pe la 2000-2200 ture ceea ce este cam deranjant . Nu va mai zic cum face daca bag piciorul in acceleratie mai mult .
Am fost la GTT si am pus-o pe tester si mi-au spus ca este dus EGR-ul .Mi-am luat altul second l-am inlocuit si tot asa facea .Drept urmare l-am curatat pe al meu si l-am pus la loc .Apoi m-am dus pe Prelungirea Ghencea 33, la nea Mircea .Acolo supriza ,imi arata ca nu merge capsula vacuum care comanda niste clapete din galerie .Adica era blocata.Deci s-a apucat omul de treaba si a rezolvat problema . Numai ca masina face la fel.Nu stiu ce sa mai verific, poate injectoarele ?
S-a uitat omul pe la vacuum-uri si totul este bine ,turbina functioneaza,chiar a pus si testerul si mi-a aratat ca totul este OK.Dar totusi masina in mers scoate fum la accelerare mai mult decat normal.
Problema 2.
Dupa ce se incalzeste motorul nu pot sa o tin turata in plaja 1200- 1800 ture .Dimineata cand o pornesc nu este nici o problema ,dar dupa ce s-a incalzit motorul daca apas pedala de acceleratie ori nu se tureaza ori se duce peste 2000 ture .Daca totusi reusesc sa o stabilizez la 1800 ture are o mica intrerupere,care dispare dupa ce cresc turatia peste 2000-2200 .Eu banuiesc ca ar fi un injector care nu merge bine ,dar mai bine las pe cineva care se pricepe sa-mi zica daca asta ar fi .
Vreau sa va zic ca nu am nici un bec de eroare aprins la bord si masina merge bine ,adica are forta la demaraj . Dar si fumul este pe masura .
Cam asta ar fi istoria mea sper ca cineva sa ma poata ajuta cu un sfat ,sau sa-mi recomande un service bun ca de reprezentante Opel nu mai vreau sa mai aud .

Multumesc

Cornel


Ultima modificare făcută de koko69 la Dum 04 Nov, 2007 10:52 am
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa dai o cautare pe forum si ai sa gasesti mai multe. Nu te sfii sa folosesti

  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Buna,sunt nou pe acest forum si incerc sa iti spun si eu cate ceva:
-Spune mai mult despre masina ta ,km.intervalul la care schimbi uleiul si filtrele,stilul tau de condus si de cat timp o ai si cati km avea.
-In functie de ce imi raspunzi am sa incerc sa te indrum sa reusesti sa faci chiar tu anumite interventii f simple si destul de ieftine care pot sa inlature problema
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Este un Opel Astra G ,an 2003 ,1.7CDTI si acuma are 93.000km . Eu cand am cumparat-o in iulie avea 88.000km, am cartea de service a masinii cu toate reviziile la zi ,are distributia schimbata .Masina este chiar pe bune ca stiu de la cine am luat-o.
Eu am inlocuit filtrul de aer si motorina din nou pentruca am crezut ca poate fi problema cu fumul de aici si logic incepi cu ce este mai ieftin . Eu ca ies din calcul consumabilele.In rest am descris ce am facut la masina. Am inlocuit EGR,am dat jos galeria ca sa curat clapetele si capsula vacuum .
Cat despre stilul de condus le-am cam incercat pe toate .Am incercat sa merg si sportiv si batraneste,dar degeaba imi afuma spatele de la masina (mai este si alba ). Eu de cand am luat-o si am testat-o am vazut ca da ceva fum ,dar mi-am spus ca decat albastru de ulei mai bine asa ,dar uite acuma devine enervant. Si am impresia ca si consuma mult in oras .
SI mai am o chestie ciudata care se intampla cateodata : Merg cu masina si opresc motorul . Stau 5 minute su vreau sa plec. Accelerez pe la 2000 ture si cand apas ambreiajul sa schimb vitezele masina se tureaza singura .Adica creste turatia singura cu aprox.800 ture Shocked .Deja cand ajung sa bag viteza a-4-a isi revine . Dar acest lucru nu se intampla decat daca masina se misca .Ciudat ? Si ce este mai ciudat este ca nu face tot timpul .
Problema mea este ca nu stiu cam pe unde sa caut defectul ca la tester totul este bine.
Daca aveti ceva idei cam ce ar trebui sa mai verific la masina ,nu de alta dar nu as vrea sa ma duc pe la cineva sa o faca bucati ca "poate o fi de aici sau de aici" . Macar o desfac eu .
Multumesc
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Turatul cand schimbi vitezele e de la forfecarea acceleratie/ambreiaj, undeva nu faci bine. Asa pateam si eu la diesel cand incercam sa schimb repede vitezele.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
imi scapa ceva la chestia asta cu forfecatul ? mai exact se poate
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Adica apesi pe ambreiaj cu putin timp inainte de a lua piciorul de pe acceleratie... si normal ca motorul se tureaza daca tu ii dai gaz pe liber Smile
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa revenim la probleme tehnice . Cred ca dupa 16 ani de condus sunt in stare sa nu mai fac asemenea greseli .Problema mare este acel fum pe care-l scoate in mers si acea intrerupere intre 1500-2200 ture care pare sa fie de injector (nu sunt sigur ).
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Incearca o prima chestie: Controleaza-i senzorul de aer-este imediat dupa filtrul de aer,amplasat pe tubul negru din plastic care pleaca de la filtru inspre colectoarele de admisie,(poti face o proba:ii scoti mufa,cu motorul pornit si vezi daca se schimba ceva in zgomotul motorului,este f fina schimbarea,daca o auzi atunci senzorul merge bine,daca nu incearca sa faci o tura si vezi daca trage la fel ca inainte,poate sa traga mai tare ,mai incet,sau in trepte,poti si sa vezi cat te costa acest senzor ar trebui sa fie f ieftin si daca este asa iti convine sa-l schimbi.)ar trebui sa vezi si eventuale scurgeri de ulei,oricat de putin ar fi, tu trebuie sa o iei in considerare,si ptr moment ar trebui controlat si depresorul de la turbina(doar o privire din extern si vazut ca este totul in ordine)
In vanul motorului daca te uiti sunt multe relee,etc.Tu incearca,desigur cu motorul oprit sa le scoti din mufa lor ,dar nu tragi tare de ele!,si sa le controlezi piciorusele ,sa nu fie putin oxidate(eventual le elimini aceasta oxidare)si f important sa nu se miste sau sa intre intre putin inauntru.Incearca sa faci toate astea si in felul asta elimini multe cauze.
Acum iti spun ceva ce TREBUIE sa faci :Te duci si cumperi Aditiv ptr curatat injectoarele diesel.Nu costa mult si face miracole.Dar sa fie doar ptr curatat injectoarele diesel NU benzina,si ptr altceva,de ex.ptr bujii sau sa dea putere motorului.Acest aditiv il fol o data si se vede dupa cativa zeci de km ca masina merge mai bine si consuma si mai putin,iti curata injectoarele si elimini orice crusta sau alte murdarii de pe injectoare,Credema ca eu il recomand la toata lumea si tuturor celor ce au masini diesel,mai ales second-hand!
Astept noutati sa imi spui ce ai facut si sper sa nu fi fost prea lung in mesaj
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
TOTAL GRESIT!


Senzorul ala de aer se cheama DEBITMETRU si nu ai ce cauta la el cu motorul pornit sau cu contat pus.

Daca vrei sa vezi ca e de la debitmetru:
- cu motorul oprit si cheia masinii in buzunar... ii scoti mufa
- mergi cu masina asa (o sa se aprinda un martor in bord... e normal)
- vezi daca simti vreo imbunatatire in mersul motorului... daca trage mai bine si nu mai scoate asa mult fum e clar o problema de la debitmetru... incearca sa-l cureti (cauta pe forum cum) si daca nu ai rezultate bune... altul nou
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sau cauta unul de la un coleg cu acelasi tip de masina dar care sa stii ca e bun si schimba-l cu al tau pt o proba.Alearga masina nitel sa se curete toba si catalizatorul si vezi dupa daca mai scoate sau nu fum. Bafta.
PS. Nu pune aditiv de curatat in rezervor, nu ai sa faci decat sa desprinzi toate mizeriile, parafina si ce mai e pe acolo si o sa le trimiti in filtru, injectoare, pompa, si mai rau faci. Mergi si fa o curatire de injectoare cu un aparat specializat de la Winn's si solutie speciala.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am scos mufa de la debitmetru si masina merge mult mai bine , am si forjat-o nitel si nu mai este generatorul de fum in spate . Deci cred ca imi trebuie altul . Dar acum i-am bagat mufa la loc si nu se mai stinge becul de eroare .
Oare? Trebuie resetat ceva pe acolo ?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E clar e dus debitmetrul. Becul de eroare nu se mai stinge deloc de pe bord? Daca da scoare si tu borna de la baterie pt 15 min si se reseteaza calculatorul.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am scos borna si tot sta becul aprins . Sad
Se stinge doar pentru o fractiune de secunda.O sa incerc sa cumpar un debitmetru nou si dupa aia probabil ca trebuie sa ma duc sa resetez ceva pe acolo .O sa va dau de stire dupa ce-l inlocuiesc .
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vin cu o rectificare ,adica s-a stins becul .Asta dupa ce am lasat-o 1 ora fara baterie .
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
f bine... incearca o curatare a debitmetrului (cauta pe forum cum) si daca nu da rezultate... cumpara unul nou.

Ai grija daca iei nou sa fie original, si sa fie exact pentru motorul tau. Sa obtii garantie pe el si sa ai posibilitatea de a-l returna in caz ca tot nu merge bine (probabil vei fi obligat sa il montezi la un service autorizat).
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca se cheama debitmetru,doar ca nu stiam daca si el stie,de aceea l-am numit senzor de aer.Daca a facut aceasta proba si rezulta ca este de la el atunci eu iti recomand sa cumperi unul nou decat unul usat,acest senzor da multe probleme si tu ai avut destule cu masina.
In legatura cu aditivul ptr curatat injectoarele,eu il recomand la toata lumea,dar datorita faptului ca eu nu imi desfasor activitatea in tara este posibil ca aceste lucruri sa apara(parafina si alte mizerii)dar eu nu stiu nici un caz in care a facut rau.Daca sunt mizerii in rez.pot face rau si mai incolo.Doua exemple:AUDI A3 Sportback 2.0 tdi inainte de aditiv-800km cu un plin,dupa aditiv 900km. Opel astra 1,4 16v inainte de aditiv-injectorul nr.1 mergea la 50% dupa merge la 98%,desigur si consumul putin mai mic.Aceste exemple le-am dat doar asa ca sa nu se creada ca stiu doar din proprie experienta,ci din activitatea pe care o fac.
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ce spui tu cu aditivul e adevarat. La diesel e chiar recomandat. DAR la masini mai vechi, acesta poate desprinde depunerile de pe peretii rezervorului, conductelor etc. E adevarat ca de aia ai filtru dar... Depinde cum o obisnuiesti.

http://www.lubes-n-filters....fective-cure.html
  • ady3vay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1,3 CDTI 90 CV SW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate in ceea ce zici
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa va multumesc pentru ajutor .Bine ca am rezolvat-o (partial).Am testat-o cu alt debitmetru si merge OK.
Acum caut debitmetru nou ,dar sub 6,5 milioane nu am gasit .Mai astept ca am pe cineva in Germania si poate il iau mai ieftin de acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR