Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • avoicu00

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
avoicu00 a scris:Am si eu o problema cu un tremurat la relanti. Masina este o Corsa C, 1.2, 2002, ~110k km.
I-am schimbat compresorul vechi cu unul cu o fulie putin mai mare (tot delphi, tot de Corsa C), automat am schimbat si cureaua de transmisie cu una putin mai lunga(cu 10 cm mai lunga).
Dupa operatiunea asta, are un tremurat la relanti (turometrul urca 50 de ture si coboara iarasi), fara AC pornit.
Cand pornesc AC, creste si turatia la relanti si tremuratul dispare.
A mai patit cineva asa ceva? Cauza o fi cureaua mai lunga pe care am pus-o? Mentionez ca nu am schimbat si intinzatorul si nu am nicio eroare stocata, bujiile au 5000 de km de cand le-am schimbat.

Merci,
AV



nu are nimeni nicio idee la problema de mai sus?

Merci
Skip ads

  • Slid3r

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema veche cu un Opel Corsa C 2001 motor 1L Z10XE.Porneste,merge, nici o problema dar daca incep si il turez putin mai repede,il alerg putin, se aprinde becul ala cu masina si cheia.Atunci incepe si oscileaza turatia,trebuie tinuta peste 2000 rpm sa nu se simta,o las la ralanti,oscileaza foarte mult,da impresia ca se opreste dar nu o face.Daca merg in continuare si schimb la 2500 rpm lejer fara sa o bruschez incepe sa isi revian treptat dupa un timp,in cele din urma se stinge si becul.Inca o chestie, daca o opresc atunci cand apare eroarea,porneste foarte greu.Aseara i-am "citit" erorile cu metoda "pseudo-agrafa" si am gasit cam asa:
0141 - Heated oxygen senzor
0145 - Oxygen senzor bank 1 slow response
0135 - Heated oxygen senzor, heated control circuit
0130 - Heated oxygen, circuit malfunction
Vad ca mai toate au legatura cu senzorul de oxigen.Care este,acela de la motor sau se refera la cel de pe evacuare de sub masina? Pe cel de la compartimentul motor l-am scos odata,l-am curatat,la fel.Am si inceract sa le scot mufa,la fel (nu stiu daca avea vreo legatura daca scot mufele)
Si mai erau: 1405 - EGR valve senzor
0110 - Intake air temperature senzor
0100 - Mass air flow MAF, volume air flow VAF.
Oricum trebuie sa merg la cineva sa le stearga sa vad sigur care raman. Astept pareri. Nu am gasit nicaieri problema asta.Multumesc
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la sondele tale ai circuit de incalzire .. daca ai potentiometru ai putea sa le masori sunt aici suficiente tutoriale
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
da jos si egr-ul si curata-l.gasesti tutoriale ptr tot ce ai de facut .cauta pe la"sectorul" agila pt ca au acelasi motor.
pe viitor posteaza exact la corsa pt ca aici te vad mai putini si..........
  • Slid3r

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am in plan sa curat egr-ul dar cand s-o mai incalzi ca acum nu e de stat pe langa masina Smile Multumesc
  • Slid3r

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat EGR-ul in week-end, la fel.Mi-a zis un mecanic ca ar fi egr sau debitmetrul.Cum pot verifica daca debitmetrul mai lucreaza corect?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune altul de proba.
  • Slid3r

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sa vad unde gasesc,se potriveste cumva de la motor de 1.2 ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este exact acelasi, daca nu crezi vezi ca ai codul pe el 0 280 218 031
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Care ar fi turatia de relanti la Corsa C 1.3 diesel?Si cum se poate regla aceasta?
  • ionutz84

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
problema asta la corsa am avut-o si eu si am rezolvat prin schimbare de tampon soc parca se numea ,este pozitionat undeva in partea stanga fata bagat in aripa,se vede fara probleme,al meu era fisurat si aveam aceleasi sintome.Arunca-ti un ochi ca nu strica.O zi buna !
  • godsmack87

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua dragi colegi,
Va supun atentiei masinuta mea, Opel Corsa C Z14XEP , 2004, 140000 km.
Din nefericire, incepand cu luna August a anului trecut (2016), intampin urmatoarea problema:

La relanti, motorul nu mege rotund, indiferent de temperatura de lucru, ori de temperatura exterioara. Cand spun ca nu merge rotund , ma refer la faptul ca pentru cateva secunde acesta merge normal, pentru ca mai apoi sa para ca se inneaca , mergand pentru cetava secunde balbait, pentru ca mai apoi sa mearga iar normal, si tot asa.
Odata apasata acceleratia, motorul raspunde prompt si merge normal. Nu am sesizat scaderea puterii acestuia.
In acest moment nu exista coduri de eroare stocate.
De asemenea turatia motorului (pe turometru) nu pare sa fluctueze si se situeaza undeva pe la 700 RPM

Ce am facut in incercarea de remediere a probelemei:
1. Inlocuire lant, patine, intinzator ditributie + pompa de apa HEPU - era oricum programata inlocuirea aceasta, la 120000km - mai ales ca se si auzea putin lantul zornaind
2. Inlocuire bujii
3. Inlocuire senzor temperatura apa
4. Inlocuire senzor turatie motor
5. Inlocuire mansoane izolatoare bujii (acele tuburi de cauciuc de pe bobina de inductie), deoarece erau usor crapate si 2 dintre ele aveau deja bucatele lipsa la capete
6. Inlocuire sonde lambda 1 si 2 ca urmare a testarii cu OP-COM care indica o functionare defectuoasa a acestora
7. Testat comportamentul motorului cu o bobina transplantata de pe un motor similar care functiona ok - rezultat: face la fel
8. Testat comportament cu debitmetru de aer nou: - rezultat: face la fel
9. Facut test de compresiepe fiecare cilindru - toti cilindrii au aceeasi rata de compresie si sunt in parametrii
10. Testat si reparat alternator - avea mici probleme la incarcare - problema cu balbairea motorului tot nu s-a remediat
11. Verificat fiecare furtun de aer - sunt toate intregi si nu trage aer fals
12. Verificat clapeta de acceleratie - este curata, fara depuneri, doar o usoara afumare pe spatele ei. De asemenea lucreaza in parametrii - mai ales ca motorul trage bine si raspunsul la apasarea acceleratiei este prompt
13. Verificat motor cu EGR decuplat - face la fel
14. Am scos furtunasul care se duce spre valva de purjare a vaporilor de benzina (la Z14XEP se afla in spatele blocului clapetei de acceleratie) si se aude cum trage aer intemitent, deci valva functioneaza
15. Era sa uit: am schimbat si garnitura capacului culbutori, deoarece pe alocuri aparea foarte putin ulei. Cu aceasta ocazie, am verificat toate suruburile care fizeaza cele 2 axe, prin strangere cu cheia dinamometrica - toate erau ok
16. Am inlocuit tamponul motor - cel de langa cutia de viteze, fiind uzat.

Sincer sa fiu, nu mai stiu ce sa mai verific si ce anume as putea sa-i mai fac. Postez mai jos si un link catre filmuletul in care se poate vedea , sau mai degraba, se poate auzi in ce hal face motorul
https://youtube.com/watch?v=F_X0WzkOLRc

Poate aveti voi vreo idee - sunt deschis la sugestii.

Odata ajunsi la acest rand, va multumesc pentru rabdarea de a citi povestea aceasta fara final.

O zi faina tuturor
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Sincer la mine nu suna chiar așa de rãu dar și mie îmi oscileazã turația la relanti mã gândesc serios sa schimb injectoarele în caz cã nu dau același debit de benzina pe cilindri . La mine cat e rece și are turația peste 950 rpm merge rotund in rest tremurã ai volanul in mașinã și aritmic nu are un tremur constant . Revin dupã ce fac o probã cu alta rampa de injecție și eventual o curãțare egr
  • CIancu-traian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat cu tremuraturile ?
Care a fost cauza cã aceasi problema are un prieten si nu îi dau de cap.
  • CIancu-traian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat cu tremuraturile la corsa c ?
Ce a fost ? Scriemi te rog sa rezolv si eu.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
CIancu-traian a scris:Ai rezolvat cu tremuraturile ?
Care a fost cauza cã aceasi problema are un prieten si nu îi dau de cap.


Am rezolvat și chiar relativ ușor eu in staționare pierdeam presiunea de benzinã din rampã injectoare și cã urmare am schimbat pompa de benzina și valva de retur situatã deasupra pompei pe capac
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Daca porneam motorul și îl lãsãm o orã când verificam presiunea de benzinã nu aveam mai deloc dupã schimbãrile de mai sus am avut presiune chiar mare și a doua zi de staționare suficient cat sã mã spele pe ochi cu benzina sub presiune
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR