Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Va salut. Am o problema am facut distributia lant kit complet si revizie ulei filtre etc la relanti clipeste martorul ulei rosu clipeste 1 data de 2 ori si gata. Aveti idee e ceva grav
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor:
Skip ads

  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu acceasi problema in speranta ca voi primii ajutor va rog. Am schimbat uleiul am pus castrol 10 w 40 diesel si nu a mai facut asa becul dar dupa 2000 km problema a revenit am schimbat senzorul presiune ulei si nimic.... Ce presiune trebuie sa aiba uleiul la relantii si in turatie?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ulei prost sau contrafacut
  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am pus astazi barometrul si la relanti nu baga presiune... As fii recunoscator daca cineva imi poate spune cati bari trebuie sa aiba la relanti si cat in turatii
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
1,4 bari la relanti
  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru ajutor din suflet... Si in turatii ce presiune?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
la orice masina presiunea de ulei se masoara la relanti------la cald----
in turatie poate avea 2-3 bari,oricum in pompa de ulei este o supapa de suprapresiune care da drumu la surplusu de ulei inapoi in baie
daca nu ai presinea asta trebuie verificata linia la vibrochen(daca nu sunt zgariati cuzinetii)
  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
M-am linistit. In turatii am 3 bari sau 4... La relanti e preoblema am sub 1. Banuiesc ca pica treaba cu vibrochen si cuzineți?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca inainte de schimb nu facea, ar trebui vazut ce e cu filtrul de ulei.
Apoi: sorb pompa murdar, pompa ulei, etc.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cand ti-a schimbat distributia, mecanicul a dat jos baia de ulei. Verifica ce ti-a spus Daniel, incepi cu filtrul ca este mai simplu, iar daca nu se rezolva problema da baia jos si verifica restul. Nu recomand folosirea uleiului 10w care este semisintetic, iar motorul tau merge cu ulei 5w sintetic, dar probabil l-ai bagat acum sa creasca putin presiunea, totusi este mai bine sa remediezi problema.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Schimba uleiul .baga un l.moly 5w40 comanda-l la Sibiu la automoly.ro si daca ai dpf vezi sa scrie si C3 pe bidon .Mai incearca ceva :ia o tabla subtire pune ulei din motor .scoti cu joja si pui pe tabla apoi incalzesti tabla cu bricheta daca uleiul pleaca stanga sau dreapta in bilute ca mercurul nu e bine trebuie sa curga legat.
  • sorin.anton91

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Uleiul e curat am sesizat ca la test a iesit bine si relantii si turatii eu ieri nu am stiut sa fac cum trebuie. Am descoperit cand scot mufa senzorului nu se aprinde martorul in bord desi cred eu ca ar fi trebuit sa-l aprinda. Uneori se aprinde uneori nu cu mufa scoasa. Cred ca e ceva pe electric nu?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pentru supravegherea uleiului ai 2 switch-uri(intrerupator),unul pe nivel ulei si unul pe presiune ulei.In conditia in care uleiul este la nivel corespunzator,la punerea contactului se va aprinde doar martorul "presiune ulei". La pornirea motorului,in conditii normale se stinge si acesta.Cu cupla scoasa din switch,becul nu trebuie sa se aprinda deoarece nu are masa. Daca se aprinde accidental cu cupla scoasa,trebuie cautata cauza si remediata,deoarece te duce in eroare,semnalizind lipsa persiune in sistemul de ungere...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR