Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
iuly75 a scris:Te rog Mircea Force ne dai cateva lamuriri despre cum se schimba semeringurile de supapa? Si eu am problema consumului de ulei si as fi curios de aceasta operatiune mai ales ca mie frica sa ma dau pe mana celor de la service caci nu cunosc nici un mecanic de incredere.

Eu am schimbat simeringurile la supape si fara rost, consumul persista.
Asadar daca tot vrei sa faci operatiunea, mai aloca niste bani si pt segmentare, e cel mai bine, stii un lucru ca e facut cap coada.
Skip ads

  • MirceaForce

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sergiu27 a scris:
MirceaForce a scris:Buna ziua,

Am si eu o mare problema cu un Opel astra G 2004 F35, combi, 1.6 76Kw-103 Hp benzina, imi pierde ulei pe cele doua gaurele (vezi poze) la capac culbutori (chiuloasa),



Si mie imi consuma mult ulei si avea urme pe langa capac. Am fost azi la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb capacul culbutori. Pret 1200 lei Shocked . Maine il comand si va spun daca mai pierdfe ulei.
Opel Astra h sedan 1.8 Z18XER , 2008.



Eu zic ca asta pierdere pe langa capac puteai sa o rezolvi cu un silicon auto....1200 de ron ce face iti schimba motorul ? mult sincer un capac dinala nu sare de 700 ron .....
  • bog2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2014

  • Mesaj Privat
nu stiu exact daca va referiti la ceea ce cred eu dar eu pierdeam ulei pe langa capacul culbutori si s a rezolvat fara silicon sau alte minuni ci doar cu înlocuirea garniturii capaculi culbutori , asta chiar vara trecuta când am schimbat si distributia , garnitura de aprox 40 de ron .tot timpul imi era murdar motorul de ulei si se vedea clar ca iese pe langa garnitura capac si se intindea in toate directiile . de atunci am un motor luna Smile
  • bog2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2014

  • Mesaj Privat
referitor la ce a citat un coleg despre schimbarea segmentilor ,confirm si eu cele citate ; am un prieten care are o relatie de prietenie-afaceri Smile cu un inginer de la sandra auto care i a spus exact acelasi lucu sub forma ; eu personal daca as avea un motor care consuma ulei prima data i as schimba semeringurile supapelor pt ca asta este cauza in marea majoritate a cazurilor ! dar manopra pt aceasta chestie este mai mica ,asta este de la mine Smile). mi am rezolvat o problema care era estimata de mecanici la 1000 de ron minim, cu doar 25 de ron .când mi am expus rezolvarea , fara nici un interes, in vederea ajutarii altor colegi sau macar pt tragerea unor concluzii , am fost facut ,direct cu nerusinare, mincinos fara nici un alt argument impotriva .acum de ce m a jignit acel coleg semimecanic pasionat , din ceea ce vad ca a postat prin topicuri , n am idee .poate pt ca este un mecanic in devenire in cautare de potentiali clienti pe forum ?cum sunt multi altii pe aici observ !scuze de dublupost
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Din 16 simeringuri, 2 erau chiar coapte, le-am vazut dar drept este, capacul culbutorilor este cam praf, pentru ca scoate "aer" prin orificiul ala mic care se afla la bobina, chiar in stanga.
In cazul meu, manopera a fost mai nimic, pentru ca operatiunea am efectuat-o la verisorul meu in service iar manopera a constat in "dai si tu un bidon de suc la baieti".
Credca este bine de facut un test de compresie, dar dupa cum mi-a spus un prieten "LA RECE LA RECE" ca la cald cu siguranta da valori aproximativ bune.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
o rugaminte care este cam urgenta daca ma poate ajuta cineva.
Capacul de la Z18 XER se potriveste la Z16XEP ? am gasit capac dar vanzatorul imi spune ca sunt la fel!
revin, Am gasit alt vanzator onest! cica are mai multe suruburi si nu se potrivesc.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste !
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
seamana dar are 1 surub in plus din pacate, cel de Z16XER am inteles ca se potriveste.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ Capac-ul Z16XER si Z18XER este la fel Identic 100% . Iar cel Z16XEP e un pic altfel ! si costa mai putin... Cod OE GM: 5607159 este XEP
LE: Membrana aia sub capac este identica din cate stiu
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns. e clar in dezmembrari nu gasesc, asadar nou.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Da, din pacate cine a incercat sa scoata membrana din capac-ul XER si sa pune pe XEP nu a reusit, fiind plastic, se rup unele elemente....
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
capacul meu e facut praf, credca membrane sa rupt si a obturat iesirea pt ca s-a format o presiune mare si a cedat simeringul de la palier, iar pe furtun nu iasa aer/noxe orice nimic.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
La Z18XER am comandat o garnitura noua Elring pt. capacul de supape, cea veche scapand ulei si fiind coapta, ca de plastic.
Am comandat si pasta de etansare tot Elring.

Pe diverse tutoriale am observat ca nu se aplica pasta de etansare sau doar pe la colturi, alteori pe toata garnitura, alteori pe suprafata de contact a chiuloasei..,.

Trebuie sau nu sa aplic un strat de pasta de etansare?

Multumesc.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu la z16XEP am schimbat membrana din capac fara sa rup nimic, de atunci consuma ulei foarte putin.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Membrana e una si aceeasi cu garnitura capac supape/culbutori?
Eu la Z18XER nu am gasit in capac membrana pe care o tot vad pe net prin diverse postari, un disc portocaliu.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
membrana este membrana, garnitura este garnitura.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am inlocuit garnitura capac culbutori la Z18XER. A durat ceva sa curat totul, nu e asa simplu ca in tutoriale. M-am straduit sa strang suruburile in 3 etape, de la int. la ext. pe un traseu in spirala.

NU am aplicat pasta de etansare si spre mirarea mea nu scapa ulei (ciudat, garnitira sta pe planul chiuloasei cu partea subtire, nu cu cea lata).

La membrana nu am avut curaj sa umblu, mai ales ca nu da simptome, iar carcasa de pe int. capacului pare intepenita si blocata.

Am gasit slabite toate prezoanele culbutorilor, pe care le-am strans usor in diagonale. Fiind tacheti hidraulici/compensatori, am presupus ca motorul nu trebuie rotit intr-un anumit punct.

Trebuia adus motorul la un anumit punct?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR