Ba apare.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- 20lxu
- **
- 260 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Buzau
20lxu
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- 20lxu
- **
- 260 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Buzau
20lxu
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
George Z.
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o o intrebare: am un Opel Astra H 1.6 benzina 2005 cu cutie automata.
Problema e ca practic masina se leagana foarte tare la schimbarea vitezelor, la franare, pornire de pe loc, etc. Practic parca as avea masina pe o masa de gelatina, presupun ca ar putea fi de la suspensie. Poate avea legatura cu IDS+ ? Masina are buton sport si IDS+. Multumesc
Am si eu o o intrebare: am un Opel Astra H 1.6 benzina 2005 cu cutie automata.
Problema e ca practic masina se leagana foarte tare la schimbarea vitezelor, la franare, pornire de pe loc, etc. Practic parca as avea masina pe o masa de gelatina, presupun ca ar putea fi de la suspensie. Poate avea legatura cu IDS+ ? Masina are buton sport si IDS+. Multumesc
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
George Z.
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
@ska: inca nu am facut o vizita la "medic" sa vad ce si cum, dar revin cu o constatare facute ieri seara: asa cum am spus, masina e cu cutie automata. Am activat butonul sport, si cu cutia trecuta pe manual, practic masina se comporta perfect, nu se mai leagana, nu mai tremura ca o meduza, practic este perfect stabila, asa cum trebuie sa fie o masina cu amortizoarele cat de cat bune! Acum intrebarea mea este: de ce pe modul sport amortizoarele se comporta normal iar fara sport tremura ca si cum as sta pe un tort de gelatina !? Sa fie oare defecte sau aproape terminate amortizoarele si prin modul sport sa le rigidizeze si astfel sa se comporte normal? si daca e asa, cum as putea oare sa "pacalesc" amortizoarele sa stea tot timpul asa "excitate"? ) Bineinteles, fara sa activez modul sport.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- alinpiticu
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2017
- Signum 2005 Z19DTH
- Germania
alinpiticu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.
- 20lxu
- **
- 260 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Buzau
20lxu
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
- alinpiticu
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2017
- Signum 2005 Z19DTH
- Germania
alinpiticu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
- lacinagyeva
- *
- 16 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Zafira 2005 Z19DT
- Bihor
lacinagyeva
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
Deci, in consecinta, se poate trece fara probleme la amortizoare normale! Se dezactiveaza CDC cu Opcom si nu mai apare eroarea in bord, decat la diagnoza. Eu maine o sa fac conversia, desi am un pic de retinere. Am o teama ca se va modifica ceva la comportamentul masinii. Sper sa nu fie asa! Dupa "operatie" o sa revin cu detalii si o parere despre faptul daca merita. Sper sa fie o modificare cel putin atat de reusita precum resoftarea facuta la "MB Tunning" de catre domnul Cristi. Rezultatul a fost castig de 35 cai putere si o scadere a consumului mediu de la 7.2 la6.4 litri pe suta de km. Operatie facuta acum 60000 km si 4 ani. Multumesc "MB"!
- lacinagyeva
- *
- 16 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Zafira 2005 Z19DT
- Bihor
lacinagyeva
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
Revin cu rezultatele schimbului de amortizare. Masina se comporta impecabil cu amortizoare Monroe normale. Eroare in bord: IDS+ aprins continu. Am scos siguranta de la CDC asa ca sistemul nu functioneaza deloc. Butonul sport a ramas activ pe comportament motor si directie. Stabilitate la fel de buna si masina este mai confortabila pe denivelari. Merita conversia, pentru drumurile din tara noastra sistemul IDS+ nu are nici un avantaj decat bataie de cap si intretinere costisitoare. Una bucata amortizor IDS+ este 1300 lei iar patru bucati Monroe au fost 1200 cu manopera cu tot! Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un amortizor fata dreapta, doua spate si doua bucati senzor amortizor de vanzare. Pentru doritori pot demonta si cei trei senzori de pe caroserie.
- 20lxu
- **
- 260 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Buzau
20lxu
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
- lacinagyeva
- *
- 16 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Zafira 2005 Z19DT
- Bihor
lacinagyeva
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
- alinpiticu
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2017
- Signum 2005 Z19DTH
- Germania
alinpiticu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
- alinpiticu
- *
- 13 mesaje
- din 25 Apr 2017
- Signum 2005 Z19DTH
- Germania
alinpiticu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Germania
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
alinpiticu a scris:Salut!
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.
Am reusi pana la urma sa rezolv eroarea singur cu opcom trebuia calibrat steering angle senzor am mai calibrat odata si mia ramas tot la -30 grade acuma am observat ca este in doua locuri calibrare steering angle senzor am dat pe amandoua pe rand calibrare si acuma am steering angle senzor la 0 grade am reusit cu opcom clona china ce nu au putut face meseriasi de la service in doua ore si iam mai si platit pentru nimic
- lacinagyeva
- *
- 16 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Zafira 2005 Z19DT
- Bihor
lacinagyeva
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
- lacinagyeva
- *
- 16 mesaje
- din 17 Feb 2011
- Zafira 2005 Z19DT
- Bihor
lacinagyeva
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2011
- Mesaj Privat
- bcosmin2000
- **
- 73 mesaje
- din 01 Mai 2008
- Astra 2007 z18xer
- Alta tara
bcosmin2000
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
lacinagyeva a scris:Siguranta de la CDC la Opel Zafira B se afla in panoul din portbagaj. Randul de sus, a treia siguranta de la dreapta la stanga. Este de 10 amperi. Mentionez ca am cod motor Z19DT. La alta varianta poate este pozitionat altfel!
salut ai facut ceva modificari in ideea sa potrivit telescoapele normale, arcurile au ramas cele de la IDS sau leai schimbat? semibieletele au ramas cele de la IDS? merci