Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
20lxu a scris:Pe tester da, dar pe ceas nu mai apare.

Ba apare.
Skip ads

  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat amortizoarele cu unele normale, am intrat cu opcom si am dat not present si nu mai apare pe ceasuri!
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asta e cu totul altceva. Una e sa stergi o eroare si alta e sa dezactivezi o functie.
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eroare tot am, daca fac diagnoza. Eu la asta ma refeream, nu stiu colegul.
  • George Z.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o o intrebare: am un Opel Astra H 1.6 benzina 2005 cu cutie automata.
Problema e ca practic masina se leagana foarte tare la schimbarea vitezelor, la franare, pornire de pe loc, etc. Practic parca as avea masina pe o masa de gelatina, presupun ca ar putea fi de la suspensie. Poate avea legatura cu IDS+ ? Masina are buton sport si IDS+. Multumesc
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Poate-s duse amortizoarele?
Le-ai testat sa vezi cata "viata" mai au in ele? Smile
  • George Z.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@ska: inca nu am facut o vizita la "medic" sa vad ce si cum, dar revin cu o constatare facute ieri seara: asa cum am spus, masina e cu cutie automata. Am activat butonul sport, si cu cutia trecuta pe manual, practic masina se comporta perfect, nu se mai leagana, nu mai tremura ca o meduza, practic este perfect stabila, asa cum trebuie sa fie o masina cu amortizoarele cat de cat bune! Acum intrebarea mea este: de ce pe modul sport amortizoarele se comporta normal iar fara sport tremura ca si cum as sta pe un tort de gelatina !? Sa fie oare defecte sau aproape terminate amortizoarele si prin modul sport sa le rigidizeze si astfel sa se comporte normal? si daca e asa, cum as putea oare sa "pacalesc" amortizoarele sa stea tot timpul asa "excitate"? Smile) Bineinteles, fara sa activez modul sport.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu si nu cred ca se poate.
Vezi intai un test de amortizoare, si vezi daca e vreunul scurs...
  • alinpiticu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
ªi eu am fãcut schimbul ãsta, dar nu am nicio problemã, niciun martor aprins! O fi altceva, nu cred sã fie de la amortizoare.
  • alinpiticu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu au putut rezolva cu martorul esp si asa mi-au zis ca e din cauza la amortizoare de ce sunt fara ids nu stiu ce sa zic nici mie nu mi se pare in regula alti au schimbat amortizorele ids cu amortizoare normale si nu au avut probleme doar la mine e problema asta nu stiu e tare ciudat
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Deci, in consecinta, se poate trece fara probleme la amortizoare normale! Se dezactiveaza CDC cu Opcom si nu mai apare eroarea in bord, decat la diagnoza. Eu maine o sa fac conversia, desi am un pic de retinere. Am o teama ca se va modifica ceva la comportamentul masinii. Sper sa nu fie asa! Dupa "operatie" o sa revin cu detalii si o parere despre faptul daca merita. Sper sa fie o modificare cel putin atat de reusita precum resoftarea facuta la "MB Tunning" de catre domnul Cristi. Rezultatul a fost castig de 35 cai putere si o scadere a consumului mediu de la 7.2 la6.4 litri pe suta de km. Operatie facuta acum 60000 km si 4 ani. Multumesc "MB"!
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu rezultatele schimbului de amortizare. Masina se comporta impecabil cu amortizoare Monroe normale. Eroare in bord: IDS+ aprins continu. Am scos siguranta de la CDC asa ca sistemul nu functioneaza deloc. Butonul sport a ramas activ pe comportament motor si directie. Stabilitate la fel de buna si masina este mai confortabila pe denivelari. Merita conversia, pentru drumurile din tara noastra sistemul IDS+ nu are nici un avantaj decat bataie de cap si intretinere costisitoare. Una bucata amortizor IDS+ este 1300 lei iar patru bucati Monroe au fost 1200 cu manopera cu tot! Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un amortizor fata dreapta, doua spate si doua bucati senzor amortizor de vanzare. Pentru doritori pot demonta si cei trei senzori de pe caroserie.
  • 20lxu

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Confirm ºi eu spusele colegului! În schimb, eu nu am scos nici o siguranțã, am intrat cu opcom ºi am dat not present la cdc ºi nu mai apare pe ceas eroare!
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Interfata mea este defecta momentan si toti cunoscutii care au sunt in concedii. Voi face si eu setarile necesare in curand.
  • alinpiticu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Spunemi te rog si mie care e siguranta de la CDC eu mam uitat in cartea masini si nu srie la nici o siguranta CDC sau IDS scrie doar ABS si ESP
  • alinpiticu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2017

  • Mesaj Privat
alinpiticu a scris:Salut!
Am si eu un opel signum 1.9 150cp am schimbat amortizoarele cu ids cu amortizoare normale e sters cdc de peste tot nu imi mai apare eroarea in bord iar butonul sport functioneaza normal problema e martorul esp nu se mai stinge ramane tot timpul aprins am fost cu ea la atelier auto au incercat toate variantele au dat si volanul jos pentru ca imi arata la steering angle senzor -30 grade doua ore s au chinuit si nu au reusit sa faca nimic tot -30 grade imi arata si martorul esp e tot aprins au zis ca nu am ce sa fac decat sa pun telescoape cu ids pentru ca din cauza lor am eroarea la esp si luna asta trebuie sa fac TUV-ul si nu am nici o sansa sa il primesc asa a mai avut careva problema asta? Mai exista alta varianta sa nu mai imi apara eroarea esp inafara de pus pe masina amortizoare ids pentru ca un set amortizoare ids fata spate ma coasta 1300E si nu imi prea surade ideea.

Am reusi pana la urma sa rezolv eroarea singur cu opcom trebuia calibrat steering angle senzor am mai calibrat odata si mia ramas tot la -30 grade acuma am observat ca este in doua locuri calibrare steering angle senzor am dat pe amandoua pe rand calibrare si acuma am steering angle senzor la 0 grade am reusit cu opcom clona china ce nu au putut face meseriasi de la service in doua ore si iam mai si platit pentru nimic
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Siguranta de la CDC la Opel Zafira B se afla in panoul din portbagaj. Randul de sus, a treia siguranta de la dreapta la stanga. Este de 10 amperi. Mentionez ca am cod motor Z19DT. La alta varianta poate este pozitionat altfel!
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am cautat manualul de Opel Astra H, am gasit una din 2008 si arata aceeasi siguranta pentru CDC. Panou portbagaj, randul de sus, a treia de la dreapta la stanga, 10 amperi si numarul 20 pe schema!
  • bcosmin2000

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
lacinagyeva a scris:Siguranta de la CDC la Opel Zafira B se afla in panoul din portbagaj. Randul de sus, a treia siguranta de la dreapta la stanga. Este de 10 amperi. Mentionez ca am cod motor Z19DT. La alta varianta poate este pozitionat altfel!

salut ai facut ceva modificari in ideea sa potrivit telescoapele normale, arcurile au ramas cele de la IDS sau leai schimbat? semibieletele au ramas cele de la IDS? merci
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR