willy_73
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2015
- Mesaj Privat
salut. sunt nou pe aici asa ca daca sunteti binevoitori as vrea sa ma ajutati putin. am de curind un opelvectra c diesel 2000 cmc an 2004 si se pare ca discurile de frana de pe fata sunt ovalizate. eu as vrea sa le inlocuiesc pe toate 4 deci si pe cele de pe spate respectiv cu placutele aferente numai ca nu stiu ce brand sa aleg...brembo..trw..ate..textar...etc. mentionez ca bugetul e undeva pe la1200---1300 ron. in speranta ca ma '' aude'' cineva si pot sa.mi fac o parere sau o alegere rezonabila eu va multumesc anticipat.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Citeste pe forum... sa tot scris tot felul combinatii... sigur gasesti raspunsul si singur.
https://www.clubopel.com/rez...rana&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...rana&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...cute&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...embo&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=98593
Foloseste casuta de cautare din dreapta sus pe viitor.
ATE - sunt cele mai bune.
TRW - aproape de ei.
Brembo - uni colegi au montat citeste si vezi ce parere iti faci.
Combinati intre branduri gasesti scris pe forum si cu pareri de la colegi.
Eu iti recomand: Discuri ATE | Placute ATE sau TRW
Citeste pe forum si fa alegerea care crezi ca este mai buna pentru masina ta.
De "textar" uita de ele, sunt prea tari.
https://www.clubopel.com/rez...rana&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...rana&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...cute&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...embo&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=98593
Foloseste casuta de cautare din dreapta sus pe viitor.
ATE - sunt cele mai bune.
TRW - aproape de ei.
Brembo - uni colegi au montat citeste si vezi ce parere iti faci.
Combinati intre branduri gasesti scris pe forum si cu pareri de la colegi.
Eu iti recomand: Discuri ATE | Placute ATE sau TRW
Citeste pe forum si fa alegerea care crezi ca este mai buna pentru masina ta.
De "textar" uita de ele, sunt prea tari.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Ideea este sa cumperi kit, adica discurile si placutele sa fie de la acelasi producator. In rest, parerile sint impartite referitor la marci.
De ex am vrut sa cumpar pt un Ford discuri Brembo , discurile erau accesibile ca si pret dar placutele de la ei mi s-au parut foarte scumpe asa ca am luat Remsa ce pareau mai echilibrati la pret pt buzunarul meu.
De ex am vrut sa cumpar pt un Ford discuri Brembo , discurile erau accesibile ca si pret dar placutele de la ei mi s-au parut foarte scumpe asa ca am luat Remsa ce pareau mai echilibrati la pret pt buzunarul meu.
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sall, colegi
In dilema asta sunt si eu, pt ca a venit timpul sa schimb discurile (si placutele) la Mathilda mea, care are 115.000k la activ.
Intrucat dau mare importanta sistemului de franare al masinii, as fi dorit sa fac un effort (financiar) si sincer, eram inclinat spre ATE, desi sunt cam scumpe, insa am mai intrebat si eu pe la service-uri atat manageri, cat si mecanici, iar acestia mi-au spus ca nu mai sunt ce-au fost, si ca dupa un anumit nr de km, mai ales la un stil de condus mai sportiv, incep sa se ovalizeze.
Asa ca acum tocmai ma reorientez, si incerc sa aleg intre TRW (care am inteles ca au un raport calitate/pret excellent), Brembo Max, sau poate Ferodo Premier.
As alege oricum, aceeasi marca si pt discuri, si pt placute.
Va rog, ce puteti sa-mi recomandati, din experienta voastra ?
In dilema asta sunt si eu, pt ca a venit timpul sa schimb discurile (si placutele) la Mathilda mea, care are 115.000k la activ.
Intrucat dau mare importanta sistemului de franare al masinii, as fi dorit sa fac un effort (financiar) si sincer, eram inclinat spre ATE, desi sunt cam scumpe, insa am mai intrebat si eu pe la service-uri atat manageri, cat si mecanici, iar acestia mi-au spus ca nu mai sunt ce-au fost, si ca dupa un anumit nr de km, mai ales la un stil de condus mai sportiv, incep sa se ovalizeze.
Asa ca acum tocmai ma reorientez, si incerc sa aleg intre TRW (care am inteles ca au un raport calitate/pret excellent), Brembo Max, sau poate Ferodo Premier.
As alege oricum, aceeasi marca si pt discuri, si pt placute.
Va rog, ce puteti sa-mi recomandati, din experienta voastra ?
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Din experienta mea recomand ATE ptr discuri si TRW ptr placute. Acest sistem il am pe masina in prezent si masina franeaza excelent. Am uitat sa spun ca sistemul este de motorizare 3.0.
Fratele cel mare la passat a pus TRW atat discuri cat si placute. Foarte multumit.
Asa ca sfatul meu este ATE sau TRW.
Multa bafta.
Fratele cel mare la passat a pus TRW atat discuri cat si placute. Foarte multumit.
Asa ca sfatul meu este ATE sau TRW.
Multa bafta.
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
willy_73
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2015
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
Merg destul de sportiv cu ea,am jante de gts,se vad discurile, dar nu ma intereseaza sa se vada bine,ma intereseaza sa am frana foarte buna,frana este buna si cu discurile originale dar tinand cont ca vreau sa ii fac remap la 200 cp si tot trebuie sa schimb si discurile si placutele am zis sa iau ceva mai bun.
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
pe fata trebuie
- suport etrier (difera pentru ca e mai mare etrierul), etrier, discuri + placute + senzor uzura
pe fata trebuie
- tabla care protejeaza discul de mizerie, ori o tai pe cea veche ca sa intre discul mai mare, ori iei second/noi protectiile pentru 292 si le montezi. Atentie trebuie scosi rulmentii spate si e cam dificil (pozitionare proasta a piulitelor + rugina acumulata in timp)
- etrier, disc, placute
- suport etrier (difera pentru ca e mai mare etrierul), etrier, discuri + placute + senzor uzura
pe fata trebuie
- tabla care protejeaza discul de mizerie, ori o tai pe cea veche ca sa intre discul mai mare, ori iei second/noi protectiile pentru 292 si le montezi. Atentie trebuie scosi rulmentii spate si e cam dificil (pozitionare proasta a piulitelor + rugina acumulata in timp)
- etrier, disc, placute
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
Haideti sa va spun experienta mea cu discurile ate powerdisc. La inceput eram multumit de frana,dupa vreo 600-700 km am inceput sa simt ca frana nu mai tine cum trebuie,m-am gandit ca dupa ce am remapat masina merg mai tare,franez mai puternic si am zis sa schimb discurile si placutele si pe spate,nu am gasit ate powerdisc ptr spate si am luat brembo max si placute brembo. E ok,am zis acum ar trebui sa am frana peste cativa km dar tot nu eram multumit de franare fata de cum era inainte cu discurile originale tocite,deja incepusem sa ma interesez sa trec la discuri mai mari. Dupa inca vreo 500 km la o franare mai puternica de la viteza mai mare,surpriza a vibrat volanul grav si un mare huruit pe fata. Am zis,nu are cum sunt discuri noi,am mai mers inca vreo 400 km sperand ca o sa-si revina dar a inceput sa faca din ce in ce mai rau si frana din ce in ce mai proasta. Am lasat intr-o dimineata masina la service sa o verifice si dupa verificare primesc tel de la mecanic si imi spune ca discurile pe fata sunt ovalizate(super discurile ate powerdisc). Am comandat discuri brembo max si pe fata si placute tot brembo si am reusit sa le fac retur pe cele ate. Am facut vreo 200 km ieri in prima zi cu discurile brembo si sa comporta ok la franare,sper ca de data asta sa fie ok. Dupa ce le-am montat pe cele ate am tot auzit cativa ca ate powerdisc nu sunt chiar asa ok,ca se ovalizeaza foarte repede si se pare ca si la mine s-a intamplat acelasi lucru,cu toate ca am avut grija sa nu ma duc cu rotile incinse la spalatorie,sa nu intru cu masina in vreo apa mare dupa ce am alergat-o,dar “na” tot s-au facut varza.😡