Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Preambul: detin un Opel Mokka, 1.4 Turbo 4x4 (benzina) 140 CP, productie 2015, echipare Enjoy.
Achizitionat(a) de la Radacini Braila, in 2016, cu numai 8000km la bord. Acum masina are aproximativ 26.000 km. 80% in oras.
Revizie anuala in 2017 (Radacini Bucuresti Iuliu Maniu) si ITP.
Si merge foarte bine (sa nu fie de deochi ).
Nu am reusit sa gasesc nicaieri in forum (si cred ca ar fi util) o discutie/discutii legate de anumite lucruri care s-ar putea face pentru acest model de masina.
Si prin lucruri ma refer la:
1. Pornire (de) la distanta. Stiu ca este utila (am avut la alte masini din trecut insa acestea aveau cutie automata) as dori sa stiu daca si-a montat cineva si ... cum i se pare? De unde l-a luat? Cat a costat?
2. Marire putere motor. Am citit (pe net) ca sunt mai multe variante [nu ca masina ar cere mai mult, mi se pare foarte ok cu 140CP - dar sunt curios... ] dar daca a facut cineva asa ceva, sa ne spuna si noua. Pai nu?
3. Montare instalatie GPL. Aici discutia e veche, stiu.
In Italia am vazut (pe youtube sunt vreo 2 review-uri) ca Opel ofera GPL pentru Mokka la 1.4 Turbo dar nu si 4x4. Doar 4x2.
De aici, dilema: de ce nu si pe 4x4? E vreo problema (tehnica) sau e doar o chestie comerciala? Din cate am vazut instalatia (de fabrica) pe 4x2 e Landi Renzo.
Ma cam bate un gand sa montez asa ceva pe masina. Pareri? (dar, daca se poate, argumentat). Si-a montat cineva pe 4x4?
Am postat un link gasit pe youtube de la un montator, cred, iar masina este Turbo 4x4 (se vede in filmare).
Ezit sa fac pasul pentru ca ma tot gandesc ca ar trebui pus si un soft in momentul in care apare GPL-ul. Poate sunt paranoic dar apare tot mai des in discutii ideea ca cele cu montaj "din fabrica" nu au probleme in timp ce cele la care s-a montat ulterior, au. (si nu de la intretinere sau mers si pe benzina nu doar pe GPL - desi de aici cred ca provin multe din probleme).
Subiectul e atins in treacat aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1830066
Sper ca mai sunt oameni preocupati de aceste lucruri, scuze daca deschis prea multe subiecte.
Preambul: detin un Opel Mokka, 1.4 Turbo 4x4 (benzina) 140 CP, productie 2015, echipare Enjoy.
Achizitionat(a) de la Radacini Braila, in 2016, cu numai 8000km la bord. Acum masina are aproximativ 26.000 km. 80% in oras.
Revizie anuala in 2017 (Radacini Bucuresti Iuliu Maniu) si ITP.
Si merge foarte bine (sa nu fie de deochi ).
Nu am reusit sa gasesc nicaieri in forum (si cred ca ar fi util) o discutie/discutii legate de anumite lucruri care s-ar putea face pentru acest model de masina.
Si prin lucruri ma refer la:
1. Pornire (de) la distanta. Stiu ca este utila (am avut la alte masini din trecut insa acestea aveau cutie automata) as dori sa stiu daca si-a montat cineva si ... cum i se pare? De unde l-a luat? Cat a costat?
2. Marire putere motor. Am citit (pe net) ca sunt mai multe variante [nu ca masina ar cere mai mult, mi se pare foarte ok cu 140CP - dar sunt curios... ] dar daca a facut cineva asa ceva, sa ne spuna si noua. Pai nu?
3. Montare instalatie GPL. Aici discutia e veche, stiu.
In Italia am vazut (pe youtube sunt vreo 2 review-uri) ca Opel ofera GPL pentru Mokka la 1.4 Turbo dar nu si 4x4. Doar 4x2.
De aici, dilema: de ce nu si pe 4x4? E vreo problema (tehnica) sau e doar o chestie comerciala? Din cate am vazut instalatia (de fabrica) pe 4x2 e Landi Renzo.
Ma cam bate un gand sa montez asa ceva pe masina. Pareri? (dar, daca se poate, argumentat). Si-a montat cineva pe 4x4?
Am postat un link gasit pe youtube de la un montator, cred, iar masina este Turbo 4x4 (se vede in filmare).
Ezit sa fac pasul pentru ca ma tot gandesc ca ar trebui pus si un soft in momentul in care apare GPL-ul. Poate sunt paranoic dar apare tot mai des in discutii ideea ca cele cu montaj "din fabrica" nu au probleme in timp ce cele la care s-a montat ulterior, au. (si nu de la intretinere sau mers si pe benzina nu doar pe GPL - desi de aici cred ca provin multe din probleme).
Subiectul e atins in treacat aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1830066
Sper ca mai sunt oameni preocupati de aceste lucruri, scuze daca deschis prea multe subiecte.
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 403 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Esti sarcastic degeaba.
Printre ele 217 vizualizari, una trebuie sa fi fost a mea. Am citit, am stiut ca pe masina mea cu 1.4T si 4x4 nu am pornire de la distanta, nu am facut marire de putere la motor, nu am instalatie GPL, nu am experiente anterioare cu nici una dintre mentionatele modificari/imbunatatiri, asa ca n-am avut ce raspunde. Dintre ceilalti 216 (daca or fi vizitatori unici) sunt cu siguranta putini posesori de Mokka si daca au gandit ca mine, iata rezultatul.
Printre ele 217 vizualizari, una trebuie sa fi fost a mea. Am citit, am stiut ca pe masina mea cu 1.4T si 4x4 nu am pornire de la distanta, nu am facut marire de putere la motor, nu am instalatie GPL, nu am experiente anterioare cu nici una dintre mentionatele modificari/imbunatatiri, asa ca n-am avut ce raspunde. Dintre ceilalti 216 (daca or fi vizitatori unici) sunt cu siguranta putini posesori de Mokka si daca au gandit ca mine, iata rezultatul.
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut.
Nu am facut decat sa cer "pareri" (de la ... oricine) si eventual sfat (de la cei care eventual au si facut ceva in sensul asta).
Din lista lucrurilor enumerate de mine nu te intereseaza chiar nimic? Nu ai vrea sa stii mai multe despre nici un subiect? Sau poate vrei sa propui tu unul...
Pai atunci de ce ai mai accesat topicul?
Iar socoteala ta nu prea tine. Mai mult de 200 de cititori ai unui topic (dedicat Mokka) inseamna un oarecare interes.
Hai mai bine sa fim constructivi in loc sa criticam. Ma gandesc ca, daca toti ar cugeta ca tine, probabil s-ar desfiinta forumurile.
Bafta la privit degeaba.
Nu am facut decat sa cer "pareri" (de la ... oricine) si eventual sfat (de la cei care eventual au si facut ceva in sensul asta).
Din lista lucrurilor enumerate de mine nu te intereseaza chiar nimic? Nu ai vrea sa stii mai multe despre nici un subiect? Sau poate vrei sa propui tu unul...
Pai atunci de ce ai mai accesat topicul?
Iar socoteala ta nu prea tine. Mai mult de 200 de cititori ai unui topic (dedicat Mokka) inseamna un oarecare interes.
Hai mai bine sa fim constructivi in loc sa criticam. Ma gandesc ca, daca toti ar cugeta ca tine, probabil s-ar desfiinta forumurile.
Bafta la privit degeaba.
- yeti
- **
- 403 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Interesul este una, a posta cand nimic nu ai a spune este alta.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Intrucat nici eu nu am facut nici o modificare, din acelasi motiv ca si tine (garantia) ma intereseaza si "interesul".
Dar am facut o lista cu ce mi s-a parut interesant (vezi postul meu initial) si am impartasit-o cu voi.
Foarte buna observatia ta, parca ar fi bun un cuplu mai maricel.
Ma gandesc ca la un moment dat ne ajuta cineva cu un sfat.
O saptamana buna!
Intrucat nici eu nu am facut nici o modificare, din acelasi motiv ca si tine (garantia) ma intereseaza si "interesul".
Dar am facut o lista cu ce mi s-a parut interesant (vezi postul meu initial) si am impartasit-o cu voi.
Foarte buna observatia ta, parca ar fi bun un cuplu mai maricel.
Ma gandesc ca la un moment dat ne ajuta cineva cu un sfat.
O saptamana buna!
- yeti
- **
- 403 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Astazi, ajungand cu masina acasa si fiind intuneric in parcare am realizat una dintre imbunatatirile pe care le vreau. Anume, lampi in usi care sa-mi ilumineze sa vad unde pun picioarele cand ma dau jos din masina/
Oare exista aceste lampi ca dotare (optionala) de fabrica? Daca nu exista, ca sa cumpar originalele, ma apuc de bricolat cu niste LEDuri chinezesti. Pentru asta m-ar ajuta schemele instalatiei electrice a masinii, pe care le caut demult.
Si mi-au mai venit cateva idei:
- pliere automata a oglinzilor cand incui usa din telecomanda si depliere automata cand pornesti motorul. Variante: 1. programere computer masina (nu stiu daca este realizabil); 2. modul OBD (din China - am vazut ca exista pentru alte marci de masini) 3. am o idee cum sa fac singur un modul electronic, dar sunt blocat tot de lipsa schemelor electrice
- doua lampi LED puse in portbagaj stanga dreapta. Lampa actuala este chioara, si pozitionata nu prea fericit - daca pun o sacosa in dreptul ei, adio lumina in restul portbagajului
- Un vis: sistem multimedia si GPS cu Android (pe masina am acum CD600 cu ecran color de 7", dar fara navigatie si fara camera de mers inapoi). Alternativ, un sistem de mirroring al telefonului pe ecranul din centrul bordului. Am gasit ceva pe eBay, dar costa cam mult.
- poate scut la motor pentru ca din cand in cand o mai iau pe aratura - costa vreo 350 lei + montaj. Se poate monta DYi daca ai un loc unde sa ridici masina.
- nice to have: indicator de nivel la vasul cu lichid spalator parbriz/luneta - pentru senzorul de nivel se adapteaza ceva de la alt model de masina; ramane de vazut cum faci indicatorul si /sau unde il pui in bord
- incalzire in scaune - nu stiu daca tapiteria (textil cu piele) se poate scoate si repune usor
Idei, idei - sunt dispus la colaborare, daca cineva vrea sa preia ceva din lista de mai sus.
Oare exista aceste lampi ca dotare (optionala) de fabrica? Daca nu exista, ca sa cumpar originalele, ma apuc de bricolat cu niste LEDuri chinezesti. Pentru asta m-ar ajuta schemele instalatiei electrice a masinii, pe care le caut demult.
Si mi-au mai venit cateva idei:
- pliere automata a oglinzilor cand incui usa din telecomanda si depliere automata cand pornesti motorul. Variante: 1. programere computer masina (nu stiu daca este realizabil); 2. modul OBD (din China - am vazut ca exista pentru alte marci de masini) 3. am o idee cum sa fac singur un modul electronic, dar sunt blocat tot de lipsa schemelor electrice
- doua lampi LED puse in portbagaj stanga dreapta. Lampa actuala este chioara, si pozitionata nu prea fericit - daca pun o sacosa in dreptul ei, adio lumina in restul portbagajului
- Un vis: sistem multimedia si GPS cu Android (pe masina am acum CD600 cu ecran color de 7", dar fara navigatie si fara camera de mers inapoi). Alternativ, un sistem de mirroring al telefonului pe ecranul din centrul bordului. Am gasit ceva pe eBay, dar costa cam mult.
- poate scut la motor pentru ca din cand in cand o mai iau pe aratura - costa vreo 350 lei + montaj. Se poate monta DYi daca ai un loc unde sa ridici masina.
- nice to have: indicator de nivel la vasul cu lichid spalator parbriz/luneta - pentru senzorul de nivel se adapteaza ceva de la alt model de masina; ramane de vazut cum faci indicatorul si /sau unde il pui in bord
- incalzire in scaune - nu stiu daca tapiteria (textil cu piele) se poate scoate si repune usor
Idei, idei - sunt dispus la colaborare, daca cineva vrea sa preia ceva din lista de mai sus.
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
pos29iun
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu am iesit din garantie... asa ca m-ar interesa:
- marire cuplu/putere - dar mi-e cam frica de... legalitate
- mirror-ing telefon pe ecranul central (la naiba... ca la fratiorul Trax facea asta...)
si...
- sa schimb naibii cotiera aia ca m-a enervat de la inceput... daca o intind - o tin la sub-brat - deci nu o folosesc. As vrea una sa fie cu 5 cm mai jos si mai lata
- marire cuplu/putere - dar mi-e cam frica de... legalitate
- mirror-ing telefon pe ecranul central (la naiba... ca la fratiorul Trax facea asta...)
si...
- sa schimb naibii cotiera aia ca m-a enervat de la inceput... daca o intind - o tin la sub-brat - deci nu o folosesc. As vrea una sa fie cu 5 cm mai jos si mai lata
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
yeti a scris:Interesul este una, a posta cand nimic nu ai a spune este alta.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Cuplu bun la turatie mica..? Pentru asta iti trebuie un diesel mare,de preferat o singura axa cu came,dar daca e destul de mare merg si 2. Sau de ce nu un benzinar mare-ambele variante au fost puse pe Monterey-3.0 di sau 3.5i V6.Nu poti avea pretentii prea mari la 1.4,ce dracu`,chiar daca e turbo.Ala e motor de Corsa.
Poti incerca la EDS o remapare,dar la 1.4 ma indoiesc de o crestere semnificativa de cuplu.
Pt lampile de usa poti incropi ceva,de exemplu de la Frontera B,prinse pe fata de usa,sau dinacelea universale,cu logo-Eu daca mi-as pune as da logo-ul jos sau as baga direct banda de leduri,e mai practica.
Incalzirea se monteaza foarte usor,dureaza 3-4 h daca aI ce iti trebuie si un minim de scule,nimic special.
DRD
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
mariani a scris:Salutare domnilor!
Sorin, referitor la instalatie GPL. am eu instalata pe masina cu 4x4, se comporta normal ca pe orice alt motor clasic cu turbina.
Deci daca doresti sa instalezi GPL. poti sa faci asta fara probleme.
Toate bune!
Sorin, referitor la instalatie GPL. am eu instalata pe masina cu 4x4, se comporta normal ca pe orice alt motor clasic cu turbina.
Deci daca doresti sa instalezi GPL. poti sa faci asta fara probleme.
Toate bune!
Salut mariani,
Fara a face reclama, ce tip/marca de instalatie GPL ai pus tu?
Cati km ai parcurs cu masina de cand ai pus instalatia?
Multumesc!
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:
Cuplu bun la turatie mica..? Pentru asta iti trebuie un diesel mare,de preferat o singura axa cu came,dar daca e destul de mare merg si 2. Sau de ce nu un benzinar mare-ambele variante au fost puse pe Monterey-3.0 di sau 3.5i V6.Nu poti avea pretentii prea mari la 1.4,ce dracu`,chiar daca e turbo.Ala e motor de Corsa.
Poti incerca la EDS o remapare,dar la 1.4 ma indoiesc de o crestere semnificativa de cuplu.
Pt lampile de usa poti incropi ceva,de exemplu de la Frontera B,prinse pe fata de usa,sau dinacelea universale,cu logo-Eu daca mi-as pune as da logo-ul jos sau as baga direct banda de leduri,e mai practica.
Incalzirea se monteaza foarte usor,dureaza 3-4 h daca aI ce iti trebuie si un minim de scule,nimic special.
yeti a scris:Interesul este una, a posta cand nimic nu ai a spune este alta.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Daca te intereseaza doar interesul cititorilor, iata ca sunt interesat de marire de putere motor . De fapt, as vrea un cuplu mai bun la turatie joasa, caci sistemul turbo intarzie livrarea lui, "puterea" simtindu-se cu ceva intarziere dupa ce apesi pedala de acceleratie. Inainte de acest motor 1.4T, am avut un 1.6 aspirat (Pmax=120CP) care isi lua avant mai repede, dar "se taia" acolo de unde Mokka incepe sa-si arate muschii. Deocamdata, insa, sunt sub garantie cu masina si n-as vrea sa fac modificari la motor in acest timp.
Cuplu bun la turatie mica..? Pentru asta iti trebuie un diesel mare,de preferat o singura axa cu came,dar daca e destul de mare merg si 2. Sau de ce nu un benzinar mare-ambele variante au fost puse pe Monterey-3.0 di sau 3.5i V6.Nu poti avea pretentii prea mari la 1.4,ce dracu`,chiar daca e turbo.Ala e motor de Corsa.
Poti incerca la EDS o remapare,dar la 1.4 ma indoiesc de o crestere semnificativa de cuplu.
Pt lampile de usa poti incropi ceva,de exemplu de la Frontera B,prinse pe fata de usa,sau dinacelea universale,cu logo-Eu daca mi-as pune as da logo-ul jos sau as baga direct banda de leduri,e mai practica.
Incalzirea se monteaza foarte usor,dureaza 3-4 h daca aI ce iti trebuie si un minim de scule,nimic special.
Salutare,
M-am tot uitat in tabel la EDS si pentru 300 EURO ti se ofera "max. 165 CP / 260 Nm". Cum vine treaba cu "max"? Adica nu e sigur?
Intreb si eu...
Sincer, mi se pare tentant. Adica ar trebui sa se vada diferenta.
A facut cineva?
Daca imi puteti recomanda un atelier pentru incalzirea in scaune, v-as fi recunoscator.
Pornire la distanta a pus cineva?
Sorin1975
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2017
- Mesaj Privat
pos29iun a scris:Eu am iesit din garantie... asa ca m-ar interesa:
- marire cuplu/putere - dar mi-e cam frica de... legalitate
- mirror-ing telefon pe ecranul central (la naiba... ca la fratiorul Trax facea asta...)
si...
- sa schimb naibii cotiera aia ca m-a enervat de la inceput... daca o intind - o tin la sub-brat - deci nu o folosesc. As vrea una sa fie cu 5 cm mai jos si mai lata
- marire cuplu/putere - dar mi-e cam frica de... legalitate
- mirror-ing telefon pe ecranul central (la naiba... ca la fratiorul Trax facea asta...)
si...
- sa schimb naibii cotiera aia ca m-a enervat de la inceput... daca o intind - o tin la sub-brat - deci nu o folosesc. As vrea una sa fie cu 5 cm mai jos si mai lata
Salut,
Care e frica ta legata de "legalitate"? Ca nu o sa mai corespunda talonul?
Treaba asta cu mirror-ing-ul pare a naibii de interesanta... Cat costa?
Multumesc!
- yeti
- **
- 403 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
La categoria "adaugiri" am pus aparatoare de noroi la roti.
Sursa: China www.aliexpress.com
Cost: 92 lei
Calitate: Se potrivesc destul de bine pe conturul masinii si la gauri. Sunt facute dintr-un plastic semirigid.
Sursa: China www.aliexpress.com
Cost: 92 lei
Calitate: Se potrivesc destul de bine pe conturul masinii si la gauri. Sunt facute dintr-un plastic semirigid.
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sorin1975 a scris:
Salut mariani,
Fara a face reclama, ce tip/marca de instalatie GPL ai pus tu?
Cati km ai parcurs cu masina de cand ai pus instalatia?
Multumesc!
mariani a scris:Salutare domnilor!
Sorin, referitor la instalatie GPL. am eu instalata pe masina cu 4x4, se comporta normal ca pe orice alt motor clasic cu turbina.
Deci daca doresti sa instalezi GPL. poti sa faci asta fara probleme.
Toate bune!
Sorin, referitor la instalatie GPL. am eu instalata pe masina cu 4x4, se comporta normal ca pe orice alt motor clasic cu turbina.
Deci daca doresti sa instalezi GPL. poti sa faci asta fara probleme.
Toate bune!
Salut mariani,
Fara a face reclama, ce tip/marca de instalatie GPL ai pus tu?
Cati km ai parcurs cu masina de cand ai pus instalatia?
Multumesc!
Salut Sorin!
Sc. nu am mai accesat site-ul de ceva timp, eu sunt mai tipicar de fel si am scotocit pe net tot ce tine de aceeasta.
Am pus vaporizator tomasetto, calculatorul este stag 4 Q box plus, injectoarele sunt hama 2000 cu butelie de 58l.
Este montata de 1 an, in care am facut 26000 km. masina s-a comportat fara probleme, de aproximativ o luna a picat sonda lambda,nu dau vina pe instalatia GPL intrucat cunosc foarte multi care au avut probleme cu aceeasta sonda, chiar si in garantie, inca nu m-am documentat amanuntit intrucat nu am avut timp, insa in scurt timo o voi inlocuii.
Drumuri bune!
- adisan2002
- **
- 81 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Mokka X 2017 B14NET
- Galati
adisan2002
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
yeti a scris:La categoria "adaugiri" am pus aparatoare de noroi la roti.
Sursa: China www.aliexpress.com
Cost: 92 lei
Calitate: Se potrivesc destul de bine pe conturul masinii si la gauri. Sunt facute dintr-un plastic semirigid.
Sursa: China www.aliexpress.com
Cost: 92 lei
Calitate: Se potrivesc destul de bine pe conturul masinii si la gauri. Sunt facute dintr-un plastic semirigid.
Multumesc pentru sugestie @yeti. Azi am comandat si eu un set de aparatori. Si un dispozitiv de care ai pomenit aici https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1965902
- aurelpeicu
- *
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Astra 2016
- Calarasi
aurelpeicu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am montat instalație GPL, marca Prins, 4300 lei, la AGR Group București. Mașina - Opel Mokka 1.4 T, 140 CP, benzinã.
Nu recomand, totuși!, o astfel de instalație deoarece economia de combustibil este insignifiantã: douã revizii în plus pe an, adicã vreo 400 lei; la GPL se furã la greu (în zona Cãlãrași, doar la o stație GPL aflatã la 10 km de oraș era un pic mai bine, iar la Petrom se furã cel mai mult).
Între timp, am vândut mașina și am cumpãrat un Mokka X, 1.4 T, 140 CP, Ecotec, 4 x 2. Performanța de consum, din datele oferite de Opel, este mai bunã cu cca. 1 litru/100 km.
În plus, dubla tracțiune la Mokka funcționeazã pe principiul cã puntea din spate ajutã când nu se descurcã fața ( a se vedea filmulețe pe YouTube), ceea ce înseamnã cã în peste 95 % din cazuri cari degeaba tractiunea spate.
Nu recomand, totuși!, o astfel de instalație deoarece economia de combustibil este insignifiantã: douã revizii în plus pe an, adicã vreo 400 lei; la GPL se furã la greu (în zona Cãlãrași, doar la o stație GPL aflatã la 10 km de oraș era un pic mai bine, iar la Petrom se furã cel mai mult).
Între timp, am vândut mașina și am cumpãrat un Mokka X, 1.4 T, 140 CP, Ecotec, 4 x 2. Performanța de consum, din datele oferite de Opel, este mai bunã cu cca. 1 litru/100 km.
În plus, dubla tracțiune la Mokka funcționeazã pe principiul cã puntea din spate ajutã când nu se descurcã fața ( a se vedea filmulețe pe YouTube), ceea ce înseamnã cã în peste 95 % din cazuri cari degeaba tractiunea spate.
- gogububu10
- *
- 5 mesaje
- din 26 Oct 2017
- Mokka 2017
- Constanta
gogububu10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut. Am un Mokka x benzina 1.4 turbo, 140cp 4×4.
Am gãsit o oferta sa ii fac un update la motor. Cu 400 € zice ca imi da 25 cp si 35nm in plus. Si ar mai reduce si consumul cu 0.5-1 L
Suna tentant...
A mai fãcut cineva? Se simte oare diferența? Pot aparea ceva probleme dupa?
Peste 4 luni iese din garantie, deci....
Am gãsit o oferta sa ii fac un update la motor. Cu 400 € zice ca imi da 25 cp si 35nm in plus. Si ar mai reduce si consumul cu 0.5-1 L
Suna tentant...
A mai fãcut cineva? Se simte oare diferența? Pot aparea ceva probleme dupa?
Peste 4 luni iese din garantie, deci....