Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am cumpãrat un Opel astea G an 2000 motor 2000DTI 16V. Îmi puteti spune va rog cam ce consum au,problemele lor,sau altceva,la ce sa ma astept. Dacã am fãcut o alegere buna.
Skip ads

  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Depinde de starea in care este...personal, sunt multumit.Trecem de miturile...diesel...intretinere scumpa ...alea alea...Achizitonata din 2006 Germania.
Cel mai des am umblat la alternator....se pare ca pozitia lui e cam aiurea ...ar ajunge apa usor la el cand rulezi...se duc diodele...
La demaror am schimbat rotorul. Debitmetrul nu mergea de la cumparare...am dotat-o cu unul Bosch...spirt! La inceputul lui 2007 am schimbat ulei ,filtre,distributie (nu stii ce si cum-e mai bine asa).Doua bujii de-a lungul timpului.
,,Consumabile'' ale directiei ,conform starii drumurilor noastre! Precizez ca nu fac naveta sau depind de ea...e de familie! Consum f. bun...undeva 6,3-6,5 in oras! Afara am scos fara AC 4,5...cu 5.Per total f multumit. Depide si de cum e intretinuta /utilizata. A ....ca si ulei am mers cu Mobil 1 5W40 full sintetic.
Sa-ti fie de bine si drumuri bune fara incidente!
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Felicitãri pentru achiziție și îți doresc câți mai mulți kilometri fãrã reparații și fãrã incidente.
Mașina este una foarte bunã dacã ai puțin grijã de ea și îi dai ce-ți cere și când îți cere.

Este o mașinã fiabilã, ușor de întreținut, iar ca și consum este foarte bunã, eu la "bãtrânica" mea pe care o dețin din 2007 și care e mașinã de familie scot un 5,5 - 6,motor 1.7 DTI 55 kw - 75 CP diesel.

De când o dețin am investit ceva bãnuți în ea, dar din vina mea, dar în prealabil ce se stricã la ea intrã la categoria "consumabile" și anume: punte diode, perii electromotor, plãcuțe frânã, eventual discuri din când în când, mai un capãt de barã, un arc, un telescop, dar mai rar(dacã nu mergi cu ea ca sãlbaticu' Smile) ), dar la drumurile noastre nu ar trebui sã ne mirãm cã se stricã ci cã a ținut mai mult de cât ne-am fi așteptat Smile).

Dupã pãrerea mea e o mașinã foarte bunã, chiar dacã pare depãșitã de vreme își face treaba foarte bine, fiind vorba de un euro 3 din anii 98-2005, iar dacã se vor adãugat taxe de la 1 ianuarie 2018 cred cã ne vom dori sã scãpãm de ele din pãcate :'(.

Acestea fiind spuse îți doresc drumuri bune și sã stãpânești mașina sãnãtos.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@adyman - tu ai motorul de 1.7 diesel care se stie ca au probleme cu alternatorul. (la tine este cu pompa de vid pe el din cate stiu). Plus la tine distributia este clasica, curea deci a trebuit sa o schimbi.
La Y20DTH sau Y20DTL in functie de care varianta are colegul, nu sunt probleme cu alternatorul decat foarte rar... Distributia nu trebuie sa o schimbi ca este pe lant (se verifica doar uzura la patine si a lantului).
important la acest motor este motorina de calitate doar din pompa si filtru Bosch sau Purflux la motorina schimbat la fiecare 10.000km (apar probleme cu pompele de injectie altfel si nu sunt foarte ieftine) respectiv ulei si filtre schimbate la timp (10.000km recomandabil).
Trebuie curatata galeria de admisie macar odata la 2 ani respectiv EGR-ul (se curata usor 2 suruburi de desfacut). De asemenea atentie la furtunasele de retur de la injectoare altfel apar probleme de dezamorsare (se schimba cam tot la 2 ani cand faci curatarea galeriei si EGR-ului) si iti recomand furtunase din cauciuc cu insertie in interior (la mijloc). ATENTIE cand le desfaci de pe T-urile ce le leaga sa nu rupi aceste T-uri ca nu sunt foarte rezistente...
In rest sunt masini bune, fiabile si daca ai grija de ele nu te lasa in drum. Pentru alte intrebari despre acest motor si fiabilitatea si problemele lui poti gasi raspunsuri in forum ca este arhidezbatut si se cam stiu toate problemele.
In incheiere iti recomand sa iti cumperi si o interfata de diagnoza Op-Com (cam 150 - 200 ron) pentru ca atunci cand ai probleme primul lucru ti se vor cere codurile de eroare si apoi vei primi ajutor. Succes
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ca si filtre poți folosi filtrele MANN cu încredere, iar probleme la alternator eu n-am avut deși nu am scut la motor deloc, puntea de diode e ceva ce se stricã la orice alternator odatã cu trecerea timpului, iar despre motorinã eu alimentez doar motorinã standard de la Petrom sau de la Mol.

Uleiul și filtrele le schimb la 8.000 - 10.000 km.

Despre furtunele de retur nu pot sã spun nimic pentru cã deocamdatã n-am avut nicio problemã cu ele.

Sã nu întelegeți greșit, nu fac reclamã la niciun peco sau la vreo firmã de piese auto, ci pur și simplu recomand produse ce am folosit și cu care nu am avut absolut nicio problemã.

Sã aveți o zi fainã Wink
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Greșeala mea, voiam sã spun OMV nu Mol... Scuzați greșeala Very Happy
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Mi se aprinde check engine in bord. Dar așa scurt,se aprinde se stinge. Și nu mai trage ca și când e stins. I-am fãcut o diagnoza și ia dat egr-ul și bujiile. Trebuie curãțat egr-ul? Sau?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Sigur, fã-i o curãțare cu WD40 (eu asta folosesc) și niște cârpe, treaba e chiar simplã, bujiile verificã-le și vezi care e cu "bube" și spune-ne și nouã ce rezolvi. Smile

Edit: E normal sã nu tragã la fel de bine atunci când ai "check engine" aprins deoarece mașina intrã în "safe mode" cât timp ai martorul aprins.
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara. Îmi puteți recomanda bujii pentru Opel astra g 2000dti 16V an 2000. Mulțumesc
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Beru sau Ngk.
  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ngk.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai sunt si Bosch. te orientezi dupa pret si buzunar. NGK sunt mai rezistente. Atentie mare unde si cum schimbi bujiile Smile se cam rupt la acest motor Wink
pune in semnatura masina si localitatea de unde esti.
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Ști cineva de ce nu pornește? Am dus-o la mecanic sã-mi schimbe bujiile și niște Garnituri. Mi-a curãțat egr-ul,și dimineața când S-o pornesc nu pornește....
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ai pomenit de niște garnituri, mai exact despre ce garnituri e vorba? E ciudat cum de la simpla curãțare a EGR-ului nu-ți mai pornește.

Releu de încãrcare al bujiilor a fost verificat?
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nu știu ce Garnituri,2au fost schimbate ca îmi picura ulei. Și am zis sa schimb și bujiile,dimineața nu a mai pornit
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-a dezamorsat mai mult ca sigur. citeste pe forum despre dezamorsare si schimba si furtunasele de retur de la injectoare ca trebuiau si acelea schimbate cand s-a curatat EGR si banuiesc ca ai curatat si galeria de admisie altfel degeaba ai curatat EGR...
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara. Mi se aprinde becul de la motor. Când se aprinde nu mai trage cum trebuie,când se stinge trage de Numa. Se stinge și se aprinde,nu sta mereu aprins. Am curãțat egr-ul,am schimbat debitmetrul și aceiași treaba. Ma puteți ajuta va rog.
  • adyman

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2006

  • Mesaj Privat
As banui in continuare debitmetrul...ai pus unul nou sau sh?
  • TCatalin34

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nou am pus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR