- BLaurentiu818
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2017
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
BLaurentiu818
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salutari,
Dat fiind faptul ca sunt nou pe acest forum , incep aceasta discutie in speranta ca cineva ma poate ajuta sa rezolv o problema pe care o intampin de ceva vreme.
Detin un Opel Astra K (2016) Tourier cu senzori de parcare si perimetru fata-spate . Doresc sa montez un carlig de remorcare pentru suport de biciclete dar kitul electric de care am nevoie nu il gasesc decat la reprezentanta si costa foarte mult. Am nevoie de un kit electric cu funcite de dezactivare a senzorilor de pe spate, in momentul in care pe carlig va sta suportul de biciclete.
Asadar va rog cine ma poate ajuta cu niste sfaturi , practice si putin costisitoare sa imi scrie pe acest subiect deschis.
Va multumesc!
Dat fiind faptul ca sunt nou pe acest forum , incep aceasta discutie in speranta ca cineva ma poate ajuta sa rezolv o problema pe care o intampin de ceva vreme.
Detin un Opel Astra K (2016) Tourier cu senzori de parcare si perimetru fata-spate . Doresc sa montez un carlig de remorcare pentru suport de biciclete dar kitul electric de care am nevoie nu il gasesc decat la reprezentanta si costa foarte mult. Am nevoie de un kit electric cu funcite de dezactivare a senzorilor de pe spate, in momentul in care pe carlig va sta suportul de biciclete.
Asadar va rog cine ma poate ajuta cu niste sfaturi , practice si putin costisitoare sa imi scrie pe acest subiect deschis.
Va multumesc!
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- BLaurentiu818
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2017
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
BLaurentiu818
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2017
- Mesaj Privat
La reprezentanta m-ar costa doar cablajul si unuitatea de control , cam 1550 lei, si le-am cerut codurile produselor , mi le-au dat si sunt urmatoarele: unitate controlo 13586468 si cablaj 13435445.
Ideea este ca as dori aceea unitate de control care sa dezactiveze senzorii de pe spate in momentul cuplarii
Multumesc
Ideea este ca as dori aceea unitate de control care sa dezactiveze senzorii de pe spate in momentul cuplarii
Multumesc
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- BLaurentiu818
- OP
- 3 mesaje
- din 27 Jul 2017
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
BLaurentiu818
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2017
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Pana la urma a montat cineva cirlig pe astra K?
Eu am gasit un kit GM la 1849: .; Acesta include cirlig, accesorii montaj, polistiren, prize si modul.
Un cirlig Bosal de exemplu costa numai 650 de lei, cu priza inclusa...la care s-ar adauga modulul la un pret de 250-320 de ron, in functie de optiuni, deci un total de 900-1000. Montajul in service este 870-900.
Eu as fi optat pt un cirlig BOSAL cu priza si modulul GM. In acest context are cineva idee daca polistirenul existent deja in bara spate s-ar potrivi pt un cirlig after market?
Variantele ar fi 900 ron after market-1300 combinat-1900 GM.
Eu am gasit un kit GM la 1849: .; Acesta include cirlig, accesorii montaj, polistiren, prize si modul.
Un cirlig Bosal de exemplu costa numai 650 de lei, cu priza inclusa...la care s-ar adauga modulul la un pret de 250-320 de ron, in functie de optiuni, deci un total de 900-1000. Montajul in service este 870-900.
Eu as fi optat pt un cirlig BOSAL cu priza si modulul GM. In acest context are cineva idee daca polistirenul existent deja in bara spate s-ar potrivi pt un cirlig after market?
Variantele ar fi 900 ron after market-1300 combinat-1900 GM.
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
In cele din urma mi-am cumparat cirligul...1856 lei, cel demontabil. Montajul in reprezentanta a fost cu peripetii maxime.
In loc de 2 ore si 30 minute cat scrie in instructiuni...a durat 8 ore, caci super mecanicii stateau cu instructiunile in mana, fiind primul kit pe Astra K...cica difera de J pe care il stiau.
Rezultatul a fost ca au uitat sa decupeze marginea spoilerului spate....nici eu nu am fost orientat sa fac proba in service, asa ca nu intra cirligul in support, lipsindu-i 2 cm. Ramane sa merg la ei sa rezolve problema. Partea buna e ca am hotarat sa cumpar marginea spoiler pentru cirlig, caci nu am incredere in ageamiii de la reprezentanta.
O sa pun poze dupa ce termin.
In loc de 2 ore si 30 minute cat scrie in instructiuni...a durat 8 ore, caci super mecanicii stateau cu instructiunile in mana, fiind primul kit pe Astra K...cica difera de J pe care il stiau.
Rezultatul a fost ca au uitat sa decupeze marginea spoilerului spate....nici eu nu am fost orientat sa fac proba in service, asa ca nu intra cirligul in support, lipsindu-i 2 cm. Ramane sa merg la ei sa rezolve problema. Partea buna e ca am hotarat sa cumpar marginea spoiler pentru cirlig, caci nu am incredere in ageamiii de la reprezentanta.
O sa pun poze dupa ce termin.
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
DIno68
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 xfl92kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
mariocb a scris:@ bazate
Mecanici si mecanici !
Ce inseamna "marginea spoiler pentru carlig" ?
Mecanici si mecanici !
Ce inseamna "marginea spoiler pentru carlig" ?
In instructiuni se spune ca nu este neceara decupare bara....in manual e clar ca A este decupare bara si B montarea unei margini inferioare la spoiler care sa permita montare cirlig.
Are si codurile pt fiecare tip de motorizare.
PS: Am cumparat masina la rabla si a trebuit sa ma misc repede cu masini existente in stoc....deci nu am putut configura un cirlig. Piesa a fost 1856 fara montaj ...acesta e in jur de 900. La dealer costa 1840 doar cirlig, 800 modul si 900 instalatia electrica...deci cam 3500 plus montaj. No comment.
DIno68
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 xfl92kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2016
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Azi am folosit si eu remorca la masina. Foarte interesant: la punerea contactului da o serie de mesaje specifice, pentru verificarea luminilor de la remorca. Initial am pus doar adaptorul de 7 pini fara sa cuplez remorca si imi detecta eroare lumini remorca.
In mers, am constatat ca asistenta schimbare viteza indica turatii mult mai mari...daca goala imi sugera sa schimb sub 2000 rpm la remorca se ducea in jur de 3000.
[Interzis]
In mers, am constatat ca asistenta schimbare viteza indica turatii mult mai mari...daca goala imi sugera sa schimb sub 2000 rpm la remorca se ducea in jur de 3000.
[Interzis]
- EIulianNicolae
- **
- 93 mesaje
- din 03 Apr 2017
- Astra 2017
- Bucuresti
EIulianNicolae
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- EIulianNicolae
- **
- 93 mesaje
- din 03 Apr 2017
- Astra 2017
- Bucuresti
EIulianNicolae
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2017
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Corect...
[Interzis]
Sunt 4 piese componente la un cirlig din care 3 obligatorii (cirlig, instalatie electrica, modul) si una optionala (polistiren pt bara). Ca idee nici o firma AM nu vinde polistirenul...se monteaza intre bara si cirlig.
Cel mai avantajos iesi cu un kit AM (am gasit la 600 RON cu gat FIX) si modul si instalatie electrica OEM. Sincer nu am fost multumit de imbinarile la cirligul OEM si de calitatea vopselei. OEM e facut de westafalia...iar Bosal vine la un pret inferior si zic la calitate mai bune. Si Galia vine la preturi similare cu Bosal dar nu stiu ce calitate au. Daca masina nu mai e in garantie o poti monta la orice service rasarit pentru 2-300 lei....inclusiv parteneri ai comerciantilor de cirlige. La reprezentanta ajungi la 800-1200 pt montaj...eu am stat langa ei si tot "au uitat sa monteze" 2 suruburi la cirlig si sa la cupleze cu cheia la cuplul cerut. Ar trebui sa dureze montajul 3 ore.
Instalatia electrica a masinii se modifica minimal, cel putin la OEM si nu se programeaza ceva...practic se innadesc 2 fire iar restul sunt doar mufe ce se cupleaza. Cel mai mult dureaza de demontat plasticele din portbagaj spre bord pt a fi legat cablajul remorcii care se cupleaza la CB in bord....instructiunile pt instalatia electrica arata totul foarte clar.
Atentie ca trebuie decupata bara....sau poti cumpara segmentul inferior cu decupaj si Capac demontabil (200+200 lei). Instalatia OEM vine cu prize 13 pini...deci mai trebuie un adaptor. OEM e 50 de RON...la pretul asta sunt si alte produse universale.
Eu am deja vreo 5k facuti cu remorca si pot spune ca se simte diferenta de consum de +2-3 litri, fara sa transport peste 700 kg: practic curentul de aer e optimizat sa mearga in spate si prelata remorcii actioneaza ca o vela de corabie ce franeaza enorm. Ca idee, cu remorca fara prelata consumul e doar + 1%.
[Interzis]
Sunt 4 piese componente la un cirlig din care 3 obligatorii (cirlig, instalatie electrica, modul) si una optionala (polistiren pt bara). Ca idee nici o firma AM nu vinde polistirenul...se monteaza intre bara si cirlig.
Cel mai avantajos iesi cu un kit AM (am gasit la 600 RON cu gat FIX) si modul si instalatie electrica OEM. Sincer nu am fost multumit de imbinarile la cirligul OEM si de calitatea vopselei. OEM e facut de westafalia...iar Bosal vine la un pret inferior si zic la calitate mai bune. Si Galia vine la preturi similare cu Bosal dar nu stiu ce calitate au. Daca masina nu mai e in garantie o poti monta la orice service rasarit pentru 2-300 lei....inclusiv parteneri ai comerciantilor de cirlige. La reprezentanta ajungi la 800-1200 pt montaj...eu am stat langa ei si tot "au uitat sa monteze" 2 suruburi la cirlig si sa la cupleze cu cheia la cuplul cerut. Ar trebui sa dureze montajul 3 ore.
Instalatia electrica a masinii se modifica minimal, cel putin la OEM si nu se programeaza ceva...practic se innadesc 2 fire iar restul sunt doar mufe ce se cupleaza. Cel mai mult dureaza de demontat plasticele din portbagaj spre bord pt a fi legat cablajul remorcii care se cupleaza la CB in bord....instructiunile pt instalatia electrica arata totul foarte clar.
Atentie ca trebuie decupata bara....sau poti cumpara segmentul inferior cu decupaj si Capac demontabil (200+200 lei). Instalatia OEM vine cu prize 13 pini...deci mai trebuie un adaptor. OEM e 50 de RON...la pretul asta sunt si alte produse universale.
Eu am deja vreo 5k facuti cu remorca si pot spune ca se simte diferenta de consum de +2-3 litri, fara sa transport peste 700 kg: practic curentul de aer e optimizat sa mearga in spate si prelata remorcii actioneaza ca o vela de corabie ce franeaza enorm. Ca idee, cu remorca fara prelata consumul e doar + 1%.
- cata_codita
- *
- 13 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2016 LWQ
- Bucuresti
cata_codita
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 LWQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cata_codita
- *
- 13 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2016 LWQ
- Bucuresti
cata_codita
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 LWQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
bazate a scris:Corect...
[Interzis]
Sunt 4 piese componente la un cirlig din care 3 obligatorii (cirlig, instalatie electrica, modul) si una optionala (polistiren pt bara). Ca idee nici o firma AM nu vinde polistirenul...se monteaza intre bara si cirlig.
Cel mai avantajos iesi cu un kit AM (am gasit la 600 RON cu gat FIX) si modul si instalatie electrica OEM. Sincer nu am fost multumit de imbinarile la cirligul OEM si de calitatea vopselei. OEM e facut de westafalia...iar Bosal vine la un pret inferior si zic la calitate mai bune. Si Galia vine la preturi similare cu Bosal dar nu stiu ce calitate au. Daca masina nu mai e in garantie o poti monta la orice service rasarit pentru 2-300 lei....inclusiv parteneri ai comerciantilor de cirlige. La reprezentanta ajungi la 800-1200 pt montaj...eu am stat langa ei si tot "au uitat sa monteze" 2 suruburi la cirlig si sa la cupleze cu cheia la cuplul cerut. Ar trebui sa dureze montajul 3 ore.
Instalatia electrica a masinii se modifica minimal, cel putin la OEM si nu se programeaza ceva...practic se innadesc 2 fire iar restul sunt doar mufe ce se cupleaza. Cel mai mult dureaza de demontat plasticele din portbagaj spre bord pt a fi legat cablajul remorcii care se cupleaza la CB in bord....instructiunile pt instalatia electrica arata totul foarte clar.
Atentie ca trebuie decupata bara....sau poti cumpara segmentul inferior cu decupaj si Capac demontabil (200+200 lei). Instalatia OEM vine cu prize 13 pini...deci mai trebuie un adaptor. OEM e 50 de RON...la pretul asta sunt si alte produse universale.
Eu am deja vreo 5k facuti cu remorca si pot spune ca se simte diferenta de consum de +2-3 litri, fara sa transport peste 700 kg: practic curentul de aer e optimizat sa mearga in spate si prelata remorcii actioneaza ca o vela de corabie ce franeaza enorm. Ca idee, cu remorca fara prelata consumul e doar + 1%.
[Interzis]
Sunt 4 piese componente la un cirlig din care 3 obligatorii (cirlig, instalatie electrica, modul) si una optionala (polistiren pt bara). Ca idee nici o firma AM nu vinde polistirenul...se monteaza intre bara si cirlig.
Cel mai avantajos iesi cu un kit AM (am gasit la 600 RON cu gat FIX) si modul si instalatie electrica OEM. Sincer nu am fost multumit de imbinarile la cirligul OEM si de calitatea vopselei. OEM e facut de westafalia...iar Bosal vine la un pret inferior si zic la calitate mai bune. Si Galia vine la preturi similare cu Bosal dar nu stiu ce calitate au. Daca masina nu mai e in garantie o poti monta la orice service rasarit pentru 2-300 lei....inclusiv parteneri ai comerciantilor de cirlige. La reprezentanta ajungi la 800-1200 pt montaj...eu am stat langa ei si tot "au uitat sa monteze" 2 suruburi la cirlig si sa la cupleze cu cheia la cuplul cerut. Ar trebui sa dureze montajul 3 ore.
Instalatia electrica a masinii se modifica minimal, cel putin la OEM si nu se programeaza ceva...practic se innadesc 2 fire iar restul sunt doar mufe ce se cupleaza. Cel mai mult dureaza de demontat plasticele din portbagaj spre bord pt a fi legat cablajul remorcii care se cupleaza la CB in bord....instructiunile pt instalatia electrica arata totul foarte clar.
Atentie ca trebuie decupata bara....sau poti cumpara segmentul inferior cu decupaj si Capac demontabil (200+200 lei). Instalatia OEM vine cu prize 13 pini...deci mai trebuie un adaptor. OEM e 50 de RON...la pretul asta sunt si alte produse universale.
Eu am deja vreo 5k facuti cu remorca si pot spune ca se simte diferenta de consum de +2-3 litri, fara sa transport peste 700 kg: practic curentul de aer e optimizat sa mearga in spate si prelata remorcii actioneaza ca o vela de corabie ce franeaza enorm. Ca idee, cu remorca fara prelata consumul e doar + 1%.