- deleted-763
- OP
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am cumparat un opel calibra acum o saptmana si am avut un adevarat shock atunci cand am gasit in portbagaj o sticla cu ulei sintetic romanesc ... sticla arata exact ca una de ulei pt gatit ... cel care mi-a vandut masina sunt sigur ca a folosit ulei de genul asta ,in plus masina nu fuge mai mult de 180 kmh chiar daca nu da cu fum ... e grav ? daca ii fac schimbul de ulei se mai poate repara ceva ?
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
1. la ce pret ai luat masina?
2. ca nu fuge in nici un caz nu e din cauza uleiului ar trebui totusi sa-i faci un schimb ca sa fii sigur ce ulei ai in motor.
Motorul pierde ulei pe undeva? Merge rotund se aud zgomote suspecte? Poate fi motorul sau cutia de vina am mai auzit pe aici unul care zicea ca are nu-sh ce cutie in 4 trepte de competitie dar lui saracul nu-i mergea a 5-a si asa il mintise ala de la care a luat-o. Sau poate e muci motorul.
Nu te-ai dus si tu cu cineva care cunoaste sa vezi masina?
Te-am intrebat la ce pret ai luat-o ca sa-ti spun daca ai luat tzeapa sau pretul fiind mic te-a lasat pe tine sa mai bagi ceva bani in ea sa o faci.
Vorbesc din proprie experienta!
4EST eu pe motorul celalalt care era muci am bagat ulei romanesc la greu
pt ca pierdea destul de mult si nu se merita altceva dar vreau sa spun ca n-are nici o treaba mergea de rupea pana am uitat sa-i mai pun si a decedat .
2. ca nu fuge in nici un caz nu e din cauza uleiului ar trebui totusi sa-i faci un schimb ca sa fii sigur ce ulei ai in motor.
Motorul pierde ulei pe undeva? Merge rotund se aud zgomote suspecte? Poate fi motorul sau cutia de vina am mai auzit pe aici unul care zicea ca are nu-sh ce cutie in 4 trepte de competitie dar lui saracul nu-i mergea a 5-a si asa il mintise ala de la care a luat-o. Sau poate e muci motorul.
Nu te-ai dus si tu cu cineva care cunoaste sa vezi masina?
Te-am intrebat la ce pret ai luat-o ca sa-ti spun daca ai luat tzeapa sau pretul fiind mic te-a lasat pe tine sa mai bagi ceva bani in ea sa o faci.
Vorbesc din proprie experienta!
4EST eu pe motorul celalalt care era muci am bagat ulei romanesc la greu
pt ca pierdea destul de mult si nu se merita altceva dar vreau sa spun ca n-are nici o treaba mergea de rupea pana am uitat sa-i mai pun si a decedat .
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- deleted-763
- OP
- 42 mesaje
- din 03 Mai 2005
deleted-763
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2005
- Mesaj Privat
Masina am luat-o cu 1000 de euro ... e adusa de cateva luni din italia iar pretul este asa mic tocmai din cauza numerelor de IT . Am ales sa iau una neinmatriculata tocmai pentru ca am actele de la alta calibra ,acte pe care am sa le transfer pt asta .
Ce am mai observat eu este ca nu prea vrea sa intre in treapta a 5-a ... adica intra in treapta 3 iar abia dupa cateva incercari intra in a 5-a.
Motorul merge bine perfect regulat nu se aud batai in motor atat ca nu fuge peste 180 .
Ce am mai observat este ca imi cam "troncane" articulatia pe fata si mi-e sa nu se cracaneze vreodata cand o sa am peste 120 kmh ...
Ce am mai observat eu este ca nu prea vrea sa intre in treapta a 5-a ... adica intra in treapta 3 iar abia dupa cateva incercari intra in a 5-a.
Motorul merge bine perfect regulat nu se aud batai in motor atat ca nu fuge peste 180 .
Ce am mai observat este ca imi cam "troncane" articulatia pe fata si mi-e sa nu se cracaneze vreodata cand o sa am peste 120 kmh ...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Asa cum s-a mai scris curata motorul, schimba uleiul, eventual consumabilele (TOATE filtrele, curele), sincer nici nu ma mira ca cel care o VINDEA a bagat ulei romanaesc...
Trebuie verificat daca motorul consuma ulei(eventual daca tipul a folosit ulei romanesc numai la completare) daca da depinde si cat de mult ulei consuma...
Daca nu ajungi cu ea la 200 sigur sunt ceva probleme la motor (injectoare infundate, aprindere, lipsa compresie...)
Eu nu sunt adeptul teoriei sa mergi cu motorul pana "crapa" decat daca mai ai unul de schimb
Trebuie verificat daca motorul consuma ulei(eventual daca tipul a folosit ulei romanesc numai la completare) daca da depinde si cat de mult ulei consuma...
Daca nu ajungi cu ea la 200 sigur sunt ceva probleme la motor (injectoare infundate, aprindere, lipsa compresie...)
Eu nu sunt adeptul teoriei sa mergi cu motorul pana "crapa" decat daca mai ai unul de schimb
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
la mine a mers cu 225 deci nu am probleme alta faza, daca completezi cu ALT ulei decat ala care il ai in motor scoate fum ca dracii la forje . Cel putin la mine asa e. Am avut motul si pana am schimbat garnitura de capac am completat cu ELF 10w40 shi daca fug in 6500 rpm vreo cateva secunde bune incepe si scoate fum in rest n-are nimic.
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Unii mai folosesc ulei romanesc intre schimburi pentru a curata motorul. Baga ulei romanesc si merg cu el cateva sute de km, dupa care pun uleiul bun pe care-l folosesc in mod obisnuit. Nu stiu daca a facut asa respectivul.
O sa-ti dai seama cu timpul daca ex-prop a pus ulei romanesc din cauza ca haleste ulei. Asta ar fi neplacut.
Oricum, pentru o Calibra trebuie ulei syntetic full.
O sa-ti dai seama cu timpul daca ex-prop a pus ulei romanesc din cauza ca haleste ulei. Asta ar fi neplacut.
Oricum, pentru o Calibra trebuie ulei syntetic full.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ba da. La masinile sport se pune de obicei ulei full sintetic.
Pentru ca se presupune ca motorul este exploatat pentru a scoate din el performata cea mai buna si atunci trebuie protejat.
Uleiul bun iti asigura o ungere mai buna, ajunge la temperatura optima repede( e important mai ales daca dupa ce pornesti masina bagi talpa in ea), motorul toarce mai putin zgomotos si poti obtine si o mica economie de carburant.
In plus, diferenta de pret intre semi syntetic si full syntetic nu este foarte mare.
Pentru Calibra ar fi indicate: 0W40 sau 5W30, in functie de anotimp.
In fine, fiecare baga ce vrea in masina lui. Efectele se simt in timp...
Producatorii mari de ulei au pe site-ul lor un chestionar si iti recomanda uleiul cel mai bun pentru tipul tau de masina, in functie de vechime, rulaj...
Puteti incerca si asa.
Pentru ca se presupune ca motorul este exploatat pentru a scoate din el performata cea mai buna si atunci trebuie protejat.
Uleiul bun iti asigura o ungere mai buna, ajunge la temperatura optima repede( e important mai ales daca dupa ce pornesti masina bagi talpa in ea), motorul toarce mai putin zgomotos si poti obtine si o mica economie de carburant.
In plus, diferenta de pret intre semi syntetic si full syntetic nu este foarte mare.
Pentru Calibra ar fi indicate: 0W40 sau 5W30, in functie de anotimp.
In fine, fiecare baga ce vrea in masina lui. Efectele se simt in timp...
Producatorii mari de ulei au pe site-ul lor un chestionar si iti recomanda uleiul cel mai bun pentru tipul tau de masina, in functie de vechime, rulaj...
Puteti incerca si asa.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat