- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Danny Insignia
- **
- 161 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Bucuresti
Danny Insignia
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- marco_dnc
- **
- 394 mesaje
- din 21 Oct 2011
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
marco_dnc
- Mesaje scrise: 394
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:Trebuie sa intelegeti ceva din start: OEM-urile nu fabrica nimic decat un Puzzle care se numeste masina. Toate piesele componente sunt facute de firme pentru OEM. Chiar si daca vei lua pe original GM o piesa de la un magazin sau reprezentanta veti vedea ca este putin diferita de cea originala de pe masina cu ma iesit din fabrica masina. Chestia este ca de tinut tot cam asa tin dupa ce iasa din garantie si una originala si una aftermarket de exemplu bieletele antiruliu care sunt de plastic si cele pe original si in general la opel si nu numai sunt TRW care este o firma buna. Metalice sunt la masini mai de lux sau cu suspensie sport in general. Cele de plastic amortizeaza mai bine vibratiile in detrimentul rigiditatii (cele sport au metalice in general).
Acum despre cele originale sau cele contrafacute exemplul este mai sus destul de concludent si o reprezinta mai mult controlul de calitate facut pe banda si cerut de client. In general cele care sunt licenta si nu originale (adica cu stanta de original chiar daca este acelasi producator) sunt cele care respecta de multe ori la limita specificatiile cerute de piesa respectiva in cadrul ansamblului...
Acum despre cele originale sau cele contrafacute exemplul este mai sus destul de concludent si o reprezinta mai mult controlul de calitate facut pe banda si cerut de client. In general cele care sunt licenta si nu originale (adica cu stanta de original chiar daca este acelasi producator) sunt cele care respecta de multe ori la limita specificatiile cerute de piesa respectiva in cadrul ansamblului...
Nu ai inteles nimic din ce am spus eu mai sus ! Este o inselaciune ordinara , mai ales in Romania cu aceste piese . Eu vorbesc aici despre niste producatori de prima mana , care fabrica piese originale . TRW de exemplu exista si clone si original in Romania . Aici este problema , ca platesti bani care nu merita, pe o piesa TRW daca este clona (furnizata de 95% din magazinele online sau de pe strazi). Deci cumperi TRW si dai niste bani , dar cum stii sigur daca este cea originala de prima mana? Asta zic , si tot caut magazine serioase care sa vanda piese chiar 100% originale .. Numai la reprezentante dealeri autorizati auto , am gasit sa.mi aduca piese originale cu timbru holograma . Sunt diferente enorme si de pret si de calitate , deci as da foc la toate buticurile astea nenorocite de chinezarii !
As inchide toti nenorocitii acestia care si-au deschis pravalii cu piese auto de 2 lei , pe care le vand la bani care nu merita . Te duci la o pravalie din coltul strazii si spui asa; ''Buna ziua, vreau si eu o bieleta TRW , nu ceva aftermarket ...'' Imediat primesti raspuns : Cum sa nu , iti aduc maine TRW , o piesa originala , ca doar este TRW..'' ) . Si ce sa vezi , a doua zi iti vine piesa intr.o cutie din carton chinezesc ordinar, fara timbru holograma fara nimic si cutie nici nu este sigilata ... Incepe sa se strice nici dupa 1 an , iar cheltuiala s-o schimbi din nou, te scoate la mai mare paguba si nervi !
Fratilor , chiar suntem asa prosti de nu stim pe ce lume traim si ne lasam pacaliti mereu ?
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Un alt aspect important pe care vreau sa.l dezvalui aici este in legatura cu piesele de la dezmembrari !
ATENTIE LA PIESELE DIN DEZMEMBRARI ! MAJORITATEA SUNT AFTERMARKET !
Hotomanii care dezmembreaza masini , fac un pret fix cam toti la fel pentru fiecare piesa in parte , dar pacaleste omul in cazul in care piesa este defapt aftermarket si nu aia originala a masinii . Multe masini sunt aduse din vest si cumparate de la specii de oameni ca: TURCI , ALBANEZI, BULGARI, etc. Ei matrasesc majoritatea masinilor si multe au fost reparate acolo cu piese ieftine, aftermarket .
ATENTIE LA PIESELE DIN DEZMEMBRARI ! MAJORITATEA SUNT AFTERMARKET !
Hotomanii care dezmembreaza masini , fac un pret fix cam toti la fel pentru fiecare piesa in parte , dar pacaleste omul in cazul in care piesa este defapt aftermarket si nu aia originala a masinii . Multe masini sunt aduse din vest si cumparate de la specii de oameni ca: TURCI , ALBANEZI, BULGARI, etc. Ei matrasesc majoritatea masinilor si multe au fost reparate acolo cu piese ieftine, aftermarket .
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
ador13 a scris:Acum, mai depinde si de cat de mare este diferenta de bani intre piesa originala si cea aftermarket, si poate conteaza si despre ce piesa este vorba.
Cred ca anumite piese nu se merita sa le iei originale decat daca te dau banii afara din casa, pur si simplu nu este rentabil.
De ex. mie o piatra mi-a spart radiatorul de A/C, original costa vreo 1500 ron, pe unul after market am dat 400 ron.
Iar SH nu cred ca era recomandat, poate doar luat de la o masina de 1-2 ani; pe astea insa nu le gasesti la dezmembrari decat facute praf
Cred ca anumite piese nu se merita sa le iei originale decat daca te dau banii afara din casa, pur si simplu nu este rentabil.
De ex. mie o piatra mi-a spart radiatorul de A/C, original costa vreo 1500 ron, pe unul after market am dat 400 ron.
Iar SH nu cred ca era recomandat, poate doar luat de la o masina de 1-2 ani; pe astea insa nu le gasesti la dezmembrari decat facute praf
Gresesti ! Cea mai mare prostie este sa cumperi aftermarket (clone chinezesti) deoarece vei iesi mult mai in paguba . Iti spun din experienta mea de 20 ani in care am intretinut doua masini (cielo intre 1998-2007 si opel vectra c intre 2007 si prezent) . Piesele rahat ieftin afermarket iti vor face masina in primul rand sa mearga si mai prost si in al doilea rand se vor uza foarte repede , si iar la service si iar sa schimbi...! Cel mai sfant este sa repari masina cu piese originale (cam rar le gasesti in Romania la pret foarte mare dar merita) si vei avea garantia ca iti merge fara probleme ani de zile ! Asta doar in cazul in care tii la o masina si ai in plan sa o folosesti cel putin un deceniu
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ma inscriu si eu in discutie. Din pacate la masinile vechi (12ani+) nu prea mai ai optiuni, piesele OEM deja sunt produse in tari precum Turcia (ex. placutele de frana la Vectra B). Probabil ca piesele respective respecta cerintele de calitate la testare, nu stiu insa cat isi mai mentin aceste cerinte de calitate impuse de fabricant dupa montarea lor pe masina. Opinia mea e ca e mai rentabil sa se foloseasca piese aftermarket la o astfel de masina (una veche de 12+ani).
In ceea ce priveste bieletele TRW la Vectra B : NU se merita sa cumperi bielete TRW, spun asta in experinta de cauza pentru ca nu tin cu nimic in plus fata de unele similare produse de Lemforder. Din pacate TRW a ajuns sa mai reprezinte doar ,, un patent tehnologic, un fel de drept intelectual privind proiectarea unui produs din automotive,, iar intr-un final producatorul componentei TRW va fi cel ce o poate produce cel mai ieftin pentru ei. Nici vorba de calitate sau avantaj client pentru noi cei cu masini vechi, poate cel mult in tarile unde s-a inventat apa calda si unde inca se echipeaza cu componente TRW mai de calitate (exclus calitate OEM!) masinile care inca nu au prea multi ani de la aparitia modelului rerspectiv.
L.E:
Intr-un singur caz as cumpara piese la masinile mele (12+ani) de calitate apropiata de cea OEM : daca le gasesc pe eBay cu status-ul ,,New-old stock,, macar asa stiu ca sunt piese de calitate, dar chiar si in acest caz e un risc pentru ca starea piesei respective depinde de conditiile de depozitare in care a stat. Doar ca sa dau un exemplu, un radiator de racire apa motor DELPHI (la calitate OEM, am gasit unul pentru Vectra B si l-am cumparat) are sanse mai mari sa fie in stare foarte buna decat un cap de bara sau o bieleta antiruliu unde in componenta ei exista si unele elemente din cauciuc care se perimeaza in timp chiar pastrate in depozit in conditii de temperatura si umiditate corecte.
In ceea ce priveste bieletele TRW la Vectra B : NU se merita sa cumperi bielete TRW, spun asta in experinta de cauza pentru ca nu tin cu nimic in plus fata de unele similare produse de Lemforder. Din pacate TRW a ajuns sa mai reprezinte doar ,, un patent tehnologic, un fel de drept intelectual privind proiectarea unui produs din automotive,, iar intr-un final producatorul componentei TRW va fi cel ce o poate produce cel mai ieftin pentru ei. Nici vorba de calitate sau avantaj client pentru noi cei cu masini vechi, poate cel mult in tarile unde s-a inventat apa calda si unde inca se echipeaza cu componente TRW mai de calitate (exclus calitate OEM!) masinile care inca nu au prea multi ani de la aparitia modelului rerspectiv.
L.E:
Intr-un singur caz as cumpara piese la masinile mele (12+ani) de calitate apropiata de cea OEM : daca le gasesc pe eBay cu status-ul ,,New-old stock,, macar asa stiu ca sunt piese de calitate, dar chiar si in acest caz e un risc pentru ca starea piesei respective depinde de conditiile de depozitare in care a stat. Doar ca sa dau un exemplu, un radiator de racire apa motor DELPHI (la calitate OEM, am gasit unul pentru Vectra B si l-am cumparat) are sanse mai mari sa fie in stare foarte buna decat un cap de bara sau o bieleta antiruliu unde in componenta ei exista si unele elemente din cauciuc care se perimeaza in timp chiar pastrate in depozit in conditii de temperatura si umiditate corecte.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Piese trw? Placutele delphi franeaza bine. Capete de bara + bielete? In nici un caz trw, nici nu stiu ce sunt dar stiu sigur ca au fost montate in 2013 si momentan au 80k la bord, majoritatea kilometrilor pe dn-uri gen kosovo. Ce am schimbat eu si am pus original: rezistenta ventilator habitaclu(lapsus denumire corecta) achizitie dezmembrari - inainte era aftermarket probabil schimbat prin nemtalia, ulei gm 5w30, opritor usa spatex2, bucsi punte spate. Da da, am schimbat bucsile si diferenta intre aftermarket si original gm era mica, ar fi fost pacat sa nu iau original dar nu vad rostul produselor oem la o masina de 12 ani care valoreaza 2-3k euroi...
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris: Opinia mea e ca e mai rentabil sa se foloseasca piese aftermarket la o astfel de masina (una veche de 12+ani)....
Ce inseamna masina veche ? O masina nu are termen de vechime decat pe acte ! Ea este un obiect profesional, construit din mai multe piese demontabile , ceea ce inseamna ca orice piesa inlocuita cu una noua originala , o face la fel ca in prima zi .
- Adi Iulian
- **
- 167 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Adi Iulian
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
horaa a scris:......l dar nu vad rostul produselor oem la o masina de 12 ani care valoreaza 2-3k euroi...
Are rost numai in cazul in care ai cumparat.o cu bani multi la vremea ei .. tii la ea , te.a dus oriunde si vrei sa o pastrezi in continuare . Asta in cazul unora , care se incadreaza in clasa saraca , si nu isi permite o masina noua . Degeaba te pacalesti dupa piata din ziua de astazi , cand de exemplu , un Vectra B costa cat un telefon , si este defapt cazatura ... Majoritatea ieftine sunt defapt fiare vechi , neintretinute . Dar un vectra B intretinut ca la carte, de un om care a tinut la ea , nu are nici o legatura cu preturile care le vezi pe autovit ! Vectra B am dat ca exemplu dar sunt multe masini cu vechime pe acte , care arata si functioneaza ca una din 2018
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut. Întru și eu în discuție. Am o Zafira A din 2001 1.8 / 125cp. Am fost la mecanic și mi-a spus cã am pivotul și bieleta antiruliu defecte, ambele pe stânga.
Am comandat la un magazin local (destul de mare, și cu service mare propriu) si am primit așa ceva (fara holograme sau sigiliu):
Deci, ce pãrere aveți? Le dau mâine cu ele in cap sau sunt ok?
Mulțumesc.
P.S. O sa pun și poze cu bieleta.
Am comandat la un magazin local (destul de mare, și cu service mare propriu) si am primit așa ceva (fara holograme sau sigiliu):
Deci, ce pãrere aveți? Le dau mâine cu ele in cap sau sunt ok?
Mulțumesc.
P.S. O sa pun și poze cu bieleta.
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
90512982 - Pivot vad ca codul de piesa apare si pe cutie si in EPC
https://opel.7zap.com/en/car/t98/k/0/11-2/
13327928 - pe saitul de unde ai cumparat apare. 36645 01 dar nu mai exista.
https://opel.7zap.com/en/car/t98/k/0/11-2/
Masori sa aibe 300mm intre prinderi.
Le montezi si tu daca sunt probleme le schimbi.
Par ok la prima vedere...
Ce iti tracane bieleta antiruliu am si eu una dusa, cand trec lini de cale ferate o aud cum tracane.
Le am cumparate urmeaza sa le schimb si eu, in curbe nu este chiar stabila, si iau curbele mai usor... deci nu este de joaca nici cu ele.
Nu strica si o verificare si a bucsilor de la trapez.
Feriti-va de petarde...
https://opel.7zap.com/en/car/t98/k/0/11-2/
13327928 - pe saitul de unde ai cumparat apare. 36645 01 dar nu mai exista.
https://opel.7zap.com/en/car/t98/k/0/11-2/
Si 36645 01 apare in lista de pe pagina lui 35367 01 ca inlocuitor pentru.
Inlocuit de: LEMFORDER 34542 01
Inlocuit de: LEMFORDER 36645 01 <===
Inlocuit de: LEMFORDER 25017 02
Inlocuit de: LEMFORDER 34542 01
Inlocuit de: LEMFORDER 36645 01 <===
Inlocuit de: LEMFORDER 25017 02
Masori sa aibe 300mm intre prinderi.
Le montezi si tu daca sunt probleme le schimbi.
Par ok la prima vedere...
Ce iti tracane bieleta antiruliu am si eu una dusa, cand trec lini de cale ferate o aud cum tracane.
Le am cumparate urmeaza sa le schimb si eu, in curbe nu este chiar stabila, si iau curbele mai usor... deci nu este de joaca nici cu ele.
Nu strica si o verificare si a bucsilor de la trapez.
Feriti-va de petarde...
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Ok, mulțumesc mult, m-am mai liniștit.
Am întrebat deoarece am citit pe alte forumuri (ce-i drept, postãri mai vechi, e posibil sa fi schimbat ambalajul, sper cã nu și calitatea), cã pe cutie ar trebui sa fie doua etichete și sigiliu (ceea ce eu nu am), de aceea am pus și poze cu piesele.
Piesele sunt luate de la un magazin din oraș (Brãila). Am preferat sa le plãtesc puțin mai scump, dar sa pot sa mã "cert" fizic cu vânzãtorul, in caz cã e ceva suspect.
La mine a început cu un mic clanc când urcam o bordura la viteza mica cu rotile întoarse la maxim și se bãlãngãnea puțin mașina. Acum troncane la fiecare denivelare, și prefer sa le schimb pe ambele pãrți, sa nu fie probleme pe viitor.
Apropo, trebuie sa fac geometria dupã ce le înlocuiesc?
Ultima modificare făcută de therealovy77 la Mar 21 Mai, 2019 11:14 am, modificat de 2 ori în total
Am întrebat deoarece am citit pe alte forumuri (ce-i drept, postãri mai vechi, e posibil sa fi schimbat ambalajul, sper cã nu și calitatea), cã pe cutie ar trebui sa fie doua etichete și sigiliu (ceea ce eu nu am), de aceea am pus și poze cu piesele.
Piesele sunt luate de la un magazin din oraș (Brãila). Am preferat sa le plãtesc puțin mai scump, dar sa pot sa mã "cert" fizic cu vânzãtorul, in caz cã e ceva suspect.
La mine a început cu un mic clanc când urcam o bordura la viteza mica cu rotile întoarse la maxim și se bãlãngãnea puțin mașina. Acum troncane la fiecare denivelare, și prefer sa le schimb pe ambele pãrți, sa nu fie probleme pe viitor.
Apropo, trebuie sa fac geometria dupã ce le înlocuiesc?
Ultima modificare făcută de therealovy77 la Mar 21 Mai, 2019 11:14 am, modificat de 2 ori în total
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, Wiki zice așa: compania ZF Friedrichshafen AG (ZF Group) are șapte divizii:
- Car Powertrain Technology: Automatic Transmissions, Manual Transmissions/ Dual Clutch Transmissions, Axle Drives, Powertrain Modules, Die Casting Technology
- Car Chassis Technology: Chassis Systems, Chassis Components, Suspension Technology
- Commercial Vehicle Technology: Truck & Van Driveline Technology, Axle & Transmission Systems for Buses & Coaches, CV Chassis Modules, CV Damper Technology, CV Powertrain Modules
- Industrial Technology: Off-Highway Systems, Test Systems, Special Driveline Technology, Marine Propulsion Systems, Aviation Technology, Wind Power Technology
- Active & Passive Safety Technology - Currently branded as ZF-TRW (achiziționat în 2015, e fostul TRW Automotive Holdings )
- E-Mobility
- ZF Aftermarket
Mai departe: LEMFÖRDER este Part of the ZF Aftermarket Portfolio, dupã cum scrie pe site la ZF Aftermarket:
The traditional group of companies consisting of Lemförder Metallwaren AG and Lemförder Metallwaren J. Ulderup AG & Co based in Lemförde, Northern Germany, has been part of ZF Friedrichshafen AG since 1984. The logo with the owl (as well as three tie rods originally) has hardly changed since the Lemförder Metallwaren-Gesellschaft mbH was founded in 1947 and is still a guarantee for quality.
Am inceput așa deoarece revin cu întrebarea: pot fi pivoții mei (sau bieletele) originali LEMFÖRDER (ca piese Aftermarket, nu OEM), desi cutiile nu au holograma sau sigiliu? Inscripțiile de pe cutii par ok, având în vedere apartenenta brandului și codul pieselor, dar lipsa sigiliilor sau a unui timbru cu holograma încã mã debusoleazã (desi la o inspecție vizualã a pieselor, ele par foarte bine finisate, cu talc pe cauciuc și fara bavuri).
Ideea e cã i-am plãtit aproape dublu fațã de TRW (colegii lor de multinaționalã), in ideea de a primi ceva de calitate. De garanție nu mã pot folosi (in caz de cad prematur) deoarece nu vor fi montați in service autorizat.
Mulțumesc.
- Car Powertrain Technology: Automatic Transmissions, Manual Transmissions/ Dual Clutch Transmissions, Axle Drives, Powertrain Modules, Die Casting Technology
- Car Chassis Technology: Chassis Systems, Chassis Components, Suspension Technology
- Commercial Vehicle Technology: Truck & Van Driveline Technology, Axle & Transmission Systems for Buses & Coaches, CV Chassis Modules, CV Damper Technology, CV Powertrain Modules
- Industrial Technology: Off-Highway Systems, Test Systems, Special Driveline Technology, Marine Propulsion Systems, Aviation Technology, Wind Power Technology
- Active & Passive Safety Technology - Currently branded as ZF-TRW (achiziționat în 2015, e fostul TRW Automotive Holdings )
- E-Mobility
- ZF Aftermarket
Mai departe: LEMFÖRDER este Part of the ZF Aftermarket Portfolio, dupã cum scrie pe site la ZF Aftermarket:
The traditional group of companies consisting of Lemförder Metallwaren AG and Lemförder Metallwaren J. Ulderup AG & Co based in Lemförde, Northern Germany, has been part of ZF Friedrichshafen AG since 1984. The logo with the owl (as well as three tie rods originally) has hardly changed since the Lemförder Metallwaren-Gesellschaft mbH was founded in 1947 and is still a guarantee for quality.
Am inceput așa deoarece revin cu întrebarea: pot fi pivoții mei (sau bieletele) originali LEMFÖRDER (ca piese Aftermarket, nu OEM), desi cutiile nu au holograma sau sigiliu? Inscripțiile de pe cutii par ok, având în vedere apartenenta brandului și codul pieselor, dar lipsa sigiliilor sau a unui timbru cu holograma încã mã debusoleazã (desi la o inspecție vizualã a pieselor, ele par foarte bine finisate, cu talc pe cauciuc și fara bavuri).
Ideea e cã i-am plãtit aproape dublu fațã de TRW (colegii lor de multinaționalã), in ideea de a primi ceva de calitate. De garanție nu mã pot folosi (in caz de cad prematur) deoarece nu vor fi montați in service autorizat.
Mulțumesc.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pai am spus într-o postare mai sus, cu poze, am luat pivoti și bielete antiruliu LEMFÖRDER, care arata bine, dar care nu sunt convins suta la sutã cã sunt originale, in asta consta postarea mea originala.
Am zis cã sunt destul de buni, consider ca piese de GM sunt prea mult, mașina face majoratul anul acesta (e din 2001).
Mã gândeam cã a mai cumpãrat cineva așa ceva (pivoti, in special) și își va da cu pãrerea cum au arãtat cutiile și piesele.
Am zis cã sunt destul de buni, consider ca piese de GM sunt prea mult, mașina face majoratul anul acesta (e din 2001).
Mã gândeam cã a mai cumpãrat cineva așa ceva (pivoti, in special) și își va da cu pãrerea cum au arãtat cutiile și piesele.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat