und_alexx
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am un Opel Vectra B din 2001 cu motor Y20DTH! cand este frig afara porneste la SFERT! problema esta ca odata cu iincalzirea vremii (10-15 grade) porneste greu (5 - 6 sec) uneori mai mult.....!in general motorul porneste greu si cand motorul este caldut...(temp apa bord 30-40 grade)
indiferent de temp de afara!(am obs eu) iar cand motorul este foarte cald porneste la sfert! Precizez ca am fost cu el la reprezentanta si au schimbat furtunele de retur injectoare si defectul a ramas...! Am fost in alta parte si a pus testeru pe motor si a spus ca este o prbl electrica ! Dupa aceea am fost la electronist si a presupus ca este reeleul de buji incandescente fara a garanta eliminarea defectului asa ca nu am cumparat releul! Intr-un alt loc mi sa spus ca este prbl de injectoare si inlocuierea lor este 500 E bucata! VA ROG DC PUTETI SAMI DATI UN SFAT...SAU MAI MULTE! multumesc anticipat ALEX( NIMENI NU IMI SPUNE CEVA SIGUR)
indiferent de temp de afara!(am obs eu) iar cand motorul este foarte cald porneste la sfert! Precizez ca am fost cu el la reprezentanta si au schimbat furtunele de retur injectoare si defectul a ramas...! Am fost in alta parte si a pus testeru pe motor si a spus ca este o prbl electrica ! Dupa aceea am fost la electronist si a presupus ca este reeleul de buji incandescente fara a garanta eliminarea defectului asa ca nu am cumparat releul! Intr-un alt loc mi sa spus ca este prbl de injectoare si inlocuierea lor este 500 E bucata! VA ROG DC PUTETI SAMI DATI UN SFAT...SAU MAI MULTE! multumesc anticipat ALEX( NIMENI NU IMI SPUNE CEVA SIGUR)
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
posibil sa ai probleme cu demarorul, acesta sa nu mai functioneze chiar la capacitatea normala. cand este mai rece motorul, isi intra in rol bujiile incandescente care ajuta foarte mult la pornire, dar cand motorul este cald acestea nu mai sunt comandate de catre releu, deci nu mai intra in functiune, si atunci din cauza faptului ca poate demarorul tau nu mai lucreaza in parametri ai pornirea un pic mai lunga.
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Verifica daca nu cumva ai neetanseitati in instalatia de alimentare si astfel ca motorina pleaca inapoi spre rezervor si cele 5-6 secunde sa fie necesare pt reumplerea ei. Daca cumva ai umblat de curand la filtrul de motorina in capac, pe unde intra furtunele in el si pe unde intra surubul de strangere a capacului sunt nistegarnituri(o-ringuri) care daca le-ai ciupit nu mai etanseaza bine instalatia.
S-ar putea la fel de bine sa fie chestia cu releul, cum a spus electronistul. Ca sa nu il cumperi degeaba, poti intr-o prima faza sa il imprumuti de pe o masina similara si daca nu mai face figuri il cumperi apoi.
Bafta!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
stiu pe cineva cu probleme la pornire dar la cald, s-a chinuit probabil 6 luni sa remedieze problema, avea martor si in bord (nu mai retin ce anume ii indica), dupa ce a schimbat injectoarele si multe alte tampenii s-a hotarat sa duca masina in germania la mama ei pentru reparatii.
Motorul era un 1.7 cdti (common rail - pompe duse), in fine, gagica-sa a plecat in germania cu masina iar pe drum a alimentat din austria si.....! surpriza! a disparut si martorul din bord si problema cu pornirea la cald.
Deci mai in gluma mai in serios cred ca avem pompele varza, ma gandesc totusi ca nu se mai creeaza o presiune suficienta si injectoarele in loc sa pulverizeze mai mult "pisa", lucru oarecum intarit si de faptul ca top speed a fost mult in spate plus o eroare legata de pompa.
O sa imi fac odata timp sa trec la un pompagiu sa vedem ce curatam de pe acolo.
P.S. ar trebui sa ne interesam de niste aparate pt controlul calitatii la motorina, daca pt alcool au facut pt motorina nu
Motorul era un 1.7 cdti (common rail - pompe duse), in fine, gagica-sa a plecat in germania cu masina iar pe drum a alimentat din austria si.....! surpriza! a disparut si martorul din bord si problema cu pornirea la cald.
Deci mai in gluma mai in serios cred ca avem pompele varza, ma gandesc totusi ca nu se mai creeaza o presiune suficienta si injectoarele in loc sa pulverizeze mai mult "pisa", lucru oarecum intarit si de faptul ca top speed a fost mult in spate plus o eroare legata de pompa.
O sa imi fac odata timp sa trec la un pompagiu sa vedem ce curatam de pe acolo.
P.S. ar trebui sa ne interesam de niste aparate pt controlul calitatii la motorina, daca pt alcool au facut pt motorina nu
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
turculetz a scris:stiu pe cineva cu probleme la pornire dar la cald, s-a chinuit probabil 6 luni sa remedieze problema, avea martor si in bord (nu mai retin ce anume ii indica), dupa ce a schimbat injectoarele si multe alte tampenii s-a hotarat sa duca masina in germania la mama ei pentru reparatii.
Motorul era un 1.7 cdti (common rail - pompe duse), in fine, gagica-sa a plecat in germania cu masina iar pe drum a alimentat din austria si.....! surpriza! a disparut si martorul din bord si problema cu pornirea la cald.
Deci mai in gluma mai in serios cred ca avem pompele varza, ma gandesc totusi ca nu se mai creeaza o presiune suficienta si injectoarele in loc sa pulverizeze mai mult "pisa", lucru oarecum intarit si de faptul ca top speed a fost mult in spate plus o eroare legata de pompa.
O sa imi fac odata timp sa trec la un pompagiu sa vedem ce curatam de pe acolo.
P.S. ar trebui sa ne interesam de niste aparate pt controlul calitatii la motorina, daca pt alcool au facut pt motorina nu
Motorul era un 1.7 cdti (common rail - pompe duse), in fine, gagica-sa a plecat in germania cu masina iar pe drum a alimentat din austria si.....! surpriza! a disparut si martorul din bord si problema cu pornirea la cald.
Deci mai in gluma mai in serios cred ca avem pompele varza, ma gandesc totusi ca nu se mai creeaza o presiune suficienta si injectoarele in loc sa pulverizeze mai mult "pisa", lucru oarecum intarit si de faptul ca top speed a fost mult in spate plus o eroare legata de pompa.
O sa imi fac odata timp sa trec la un pompagiu sa vedem ce curatam de pe acolo.
P.S. ar trebui sa ne interesam de niste aparate pt controlul calitatii la motorina, daca pt alcool au facut pt motorina nu
La motoarele cdti problemele de pornire la cald sunt generate deobicei de regulatorul de presiune din capul rampei de alimentare. CDTI nu este motor pompa-duza, asta este numai la VW.
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Da,cam asa e turculetz. E demn de precizat ca mie imi pornea greu dupa ce se incalzea motorul, indiferent de temperatura de afara.In final probleme identificate de nemti: 1 electroventil de pe pompa de inalta, senzorul de common rail, injectoare cu depuneri de ziceai ca e pamant de flori. M-au rusinat de m-a luat dracu si daca nu erau cunostinte de ale ei cred ca nu se apucau de curatat injectoarele si pompa pt ca la nemti totul se schimba, nu se repara nimic. Injectoarele si pompa au stat 36 de ore pe banc. Totul s-a facut la o reprezentanta Opel si costurile au fost aproximativ aceleasi cu cele din romania(datorita si relatiei de prietenie cu patronul reprezentantei) dar profesionalismul si modul cum mi-au explicat tot ce am intrebat a fost de nota 2000.
- mihalcea Adrian
- *
- 5 mesaje
- din 23 Mar 2008
- Astra 2001 1.7 Dti
- Bucuresti
mihalcea Adrian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7 Dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2008
- Mesaj Privat
salutare! o problema de genul asta am si eu...Motor 1.7 dti,an 2001, 160k km..porneste greu ( invarte mult la automat vreo 5-8 sec cateodata si scoate mult fum alb apoi) cand se incalzeste motorul ,dar si la rece parca troncane ceva cand porneste ( gen tractor), dar relativ bine fata de cand e cald motorul. Cateodata daca nu merg mult cu ea ( 5-10 min), porneste la sfert de cheie. mentionez ca am avut o problema cu electomotorul, am schimbat platoul cu carbuni, si de atunci problema asta...electronistul de acolo mi-a zis ca electromotorul invarte bine si ca nu ar fi de la el ,ci de la injectie ceva. O problema ar mai fi ca pana sa o duc la service am incercat sa o imping sa o pornesc ...si nu am reusit, a sarit de la punct.... , mecanicii de acolo au pus-o la punct, dupa ce am schimbat electromotorul...si de atunci am problema asta...aa...era sa uit ..am fost la opel dibas si la aia la tester si o data la 10 porniri a dat o eroare cum ca cica ar fura curent electromotorul si ar opri alimentarea, dar ma gandesc ..la rece de ce nu face la fel...totusi...daca poate sa ma ajute si pe mine cineva ...as aprecia mult ....Multumesc
Alexndru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat