nutz209
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Sunt posesorul unui opel astra g 1.6 16 V din 2004, tip motor Z16XEP. Am si eu vechea problema la acest tip de motor: consuma ulei. Pana acum cateva zile consumul era cat de cat binisor: 600 ml la 2000 km, dar acuma a incepu sa consume mai mult iar pe langa asta imi variaza relantiul, iar in mers daca o scot pe liber se tureaza singura pana la 2000 apoi scade iar la relanti, si tot asa.
Am fost la 3 service uri de prin zona, la primul le dadea nustiu ce eroare la ERG' - l a m schimbat, la celelate zicea ca i depaseste, ca nu gasesc nici o eroare la tester.
Dupa o lunga documentare pe forum si telefoane. E posibil sa fie valva PCV, deoarece imi trage joja cu motorul pornit, asa am gasit.
Problema este ca m a apucat si am dat jos capacul culbutorilor, cu grija granitura a ramas ok, dar intampin problema in de a scoate corpul valvei PCV din capcacul culbutorilo, are niste clipsuri, dar nu vrea deloc. Este cineva care sa o fi scos o, poate ma ajuta si pe mine. Am vreo sansa sa o scot intreaga?
Cod(uri) eroare:
nu
Model: Astra G 1.6 16 v
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
Sunt posesorul unui opel astra g 1.6 16 V din 2004, tip motor Z16XEP. Am si eu vechea problema la acest tip de motor: consuma ulei. Pana acum cateva zile consumul era cat de cat binisor: 600 ml la 2000 km, dar acuma a incepu sa consume mai mult iar pe langa asta imi variaza relantiul, iar in mers daca o scot pe liber se tureaza singura pana la 2000 apoi scade iar la relanti, si tot asa.
Am fost la 3 service uri de prin zona, la primul le dadea nustiu ce eroare la ERG' - l a m schimbat, la celelate zicea ca i depaseste, ca nu gasesc nici o eroare la tester.
Dupa o lunga documentare pe forum si telefoane. E posibil sa fie valva PCV, deoarece imi trage joja cu motorul pornit, asa am gasit.
Problema este ca m a apucat si am dat jos capacul culbutorilor, cu grija granitura a ramas ok, dar intampin problema in de a scoate corpul valvei PCV din capcacul culbutorilo, are niste clipsuri, dar nu vrea deloc. Este cineva care sa o fi scos o, poate ma ajuta si pe mine. Am vreo sansa sa o scot intreaga?
Cod(uri) eroare:
nu
Model: Astra G 1.6 16 v
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
- florin_mihai
- *
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
nutz209
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
Mda, nu am reusit sa scot corpul supapei ca apoi sa schimb membrana supapei. M am gandit sa o distrug, sa o rup cu grija, dar numai capacul , care vine peste membrana, si apoi sa caut pe internet sa iau un PCV cu totul ca sunt modele de motoare care se pot scoate separat, adica toata valva PCV si eu sa folosesc doar capacul , sa l pun peste corpul valvei care este lipit de capacul culbutorilor. Ma gandesc daca o sa se potriveasca ca marime, diametru. Poate s a gandit cineva si a incercat inaintea mea?. Vreo o parere?
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
nutz209
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- florin_mihai
- *
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat