Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nutz209

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Sunt posesorul unui opel astra g 1.6 16 V din 2004, tip motor Z16XEP. Am si eu vechea problema la acest tip de motor: consuma ulei. Pana acum cateva zile consumul era cat de cat binisor: 600 ml la 2000 km, dar acuma a incepu sa consume mai mult iar pe langa asta imi variaza relantiul, iar in mers daca o scot pe liber se tureaza singura pana la 2000 apoi scade iar la relanti, si tot asa.
Am fost la 3 service uri de prin zona, la primul le dadea nustiu ce eroare la ERG' - l a m schimbat, la celelate zicea ca i depaseste, ca nu gasesc nici o eroare la tester.
Dupa o lunga documentare pe forum si telefoane. E posibil sa fie valva PCV, deoarece imi trage joja cu motorul pornit, asa am gasit.
Problema este ca m a apucat si am dat jos capacul culbutorilor, cu grija granitura a ramas ok, dar intampin problema in de a scoate corpul valvei PCV din capcacul culbutorilo, are niste clipsuri, dar nu vrea deloc. Este cineva care sa o fi scos o, poate ma ajuta si pe mine. Am vreo sansa sa o scot intreaga?
Cod(uri) eroare:
nu
Model: Astra G 1.6 16 v
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
Skip ads

  • florin_mihai

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Aceasi problema am avut si eu si am ajuns la concluzia ca trebuie sa il schimb,asta dupa ce m-am chinuit sa scot carcasa aia........garnitura ar fi totusi mai bine sa o schimbi..80-75 lei victor reinz
  • nutz209

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Mda, nu am reusit sa scot corpul supapei ca apoi sa schimb membrana supapei. M am gandit sa o distrug, sa o rup cu grija, dar numai capacul , care vine peste membrana, si apoi sa caut pe internet sa iau un PCV cu totul ca sunt modele de motoare care se pot scoate separat, adica toata valva PCV si eu sa folosesc doar capacul , sa l pun peste corpul valvei care este lipit de capacul culbutorilor. Ma gandesc daca o sa se potriveasca ca marime, diametru. Poate s a gandit cineva si a incercat inaintea mea?. Vreo o parere?
  • cosmin b

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137263
  • nutz209

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut, cu o intrebare revin :
Mi am luat capac culbutori nou, care a venit cu tot cu granitura, Trebuie sa mai pun silicon pe garnitura? ea are un canal pe suprafata care vine pe "oglinda" motorului.Canalul ala trebuie sa l umpu cu silicon?
  • florin_mihai

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Nu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR