- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut !
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta , apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta , apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
- Shade89
- **
- 129 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca cel care iese este rece inseamna ca nu a deschis termostatul si asta este grav .Cand deschide termostatul poti verifica f.simplu la vasul de expansiune sus ai doua furtunase unul vine apa pe el cand motorul este rece pana sa deschida termostatul si dupa ce deschide curge pe amandoua ,in momentul asta radiatorul trebuie sa se incalzeasca si sa intre apa calda si sa si iasa apa calda.Verifica dupa ce lasi putin motorul mergand cele doua furtune ce intra de la motor in bord daca cel putin unul este cald, dar sa ai in bord butonul pe cald comutat.Daca unul din acele doua furtune este cald problema este din bord si ar trebui sa ai un robinet la intrarea apei calde in caloriferul din bord si acel robinet ori nu e comandat ori este defect sau blocat pe rece.Oricum verifica ce ti-am zis si daca nu te descurci mai vorbim.Nu prea cred ca daca nu baga caldura este problema de chiulasa.Bafta.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
Merci @Shade89 pentru filmulet .
@Florian , am sa verific ce mi-ai zis tu .. multumesc mult .
In teorie daca furtunul care intra in radiator este fierbinte si cand dau drumul la aer nu se simte nimic ..ceva se intampla acolo ..
Chiuloasa nu are aceste simptome : incalzire motor peste 90 grade , nu fierbe antigelul....
Baietii de la service imi spun ca nu are forta motorul sa impinga apa din cauza etansaitatii chiuloasei ... de aceia vor sa verifice chiuloasa ca si etanseitate .. ati mai intalnit asemenea caz ?
@Pantalon dau 10 pizza , numai sa gasesc solutia ... sa nu umble la motor ....numai in cazul cand stiu sigur ca este de la chiuloasa si nu mai am alte variante ..atunci predau armele ..
@Florian , am sa verific ce mi-ai zis tu .. multumesc mult .
In teorie daca furtunul care intra in radiator este fierbinte si cand dau drumul la aer nu se simte nimic ..ceva se intampla acolo ..
Chiuloasa nu are aceste simptome : incalzire motor peste 90 grade , nu fierbe antigelul....
Baietii de la service imi spun ca nu are forta motorul sa impinga apa din cauza etansaitatii chiuloasei ... de aceia vor sa verifice chiuloasa ca si etanseitate .. ati mai intalnit asemenea caz ?
@Pantalon dau 10 pizza , numai sa gasesc solutia ... sa nu umble la motor ....numai in cazul cand stiu sigur ca este de la chiuloasa si nu mai am alte variante ..atunci predau armele ..
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pana sa deschida termostatul racirea se face pe circuitul mic ,adica motor si calorifer habitaclu,dupa ce apa ajunge la temperatura de lucru a termostatului,acesta deschide si da drumul si la circuitul mare ,adica trece si prin radiator .Dar tu verifica cum am zis daca ai macar unul dintre furtunele care intra in habitaclu ,adica spre caloriferul din bord ,este cald ,problema este in bord ......calorifer infundat ,robinet blocat pe inchis ,sau comanda la robinet de la clima sau ac.clasic ,ce ai tu acolo nu functioneaza.Asta numai daca in cazul cand ai apa calda la intrarea in caloriferul din bord pe tur.Daca acolo nu ai apa calda atunci este alta poveste, chiulasa sau altceva ,desi nu prea cred dar nu e exclus.Incalzeste motorul pana deschide termostatul ,vezi furtunele care duc in habitaclu ,vezi care e cald adica turul si celalalt returul trebuie sa fie caldut ,asta dupa ce dai caldura la maxim.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
marius.iacob1980 a scris:Salut !
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta, apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta, apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
Nu mai merge la acel service!
Te-au jupuit de viu si vor sa te mai jupoaie.
Ce treaba avea radiatorul cu caldura din interior? Daca nu racea bine fierbea motorul.
Ce treaba poate avea etanseitatea chiuloasei cu caldura din interior? Se amesteca antigelul cu uleiul?
Ai schimbat pompa de apa care era sparta - ok. Totusi, daca pompa de apa nu functiona trebuia sa-ti fiarba motorul.
Ai schimbat termostatul (nu stiu de ce), Daca era blocat pe deschis, motorul functiona la o temperatura ceva mai mica, fiind vara, dar trebuia sa bage caldura. Daca era blocat pe inchis, fierbea motorul,
Problema e pe circuitul motor - radiator din bord.
In bord ai un radiator care este intr-o caseta ce are anumite "usite" care se inchid-deschid in functie de cum vrei sa fie orientat fluxul de aer (spre parbriz, spre picioare, spre fata pasagerilor).
Furtunele care intra si ies din in/din radiatorul din bord sunt calde?
Daca nu, ori este infundat un furtun, ori radiatorul din bord,
Daca da, poate fi blocata pe inchis chiar clapeta care permite aerului sa treaca prin radiatorul din bord si astfel, aerul ocoleste mereu radiatorul.
Aerul conditionat functioneaza bine, poti orienta fluxul de aer in toate directiile?
- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
Stau si ma minunez ca nu poti sa mai ai incredere in nimeni .. trebuie sa te documentezi tu inainte ca sa nu te prinda pe picior gresit sa te jecmaneasca concetateanu ..asta in orice serviciu ...
Azi am verificat personal furtunele de cauciuc care intra in radiator si turul este intra-avdevar mai cald decat returul ...dar daca pun mana pe capetele acestor furtune , care sunt cred din aluminiu si care intra in motor sant fierbinti ! deci circuitul se face ...
In masina, cand schimb butonul de pe cald pe rece nu este nici o diferenta de temperatura de aer ...deci cum spun baietii mai sus ..probabil este de la clapeta care directioneaza aerul ..
Dar de la o clapeta defecta ... pana la un dezasamblat de motor care functioneaza in parametrii ok e cale lunga .... si nu inteleg care este castigul domnului mecanic sa se apauce sa desfaca un motor ...! ( exista un risc sa nu mai stii sa-l pui la loc ...)
Adica am schimbat pompa de apa , termostatul , radiatorul din bord ..si tot nu este de ajuns ... ?! mai vrem sa desfacem si motorul ..nu inteleg ..
Azi am verificat personal furtunele de cauciuc care intra in radiator si turul este intra-avdevar mai cald decat returul ...dar daca pun mana pe capetele acestor furtune , care sunt cred din aluminiu si care intra in motor sant fierbinti ! deci circuitul se face ...
In masina, cand schimb butonul de pe cald pe rece nu este nici o diferenta de temperatura de aer ...deci cum spun baietii mai sus ..probabil este de la clapeta care directioneaza aerul ..
Dar de la o clapeta defecta ... pana la un dezasamblat de motor care functioneaza in parametrii ok e cale lunga .... si nu inteleg care este castigul domnului mecanic sa se apauce sa desfaca un motor ...! ( exista un risc sa nu mai stii sa-l pui la loc ...)
Adica am schimbat pompa de apa , termostatul , radiatorul din bord ..si tot nu este de ajuns ... ?! mai vrem sa desfacem si motorul ..nu inteleg ..
- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Stai ca nu ne-ai lamurit ,pana la urma ai verificat cele 2 furtune care vin de la motor si intra in bord la calorifer daca sunt calde....nu cele dela radiatorul mare de racire a motorului.....si acum spui ca ai schimbat si caloriferul din bord,pai poate la montat gresit sau nu a pus ceva pe acolo cum trebuie ....cand ai schimbat caloriferul din bord a fost demontat bordul sau doar capacele laterale de la consola centrala?
- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
Furtunele de la radiatorul mare sunt calde , furtunele de la calorifer sunt calde si ele ..
Si inainte si dupa ce s-a schimbat caloriferul din bord , aerul din masina a fost la fel .. rece ..adica nici o diferenta de temperatura cu vechiul calorifer versus noul calorifer montat
Caloriferul din bord l-au schimbat pentru ca se presupunea ca avea mizerie si era infundat ..si mi-au aratat o poza cu partea de jos a bordului demonat -adica torpedoul era scos ..
Deci prima data s-a schimbat pompa de apa care era un pic crapata si pica din ea ..si apoi daca au vazut ca nu merge caldura, au schimbat termostatul si caloriferul ( radiatorul ) din bord
Deci acum in teorie ,totul functioneaza in parametrii normali ..si raman aceste 2 piste :
pista 1 = de verificat clapeta care inchide sau deschide fluxul de aer in habitaclu.
- exista si o elecrovalva care este situata pe turul furtunului care intra in calorifer ? poate sa nu functioneze? ..dar daca si returul este cald inseamna ca apa intra si iese din calorifer ,deci ar functiona ..daca exista aceasta elecrovalva ..
-
pista 2 . = spusa de mecanici .. motorul nu are forta ( presiunea ) sa impinga la parametrii normali apa in calorifer si de aceia trebuie sa verifice chiuloasa .. aici macar chiar daca nu avea forta , simteam ceva caldura in masina , dar temperatura este la fel ca-i pe rece sau pe cald .. asta-i curios ...
Si inainte si dupa ce s-a schimbat caloriferul din bord , aerul din masina a fost la fel .. rece ..adica nici o diferenta de temperatura cu vechiul calorifer versus noul calorifer montat
Caloriferul din bord l-au schimbat pentru ca se presupunea ca avea mizerie si era infundat ..si mi-au aratat o poza cu partea de jos a bordului demonat -adica torpedoul era scos ..
Deci prima data s-a schimbat pompa de apa care era un pic crapata si pica din ea ..si apoi daca au vazut ca nu merge caldura, au schimbat termostatul si caloriferul ( radiatorul ) din bord
Deci acum in teorie ,totul functioneaza in parametrii normali ..si raman aceste 2 piste :
pista 1 = de verificat clapeta care inchide sau deschide fluxul de aer in habitaclu.
- exista si o elecrovalva care este situata pe turul furtunului care intra in calorifer ? poate sa nu functioneze? ..dar daca si returul este cald inseamna ca apa intra si iese din calorifer ,deci ar functiona ..daca exista aceasta elecrovalva ..
-
pista 2 . = spusa de mecanici .. motorul nu are forta ( presiunea ) sa impinga la parametrii normali apa in calorifer si de aceia trebuie sa verifice chiuloasa .. aici macar chiar daca nu avea forta , simteam ceva caldura in masina , dar temperatura este la fel ca-i pe rece sau pe cald .. asta-i curios ...
- marius.iacob1980
- OP
- 9 mesaje
- din 01 Sep 2017
- Astra 2011 A17DTC
- Sibiu
marius.iacob1980
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Stai linistit ,suntem aici sa ne ajutam unii pe altii.Problema sunt cu masinutele noastre care uite ca se mai atrica din cand in cand si nu le dam de leac.
Acum on topic zici ca furtunele la intrare in masina sunt calde,pana aici e ok , asta inseamna cu ai zis si tu ca circula apa prin calorifer.Bun deci sa inteleg ca problema ar fi exact cum a zis si colegul nostru mai sus ,ca ar fi clapetele sau usitele care deschid si inchid caldura care vine de la calorifer spre gurile de aer din bord.Ai incercat ca in momentul cand comuti dupa aer rece pe aer cald daca auzi cumva un zgomot de clapete in bord ,dar ma gandesc ca ar trebui sa se auda undeva jos la calorifer,pt.ca tu ai zis deja ca pe aer rece funtioneaza clapetele de dirijare a aerului ,ma refer la cele ale caloriferului ca asa sunt multe clapete in bord ,intelegi ce vreau sa zic.Poti demonta si singur panourile acelea de jos de la consola are cateva suruburi ,vine una pe dreapta si una pe stanga la pedale si poti sa arunci un ochi pe acolo si sa si asculti daca se aud cumva acele usite de la calorifer.
Ai ca iar am scris un pomelnic aici scuze...
Apropo ce masina ai astra h sau astra j ?
Acum on topic zici ca furtunele la intrare in masina sunt calde,pana aici e ok , asta inseamna cu ai zis si tu ca circula apa prin calorifer.Bun deci sa inteleg ca problema ar fi exact cum a zis si colegul nostru mai sus ,ca ar fi clapetele sau usitele care deschid si inchid caldura care vine de la calorifer spre gurile de aer din bord.Ai incercat ca in momentul cand comuti dupa aer rece pe aer cald daca auzi cumva un zgomot de clapete in bord ,dar ma gandesc ca ar trebui sa se auda undeva jos la calorifer,pt.ca tu ai zis deja ca pe aer rece funtioneaza clapetele de dirijare a aerului ,ma refer la cele ale caloriferului ca asa sunt multe clapete in bord ,intelegi ce vreau sa zic.Poti demonta si singur panourile acelea de jos de la consola are cateva suruburi ,vine una pe dreapta si una pe stanga la pedale si poti sa arunci un ochi pe acolo si sa si asculti daca se aud cumva acele usite de la calorifer.
Ai ca iar am scris un pomelnic aici scuze...
Apropo ce masina ai astra h sau astra j ?
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
marius.iacob1980 a scris:Furtunele de la radiatorul mare sunt calde , furtunele de la calorifer sunt calde si ele ..
Si inainte si dupa ce s-a schimbat caloriferul din bord , aerul din masina a fost la fel .. rece ..adica nici o diferenta de temperatura cu vechiul calorifer versus noul calorifer montat
Caloriferul din bord l-au schimbat pentru ca se presupunea ca avea mizerie si era infundat ..si mi-au aratat o poza cu partea de jos a bordului demonat -adica torpedoul era scos ..
Deci prima data s-a schimbat pompa de apa care era un pic crapata si pica din ea ..si apoi daca au vazut ca nu merge caldura, au schimbat termostatul si caloriferul ( radiatorul ) din bord
Deci acum in teorie ,totul functioneaza in parametrii normali ..si raman aceste 2 piste :
pista 1 = de verificat clapeta care inchide sau deschide fluxul de aer in habitaclu.
- exista si o elecrovalva care este situata pe turul furtunului care intra in calorifer ? poate sa nu functioneze? ..dar daca si returul este cald inseamna ca apa intra si iese din calorifer ,deci ar functiona ..daca exista aceasta elecrovalva ..
-
pista 2 . = spusa de mecanici .. motorul nu are forta ( presiunea ) sa impinga la parametrii normali apa in calorifer si de aceia trebuie sa verifice chiuloasa .. aici macar chiar daca nu avea forta , simteam ceva caldura in masina , dar temperatura este la fel ca-i pe rece sau pe cald .. asta-i curios ...
Si inainte si dupa ce s-a schimbat caloriferul din bord , aerul din masina a fost la fel .. rece ..adica nici o diferenta de temperatura cu vechiul calorifer versus noul calorifer montat
Caloriferul din bord l-au schimbat pentru ca se presupunea ca avea mizerie si era infundat ..si mi-au aratat o poza cu partea de jos a bordului demonat -adica torpedoul era scos ..
Deci prima data s-a schimbat pompa de apa care era un pic crapata si pica din ea ..si apoi daca au vazut ca nu merge caldura, au schimbat termostatul si caloriferul ( radiatorul ) din bord
Deci acum in teorie ,totul functioneaza in parametrii normali ..si raman aceste 2 piste :
pista 1 = de verificat clapeta care inchide sau deschide fluxul de aer in habitaclu.
- exista si o elecrovalva care este situata pe turul furtunului care intra in calorifer ? poate sa nu functioneze? ..dar daca si returul este cald inseamna ca apa intra si iese din calorifer ,deci ar functiona ..daca exista aceasta elecrovalva ..
-
pista 2 . = spusa de mecanici .. motorul nu are forta ( presiunea ) sa impinga la parametrii normali apa in calorifer si de aceia trebuie sa verifice chiuloasa .. aici macar chiar daca nu avea forta , simteam ceva caldura in masina , dar temperatura este la fel ca-i pe rece sau pe cald .. asta-i curios ...
Cum adica "MOTORUL NU ARE FORTA SA IMPINGA IN PARAMETRII NORMALI APA IN CALORIFER?"
NUMAI POMPA DE APA FACE ASTA, NU ARE TREABA CU CE SE INTAMPLA IN CILINDRII MOTORULUI!
E chiar tare asta!
Adica motorul are forta de a duce masina in carca, cu viteza, in regim de accelerare, la urcarea pe serpentine etc., DAR NU ARE FORTA DE A PLIMBA APA PRIN CALORIFER!
Daca furtunele sunt calde, problema e de la clapete, aerul nu trece prin calorifer pentru a fi incalzit.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pune masina pe tester ( modulul clima ) si sigur vei descoperi ce nu functioneaza. Din tester se pot face absolut toate actionarile clapetelor....
Despre ce am citi mai sus vizavi de acel service....in viata mea ( 46 ani ) nu am auzit minciuni sau ineptii mai mari in legatura cu motorul...chiulasa.... etc
Despre ce am citi mai sus vizavi de acel service....in viata mea ( 46 ani ) nu am auzit minciuni sau ineptii mai mari in legatura cu motorul...chiulasa.... etc
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat