- FFlorin575
- OP
- 12 mesaje
- din 25 Aug 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Mehedinti
FFlorin575
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut ! Verifica injectoarele sa nu iti scape presiune pe la retur injector,mergi la cineva sa le verifice , si pregatestete de a inlocui un injector sau doua depinde. masoara presiunea din pompa , mergi la cineva priceput sa iti puna testerul pe masinna,si verifica cu atentie injectoarele. vezi daca se pot repara .
Sa ne tii la curent cu aceasta problema si cu rezolvarea ei.
Sa auzim de bine!
Sa ne tii la curent cu aceasta problema si cu rezolvarea ei.
Sa auzim de bine!
- FFlorin575
- OP
- 12 mesaje
- din 25 Aug 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Mehedinti
FFlorin575
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
A verificat presiunea din pompa de inalte? a verificat presiunea din rampa? a facut test de retur injectoate ?
Sa faci test la pornire si apoi cand intra in limp mode sa vezi ce presiune ai in pompa de inalte si in rampa. iti va scade presiunea din pompa de ex de la 100 la 60 bari e doar un exemplu.Se pierde presiune undeva in injectoare pe retur ca nu iti baga presiune in rampa si senzorul de presiune din rampa detecteaza asta si de aici problema cu eroarea.
Sper sa ma insel si nu vreau sa ma iau la bataie cu mecanicul respectiv, daca doctorul spune ca a verificat cum trebuie ..Cauta un mecanic bun si dotat sa iti verifice asta. Mai stiu asa mecanici chiar zilele astea am vorbit cu cineva si a dus masina la mecanic de cartier ca nu avea putere si ia schimbat ala piese de vreo 700 lei si tot nu au reusit sa ii dea de cap pana ia schimbat un injector datorita altui mecanic la care apelez cand e ceva grav la masina.
Sa faci test la pornire si apoi cand intra in limp mode sa vezi ce presiune ai in pompa de inalte si in rampa. iti va scade presiunea din pompa de ex de la 100 la 60 bari e doar un exemplu.Se pierde presiune undeva in injectoare pe retur ca nu iti baga presiune in rampa si senzorul de presiune din rampa detecteaza asta si de aici problema cu eroarea.
Sper sa ma insel si nu vreau sa ma iau la bataie cu mecanicul respectiv, daca doctorul spune ca a verificat cum trebuie ..Cauta un mecanic bun si dotat sa iti verifice asta. Mai stiu asa mecanici chiar zilele astea am vorbit cu cineva si a dus masina la mecanic de cartier ca nu avea putere si ia schimbat ala piese de vreo 700 lei si tot nu au reusit sa ii dea de cap pana ia schimbat un injector datorita altui mecanic la care apelez cand e ceva grav la masina.
- FFlorin575
- OP
- 12 mesaje
- din 25 Aug 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Mehedinti
FFlorin575
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
Ideea este ca am tinut masina la un mecanic 4zile.Dupa aceste zile a spus ca injectoarele lucreazã bine si ca totul este ok .Nu mai înteleg nimic.Astazi am plecat la drum cu masina spre Henri Coandã eu fiind din Drobeta turnu Severin .pe drum a dat circa 6 rateuri fiecare dintre ele fiind rezolvate cu luarea contactului si repunerea lui.precizez ca masina încã reuseste sa ruleze cu 160km/ora,îmi permite chiar si treapta inferioarã ex 6-4 fãrã problema se duce turometrul la aproape 4000 .sa fie ceva la partea electricã ? 😢Nu o mai înteleg deloc
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Eu ti-am spus cauza, acum depinde de mecanic. depinde si cat de bun mecanic este. si cat de implicat a fost in ati testa masina. eu am avut probleme cu pompa de inalte si o sumedenie de erori si pe partea electrica si mecanic si tot mergea cu 170km/h, dar dupa reconditionat pompa si rezolvat partea electrica roasa de sobolani au disparut erorile.
Pana nu testezi si investighezi o sa tot te plimbi de la mecanic la mecanic pana o sa il gasesti pe cel priceput si o sa vezi rezultatul.
in urma caror teste a tras concluzia mecanicul ca injectoarele sunt ok?
a verificat pompa ,a verificato si pe cea din rezervor ,tot ce spun tine de alimentare verifica pompa de rezervor daca baga continu motorina atunci vand pui contactu fara sa pornesti motorul , scoti turul de la filtru de mororina si pui un furtun in stutul filtrului si vezi ce debit are timp pana se opreste pompa, daca vine cu debit mare la inceput apoi scade nu este bine trebuie sa fie constant pana la oprire.
ia si testeaza sistematic de la rezervor pana la injector.
in ultima instanta duo la reprezentanta poate te lamuresc ei daca au ustensile necesare pt ati testa cele enumerate de mine.
E alegerea ta cat de mult vrei sa te plimbi pe la mecanici si pacat ca ai sa cheltui bani pe mecanici ' priceputi'.
Am ajuns sa repar masina de unul singur de la schimbarea filtrelor ulei ditributie si pana la ambreiaj , si nu sunt mecanic insa nu am dat gres si sunt mandru de mine si de masina . toate astea in baza studiului motorului si pana la urma si nevoia te invata.
Succes!
Pana nu testezi si investighezi o sa tot te plimbi de la mecanic la mecanic pana o sa il gasesti pe cel priceput si o sa vezi rezultatul.
in urma caror teste a tras concluzia mecanicul ca injectoarele sunt ok?
a verificat pompa ,a verificato si pe cea din rezervor ,tot ce spun tine de alimentare verifica pompa de rezervor daca baga continu motorina atunci vand pui contactu fara sa pornesti motorul , scoti turul de la filtru de mororina si pui un furtun in stutul filtrului si vezi ce debit are timp pana se opreste pompa, daca vine cu debit mare la inceput apoi scade nu este bine trebuie sa fie constant pana la oprire.
ia si testeaza sistematic de la rezervor pana la injector.
in ultima instanta duo la reprezentanta poate te lamuresc ei daca au ustensile necesare pt ati testa cele enumerate de mine.
E alegerea ta cat de mult vrei sa te plimbi pe la mecanici si pacat ca ai sa cheltui bani pe mecanici ' priceputi'.
Am ajuns sa repar masina de unul singur de la schimbarea filtrelor ulei ditributie si pana la ambreiaj , si nu sunt mecanic insa nu am dat gres si sunt mandru de mine si de masina . toate astea in baza studiului motorului si pana la urma si nevoia te invata.
Succes!
- FFlorin575
- OP
- 12 mesaje
- din 25 Aug 2017
- Corsa 2007 Z13DTH
- Mehedinti
FFlorin575
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2017
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Ma bucur ca ai reusit sa ii dai de cap intr-un final,nu am vrut sa te simti mustrat de faptul ce iti scriam, am avut si eu problema similara si ti-am precizat sunt multe variabile cand vine vorba de alimentare combustibil legat de un singur cod de eroare. Eu am rezolvat in regie proprie totul inclusiv chitul distributiei pe lant si chitul ambreiaj .
Ce anume a cazut la pompa de inalte ca se putea reconditiona cu un set de garnituri ce costau in jur de 100 lei , la mine asa a functionat si acum merge mai da putin cu motorina pe la unul din 3 capace nu am reusit sa ii fac planeitatea dar acum ca sa mai racit vremea nu mai vad umed deci e bine.
Drumuri cat mai bune !
Ce anume a cazut la pompa de inalte ca se putea reconditiona cu un set de garnituri ce costau in jur de 100 lei , la mine asa a functionat si acum merge mai da putin cu motorina pe la unul din 3 capace nu am reusit sa ii fac planeitatea dar acum ca sa mai racit vremea nu mai vad umed deci e bine.
Drumuri cat mai bune !