Eu ti-am spus cauza, acum depinde de mecanic. depinde si cat de bun mecanic este. si cat de implicat a fost in ati testa masina. eu am avut probleme cu pompa de inalte si o sumedenie de erori si pe partea electrica si mecanic si tot mergea cu 170km/h, dar dupa reconditionat pompa si rezolvat partea electrica roasa de sobolani au disparut erorile.
Pana nu testezi si investighezi o sa tot te plimbi de la mecanic la mecanic pana o sa il gasesti pe cel priceput si o sa vezi rezultatul.
in urma caror teste a tras concluzia mecanicul ca injectoarele sunt ok?
a verificat pompa ,a verificato si pe cea din rezervor ,tot ce spun tine de alimentare verifica pompa de rezervor daca baga continu motorina atunci vand pui contactu fara sa pornesti motorul , scoti turul de la filtru de mororina si pui un furtun in stutul filtrului si vezi ce debit are timp pana se opreste pompa, daca vine cu debit mare la inceput apoi scade nu este bine trebuie sa fie constant pana la oprire.
ia si testeaza sistematic de la rezervor pana la injector.
in ultima instanta duo la reprezentanta poate te lamuresc ei daca au ustensile necesare pt ati testa cele enumerate de mine.
E alegerea ta cat de mult vrei sa te plimbi pe la mecanici si pacat ca ai sa cheltui bani pe mecanici ' priceputi'.
Am ajuns sa repar masina de unul singur de la schimbarea filtrelor
ulei ditributie si pana la ambreiaj , si nu sunt mecanic insa nu am dat gres si sunt mandru de mine si de masina . toate astea in baza studiului motorului si pana la urma si nevoia te invata.
Succes!